آیا زمانیکه شما یک استوری اینستاگرام را اسکرین شات می کنید اینستاگرام اطلاع می دهد؟

آیا اینستاگرام اطلاع می دهد که از یک استوری اسکرین شات گرفته اید؟

آیا زمانیکه شما یک استوری اینستاگرام را اسکرین شات می کنید, اینستاگرام اطلاع می دهد؟ نحوه به اشتراک گذاری یک استوری در اینستاگرام و چگونه از استوریی اسکرین شات بگیریم.

آیا اینستاگرام اطلاع می دهد که از یک استوری اسکرین شات گرفته اید؟

آیا زمانیکه شما یک استوری را اسکرین شات می کنید اینستاگرام اطلاع می دهد؟

آیا زمانیکه شما یک استوری را اسکرین شات می کنید اینستاگرام اطلاع می دهد؟

در مورد اینکه آیا زمانیکه یک استوری اینستاگرام را اسکرین شات می کنید, اینستاگرام اطلاع می دهد باید بگوییم زمانیکه صحبت از استوری اینستاگرام می شود, ذخیره کردن و گرفتن اسکرین شات از استوری برای کاربران حیاتی می شود, اما بهترین روش های ذخیره کردن استوری بدون اطلاع از این طریق کدام است. در این بلاگ, ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه استوری ها را فوروارد کنید.

باز هم ما با یک موضوع محبوب اینستاگرام به نام “استوری اینستاگرام” بازگشتیم. خوب, امروزه در حدود 500 میلیون استوری اینستاگرام در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود, پدیده اسکرین شات استوری اینستاگرام چیز رایجی است. هزاران techmaze.ir/گذاشتن-لینک-در-بیو-اینستاگرام-_-راهنمایمحتوای جذاب وجود دارد که شما می خواهید برای یک نفر به عنوان یک پیام مستقیم ارسال کنید یا یک پست را به عنوان یکی از پست های اینستاگرام خود ارسال کنید و از همه مهمتر آن را به یک استوری اینستاگرام تبدیل کنید.

اکنون من اینجا هستم تا در مورد این صحبت کنم که آیا وقتی استوری را در فضای اینستاگرام اسکرین شات می کنید ، به آن شخص اطلاع داده می شود یا خیر؟

همچنین می توانید مطالبی را در مورد, لینک گذاشتن در بیو اینستاگرام, نحوه حذف آدرس ایمیل در اینستاگرام و نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام را مشاهده کنید.

آیا اینستاگرام اطلاع می دهد که از یک استوری اسکرین شات گرفته اید؟

آیا زمانیکه استوری را اسکرین رکورد می کنید, اینستاگرام اطلاع می دهد؟

در مورد اینکه آیا زمانیکه یک استوری اینستاگرام را اسکرین شات می کنید, اینستاگرام اطلاع می دهد باید بگوییم نه, اینستاگرام هنگامی که شما یک استوری را اسکرین رکورد می کنید به دیگران اطلاع نمی دهد. این یکی از رایج ترین سوالاتی است که یک اینستاگرامر زمانیکه قصد دارد تا از استوریی اسکرین شات بگیرد از خود می پرسد. اینها همه مربوط به حریم خصوصی و رفتار شما بعنوان یک کاربر می شود.

خوشبختانه یا نه, حقیقت این است که اینستاگرام این ویژگی در جهت راحتی کاربران اضافه کرده است. با این حال, در سال 2016, زمانیکه شما از گفتگویی که در دایرکت اتفاق می افتاد اسکرین شات می گرفتید پیامی را به کاربر ارسال می کرد و در سال 2018 نیز بهمین صورت بود, زمانیکه شما از استوری شخصی اسکرین شات می گرفتید, اینستاگرام به آن شخص اطلاع می داد.

 

به یاد داشته باشید که اینستاگرام نوتیفیکیشن اسکرین شات Direct Message را اعلام می کند و نوتیفیکیشنی را ارسال نمی کند.

  • برای اسکرین شات استوری و پست
  • اگر اسکرین شات گرفته شده ای را به اشتراک بگذارید و با آن پستی را ایجاد کنید
  • اگر ویدئویی را در پست و استوری اسکرین رکورد کنید

توجه: اگر از پیام دایرکت شخصی در مکالمات خصوصی اسکرین شات بگیرید, به آن کاربر اعلام می شود ( حالت Vanish Mode ).

آیا زمانیکه شما یک استوری را اسکرین شات می کنید اینستاگرام به شما اطلاع می دهد؟

در مورد اینکه آیا زمانیکه یک استوری اینستاگرام را اسکرین شات می کنید, اینستاگرام اطلاع می دهد باید بگوییم نه, زمانیکه شما از استوریی اسکرین شات می گیرید, اینستاگرام به هیچ شخصی اعلام نمی کند. در گذشته اینستاگرام تعداد اسکرین شات های استوری را برای صاحبین حساب نشان می داد, اما این ویژگی حذف شده است. در حال حاضر, تنها اینستاگرام زمانیکه شما در Vanish mode از پیام دایرکت شخصی اسکرین شات بگیرید به آن فرد اطلاع می دهد.

بمنظور ایمن نگه داشتن پروفایل اینستاگرام از اسکرین شات استوری اینستاگرام:

  • بمنظور دور بودن از دسترس غریبه ها, به حالت پروفایل خصوصی سوئیچ کنید
  • از ویژگی Instagram’s Close Friends استفاده کنید

تمام چیزهایی که ذکر کردم چیز های حیاتیی در مورد اسکرین شات کردن استوری اینستاگرام بودند. هنوز بطور کلی, ایده گرفتن اسکرین شات به این خاطر است که شما می خواهید بعنوان یک کپی بردار ناشناس بمانید.

هم اکنون, بمنظور حل این مشکل, اینستاگرام ویژگی به اشتراک کذاری استوری اینستاگرام را ایجاد کرده است که تا حدی منبع استوریی که قصد ارسال آنرا برای دوستان خود دارید مشخص شود. انجام این عمل در حساب عمومی اینستاگرام انجام می شد.

نحوه به اشتراک گذاری استوری یک شخص در اینستاگرام

آیا اینستاگرام اطلاع می دهد که از یک استوری اسکرین شات گرفته اید؟

  • به استوریی که ترجیح می دهید تا آنرا به اشتراک بگذارید بروید.
  • بر روی آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه بزنید.
  • دکمه ای در آنجا هست که نوشته شده است Copy Link.
  • به این طریق, اشتراک گذاری در سایر کانال های شبکه اجتماعی امکان پذیر می شود.
  • روشی دیگر که برای به اشتراک گذاری استوری اینستاگرام  راحت تر نیز هست این است که کاربری شما را در Instagram story @mention تگ کند تا به شما این امکان را بدهد تا استوری او را به اشتراک بگذارید.

روش دوم

اگر به استوری های اینستاگرام علاقه دارید,

  • آیکون هواپیمایی در کنار هر کدام از عکس ها وجود دارد, بر روی آن بزنید
  • صفحه نمایشی ظاهر می شود که از شما سوال می کند به چه شخصی می خواهید این استوری را ارسال کنید.
  • هم اکنون, کاربری را که قصد دارید تا از طریق پیام دایرکت عکس را برای او ارسال کنید انتخاب کنید و بر روی send و یا ارسال بزنید.

توجه: همانطور که در قبل گفتم, این ویژگی می تواند برای پیج های عمومی بمنظور دیده شدن تکمیل شود.

آیا اینستاگرام اطلاع می دهد که از یک استوری اسکرین شات گرفته اید؟

نحوه اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام

در مورد اینکه آیا زمانیکه یک استوری اینستاگرام را اسکرین شات می کنید, اینستاگرام اطلاع می دهد باید بگوییم از زمانیکه اینستاگرام اعلان اسکرین شات را متوقف کرده است, من چند چیز جدید یاد گرفته ام. ممکن است که از قبل این روش ها را بلد باشید.

  1. اتصال اینترنت را قطع کنید
  2. از وبسایت اینستاگرام استفاده کنید
  3. از استوری ها استفاده کنید
  4. در iOS برای استوری های اینستاگرام از Instant Stories استفاده کنید
  5. از Screen Recorder استفاده کنید

در روش اول

  • به استوری اینستاگرامی که قصد دارید تا از آن اسکرین شات بگیرید بروید
  • در این قسمت, اینترنت را در دستگاه خود قطع کنید
  • پس از آن, به استوری اینستاگرامی که می خواهید اسکرین شات بگیرید برگردید و اسکرین شات بگیرید
  • قبل از اینکه اتصال اینترنت را برقرار کنید اپلیکیشن اینستاگرام را توقف اجباری کنید

در روش دوم

یک از بهترین جایگزین ها برای اپلیکیشن غیر بومی اینستاگرام و خلاص شدن از دست این سیاست اینستاگرام, استفاده از وبسایت اینستاگرام است؛ نکته خوب این است که این وبسایت در هر دو دستگاه موبایل و دسکتاپ قابل دسترسی است. زمانیکه از وبسایت اینستاگرام استفاده می کنید, و استوری اینستاگرام را برای ذخیره کردن اسکرین شات بررسی می کنید, هشداری براای شما ارسال نخواهد شد.

روش سوم

استفاده از مرورگر نتنها برای مشاهده استوری های دیگران است بدون اینکه حسابی را داشته باشید, بلکه همچنین می توانید استوری های اینستاگرام را نیز ذخیره کنید. با این حال, انجام این روش امکان پذیر است مگر اینکه آن شخص حساب عمومیی داشته باشد. ابزاری همانند stories برای مشاهده استوری ها بکار می رود. نام کاربری شخصی را وارد کنید و بدون اینکه هیچ نوتیفیکیشنی برای او ارسال شود استوری او را مشاهده کنید.

روش چهارم

Story Reposter یکی از پرکاربردترین ابزار ها و همچنین یک اپلیکیشن رایگان برای دانلود عکس ها و ویدئوهای استوری اینستاگرام است. نکته جالبی که در مورد این اپلیکیشن وجود دارد, توانایی جستجو بمنظور دیدن استوری ها بدون اینکه شناخته شوید است. کاربران آیفون به این علت که شناخته نمی شوند از این اپلیکیشن استقبال می کنند.

  • تا 23 مگابایت فضای ذخیره دارد
  • نسخه پروی آن قیمت 3.99 دلاری قابل قبولی دارد
  • دانلود تصویر پروفایل

روش آخر

اپلیکیشن های متفاوتی چه در اینستاگرام و چه جاهای دیگربمنظور ضبط هر چیزی وجود دارد. استفاده از screen recorder روش جدید نیست. در واقع, روشی رایج تر است به این دلیل که نیازی به گرفتن اجازه و چیزهای دیگری از قبیل آنرا ندارید. تنها با یک رکوردر استوریی که قصد کپی کردن آنرا دارید شروع به ضبط کردن کنید. می توانید بعدا آنرا در اسکرین شاتی ادیت کنید. آپشن های زیاد دیگری برای اسکرین رکوردینگ وجود دارد, اما در اینجا بهترین اسکرین رکوردها برای Android Screen Recorder و MnML Screen Recorder و ScreenCam وجود دارد.

منبع: INOSOCIAL.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید