آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل PUBG , مراحل و ماموریت ها

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل به همراه آموزش کامل بتل رویال, نقشه, سلاح ها, روش بازی بهتر, گرفتن لود و همچنین آموزش نصب و دانلود پابجی موبایل در اندروید و iOS.

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل ، مراحل و ماموریت ها

پابجی موبایل که اکنون در دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس است، یک پورت بهینه‌ سازی شده و بسیار زیبا از عنوان بتل رویال است – و کاملاً رایگان است. همانطور که تصور می‌کنید، تفاوت‌های کلیدی در نحوه بازی پابجی در حال حرکت وجود دارد، اما در بیشتر موارد هنوز هم غارت و تیراندازی هیجانی تمام نشدنی در این بازی دارد که همه ما عاشق آن شده‌ایم – فقط روی یک صفحه لمسی. اگر می خواهید ماهیتابه خود را در حال حرکت ببرید، در اینجا نحوه شروع کار در PUBG Mobile – و نحوه تسلط بر میدان نبرد موبایل آورده شده است.

قبل از هر چیزی پیشنهاد می کنم آموزش نصب بازی پابجی را به طور کامل از این بخش ببینید.

PUBG Corp تصمیم گرفت تا پابجی موبایل را در فروشگاه App iOS، Google Play و از طریق دانلود مستقیم APK برای اندروید در دسترس قرار بدهد. بازی در iOS و اندروید با خرید اپلیکیشن برای اقلام آرایشی رایگان است.

برای نصب PUBG Mobile کافی است به فروشگاه اپلیکیشن پلتفرم خود بروید و PUBG Mobile را جستجو کنید. این باید اولین نتیجه ای باشد که می بینید، با عنوان “PUBG MOBILE”. هنگامی که آن را پیدا کردید، دکمه دانلود را فشار دهید و بازی باید شروع به نصب بر روی گوشی شما کند.

آموزش بازی پابجی موبایل پس از نصب، باید برای بازی به عنوان مهمان ثبت نام کنید یا حساب فیس بوک یا توییتر خود را لینک کنید. در iOS همچنین می‌توانید از طریق حساب Game Center خود وارد شوید، اما برای یافتن تنظیمات Game Center باید دکمه «بیشتر» را در کنار گزینه‌ های دیگر بزنید. پس از اینکه راهی برای ورود به سیستم انتخاب کردید و با برخی شرایط و ضوابط موافقت کردید، پس از آن آماده هستید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد آموزش و راهنمای بازی GTA V قدم به قدم و بهترین کنسول بازی 2022 ، مطالعه کنید.

آموزش و راهنمای شروع بازی پابجی موبایل

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در قسمت اول آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل این نکته را باید بدانید که وقتی برای اولین بار وارد پابجی موبایل می‌شوید، می‌توانید شخصیت خود را بسازید، این عمیق‌ترین سیستم خلق شخصیت نیست که تا به حال دیده‌ایم، اما سفارشی‌ سازی واقعی از طریق باز کردن قفل لباس‌ های آرایشی در ادامه مسیر انجام می‌شود. بنابراین دلیلی وجود ندارد که زمان زیادی را صرف این موضوع کنید.

پس از ایجاد یک شخصیت، سطح تجربه خود را با بازی های شوتر و بتل رویال انتخاب خواهید کرد. این تنظیمات تعیین می‌کند که در چند مسابقه اول خود با ربات‌ها یا با انسان‌ های واقعی بازی کنید، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید، اگرچه چند مسابقه آماده سازی با ربات‌ها ایده خوبی برای تازه واردان است.

برای رفتن به اولین بازی خود باید دکمه بزرگ “START” را در سمت چپ بالای صفحه اصلی لابی فشار دهید. با این حال، با ضربه زدن روی کادر زیر می‌توانید نوع مسابقه را انتخاب کنید، گروه‌ها، دو نفره یا انفرادی و اول شخص یا سوم شخص. پس از رسیدن به سطح پنج، همچنین می توانید انتخاب کنید که کدام یک از دو نقشه موجود، Erangle یا Miramar را می خواهید بازی کنید، و در سطح 10 می توانید انتخاب کنید که در برخی از حالت های بازی مانند War یا Quick Match بازی کنید. محدود به هشت دقیقه است.

هنگامی که دکمه شروع را فشار دهید، به یک مسابقه پرتاب می شوید و از آن به بعد، همان طور که می دانید، بتل رویال آن بیرون می آید. از هواپیما رها شوید، مقداری غنائم پیدا کنید، چند نفر را بکشید و در دایره بمانید تا زمانی که به پایان زودهنگام برسید.

تفاوت بین PUBG Mobile, کامپیوتر شخصی و کنسول

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در حالیکه Fortnite دقیقاً همان بازی روی موبایل است که روی کامپیوتر شخصی و کنسول وجود دارد، اما نمی‌توان چنین چیزی را برای PUBG گفت. در بحث آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل باید بدانید که پابجی موبایل مخصوص به خودش است و هیچ راهی برای انتقال پیشرفت از نسخه های کامپیوتر شخصی و کنسول به نسخه موبایل وجود ندارد. این بیشتر به این دلیل است که تفاوت های زیادی بین نسخه ها وجود دارد.

واضح ترین آن محتوای بسیار متفاوت موجود است. تنها دو نقشه از سه نقشه پلیر کامپیوتر شخصی در نسخه موبایل موجود است و Sanhok هنوز در جایی دیده نشده است. همین را می توان در مورد تعدادی سلاح گفت و چند تفاوت بسیار کوچک در نقشه ها وجود دارد.

سپس لوازم آرایشی بسیار متفاوت وجود دارد. از آنجایی که PUBG Mobile رایگان است، منبع اصلی درآمد آنها اقلام آرایشی و بهداشتی است، بنابراین همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید در موبایل چیزهای بیشتری نسبت به نسخه های کامپیوتر شخصی و ایکس باکس وجود دارد. برخی از لوازم آرایشی مخصوص موبایل در واقع بسیار باحال هستند و ما دوست داریم آنها را در برخی مواقع به پلتفرم های دیگر راه بیندازیم.

آموزش راهکارهای بازی PUBG Mobile

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در این قسمت از آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل باید بدانید که ما در حال حاضر نکاتی برای هر سه نقشه پابجی داریم که به طور دقیق در پابجی موبایل بازتولید می شوند. در اکثر موارد، اگر روی کامپیوتر شخصی یا کنسول مهارت دارید، باید بتوانید این موفقیت را به پابجی موبایل ترجمه کنید، زیرا عملاً همان بازی است. با این حال، با این گفته، چند نکته وجود دارد که باید هنگام بازی از آنها آگاه باشید.

راهنمای پابجی موبایل ، همیشه از دکمه های lean در بازی استفاده کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در قسمت بعدی آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل باید بدانید که در کامپیوتر شخصی و کنسول، دراز کشیدن ماهیت دوم می شود. اینکه بتوانید سرتان را بیرون بیاورید اما بقیه بدنتان را ایمن در پشت پوشش نگه دارید، ضربه زدن به شما را بسیار سخت‌تر می‌کند و یک مکانیک اصلی است. اما در گوشی استفاده از این تاکتیک دشوارتر است زیرا باید انگشت شست خود را از حرکت و هدف دور کنید. این کار استفاده خوب از آن را کمی سخت‌تر می‌کند، اما با کمی تمرین می‌توانید بر آن مسلط شوید و کل بدن خود را در معرض خطر قرار ندهید. اوه، و مطمئن شوید که دکمه‌ها واقعاً در منوی تنظیمات فعال هستند.

تیراندازی های نزدیک روی نقشه کوچک نشان داده شده است

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

بازی با صدا همیشه ترجیح داده می شود، زیرا به شما این امکان را می دهد که آنچه را که در مجاورت شما می گذرد بشنوید، اما اگر این امکان وجود ندارد، راه دیگری برای تعیین اینکه آن عکس ها از کجا می آیند وجود دارد. جهت هر عکسی که در جهت شما یا نزدیک به شما باشد، روی نقشه کوچک نشان داده خواهد شد. سپس می توانید به آن موقعیت بچرخید و یک گلوله ها را به سمت هر کسی که فکر می کند شما را غافلگیر کرده است شلیک کنید.

علف ها شما را پنهان نخواهند کرد

در راهنمای بازی پابجی موبایل ، یکی از راه‌ هایی که پابجی موبایل روی دستگاه‌های پایین‌ تر به‌ خوبی اجرا می‌شود این است که فقط چمن‌ ها و شاخ و برگ‌ ها را نزدیک به پلیر رندر می‌کند، به این معنی که می توانید مانند یک مار به صورت مخفی در علف ها حرکت کنید و دیده نشوید. از طریق یک فیلد به هر کسی که محدوده 4 برابر یا بهتر دارد. در صورت امکان همیشه سعی کنید در جایی حرکت کنید که سخت دیده شوید. خزیدن در میان چمن‌ها فقط در اواخر بازی کاردهی دارد.

هدف گیری خودکار کارها را آسان تر می کند

در قسمت بعدی آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل می توان گفت که مطمئنا برخی از مردم ممکن است بگویند هدف گیری خودکار برای نوب ها است، اما وقتی تا این حد کمک می کند، واقعاً دلیلی برای خاموش کردن آن وجود ندارد، مگر اینکه بخواهید حرفه ای شوید. هدف گیری خودکار در پابجی موبایل گاهی اوقات بسیار خوب است و باید فرض کنید که همه دشمنان شما نیز از آن استفاده خواهند کرد. مطمئن شوید که این را حفظ کنید، و به سختی می توانید یک شات را دوباره از دست بدهید.

9 راهکار پابجی برای زنده ماندن و کسب یک پیروزی بزرگ

PUBG tips

در این قسمت از آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل باید بدانید که نکات و ترفندهای درست PUBG باعث می شود هنگام بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، مدت زیادی فراتر از درگیری های اولیه دوام بیاورید. با وجود یک مفهوم ساده، اجرای آن آسان نیست – و اجرا واقعاً یک کلمه است، زمانی که یک گلوله تک تیرانداز می تواند نیمکره های مغز شما را در هر لحظه جدا کند.

شما باید جزئیات این بتل رویال خاص را بدانید – وارد شوید، بهترین غنائم را بگیرید و یاد بگیرید که چگونه از آن برای زنده ماندن از سایر بازیکنان و دیوار انرژی همیشه تجاوزگر استفاده کنید. اسلحه ها، استراتژی ها، دانش نقشه، آیتم های مهم و کلاه هایی که به خوبی با چه جلیقه هایی جفت می شوند – همه اینها به شما کمک می کند تا در جنگ بعدی به برتری برسید. هر چیزی که به دنبال آن هستید، در زیر نکاتی را برای پابجی ارائه کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند در کمترین زمان به تیراندازی، غارت و خوردن یک شام مرغ بپردازید.

1. نترسید که در اوایل خود را در فضای آبی پنهان کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

آموزش بازی پابجی موبایل : اگر می خواهید زنده بمانید، ممکن است آسیب دیدن بهترین ایده به نظر نرسد، اما در بازی اولیه می تواند ارزشش را داشته باشد. اگر در لبه دایره آبی پنهان شوید، مقدار کمی آسیب خواهید دید، اما هیچ کس از شما انتظار نخواهد داشت که آنجا باشید. با برخی از گزینه های درمانی خوب، می توانید برای مدت طولانی در آنجا بمانید و به طور کامل از دعوا اجتناب کنید. حتی ممکن است بتوانید چند قتل را بر روی دشمنان ناآگاه انجام دهید. اما شما همیشه باید مراقب سلامتی خود و دایره بعدی باشید.

2. زمین می تواند به اندازه هر ساختمان یا دیواری پوشش خوبی داشته باشد

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

ساختمان ها معمولا برای زنده ماندن بسیار خوب هستند، به خصوص اگر بتوانید تنها ورودی را بپوشانید، اما خطرات زیادی را به همراه دارند.  نارنجکی که در جای خوب قرار داده شده باشد بلافاصله به دویدن شما پایان می دهد و اگر کسی بداند شما در آنجا هستید، می تواند در خروجی منتظر بماند. اگر به دنبال یک مکان خوب برای مدتی ایستادن هستید، سعی کنید یک یال، شیب یا تپه پیدا کنید تا حریفان نتوانند به شما ضربه بزنند. این پوشش محکم با خطوط دید بهتر نسبت به یک ساختمان و مهمتر از همه، گزینه های فرار بسیار بیشتری را فراهم می کند.

3. راهنمای پابجی موبایل : همیشه کلاه ایمنی سطح سه بردارید…

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در این قسمت از آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل باید بدانید که اگر می خواهید برنده شوید به یک کلاه ایمنی و جلیقه خوب نیاز دارید، بنابراین هنگام غارت تجهیزات دست نخورده همیشه بالاترین سطح ممکن را بگیرید. اما اگر بعد از یک دعوا، سطح سه آسیب دیده را در فردی که به زمین زده اید پیدا کنید، می تواند دشوار باشد که بدانید چه چیزی را بردارید و چه چیزی را ترک کنید. قانون کلی در اینجا در واقع بسیار ساده است. همیشه یک کلاه ایمنی سطح سه بردارید، حتی اگر نزدیک به نابودی باشد. سطح سه همیشه شما را از هد شات با M24 نجات می دهد و تنها کسی است که این کار را انجام می دهد. بنابراین تقریباً همیشه ارزش آن را دارد.

4. … اما گاهی اوقات یک جلیقه سطح سه را ترک کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در راهنمای بازی پابجی موبایل ،  جلیقه ها از نظر کاربرد کمی با کلاه ایمنی متفاوت هستند، اما مثل همیشه سطح سه سالم بهتر از سطح دو خواهد بود. در اواخر بازی، اگر قصد دارید مبارزات زیادی داشته باشید، دوام بهتر مهمتر از سطح بالا است. بنابراین یک سطح سلامت کامل دو بهتر از یک چهارم سطح سلامت سه است، زیرا طول عمر بیشتری خواهد داشت. با این حال، اگر به چند نفر آخر مربوط می شود، سطح سه آسیب دیده باید گزینه بهتری باشد، زیرا مسدود کردن آسیب بیشتر از یک ضربه می تواند تفاوت بین برد و باخت باشد.

5. در لبه دایره بازی کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

هنگامی که شروع به ضربه زدن به بازی آخر کردید، استراتژی های مختلف شروع به بازی می کنند. چیزی که باید شما را زنده نگه دارد این است که در لبه دایره بازی کنید و با آن بدوید. ماندن در لبه به این معنی است که ناحیه ای که باید از آن آگاه باشید بسیار کوچک می شود. شما می دانید که بخش بزرگی از آنچه پشت سر شماست کاملاً ایمن است، بنابراین فقط باید از آنچه در مقابل شماست آگاه باشید. اگر در وسط هستید، باید همه جا را نگاه کنید، که کار آسانی نیست.

6. خود را در اواخر بازی تقویت کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

حتی اگر در سلامت کامل هستید، زمانی که به 15 نفر یا بیشتر رسید، ایده خوبی است که نوشیدنی های انرژی زا و مسکن ها را مصرف کنید تا سلامتی خود را تقویت کرده و بازسازی کنید. چند دلیل برای این وجود دارد، مانند عدم نگرانی در مورد آن پس از یک مبارزه دیرهنگام بازی، و همچنین احتمال اینکه یک تیک بهبود سلامتی می تواند شما را در یک نبرد نزدیک به ارمغان بیاورد. در هر صورت، اگر آنها را در دسترس دارید، باید زودتر تقویت‌ ها را دریافت کنید، زیرا ذخیره آنها فایده‌ای ندارد. 

7. پنهان شدن در بوته ها به طرز شگفت آوری خوب عمل می کند

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در راهنمای بازی پابجی موبایل ،  این احمقانه به نظر می رسد، اما بوته ها در واقع یک گزینه مخفی کاری واقعا خوب ارائه می دهند. در یک بوته بنشینید و این احتمال وجود دارد که کسی مستقیماً از کنارش رد شود و بعد فکر کند که از کجا گلوله خورده است. بوته ها پوشش سختی ندارند، اما اگر کسی شما را نبیند، هیچ کس به شما شلیک نخواهد کرد، و اگر کسی به شما شلیک نکند، نخواهید مرد. اگرچه شاید قبل از امتحان کردن، هر لباس رنگی روشنی را که به تن دارید در بیاورید.

8. علف ها پس از مدتی قابل مشاهده نیست، پس در آن پنهان نشوید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

با محدوده و خطوط دید مناسب، می‌توانید صدها متر را در پابجی ببینید، اما بسیار مهم است که چمن در حدود 200 متر قابل مشاهده نیست. این به این معنی است که اگر کسی تصمیم به دراز کشیدن داشته باشد، ممکن است فکر کند که به خوبی پوشیده شده است، اما هر کسی که بیش از 200 متر دورتر باشد می تواند آنها را به وضوح ببیند. شما همیشه بهتر است برای پیدا کردن پوشش سختی مانند درخت یا دیوار (یا حتی قرار گرفتن در یک بوته) از تلاش برای دراز کشیدن روی چمن تا مراحل پایانی تلاش کنید. این همچنین به این معنی است که ضربه زدن به عرشه در یک میدان زمانی که شلیک می شود ایده وحشتناکی است. فقط بدوید تا فوراً پنهان شوید.

9. نبردهای خود را انتخاب کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در این قسمت از آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل متوجه این موضوع خواهید شد که همه می‌خواهند فردی باشند که 20 نفر را بکشد و پیروزی را بدست آورد، اما شانس این اتفاق بسیار کم است. (مگر اینکه شما Shroud یا Dr Disrespect باشید، دو تا از بزرگترین استریمرهای پابجی که به نحوی موفق می‌شوند تعداد کشته‌های بیشتری را در یک دور نسبت به اکثر افراد در یک شب به دست آورند.) بنابراین برای اینکه زنده بمانید، باید مبارزات خود را انتخاب کنید. این بدان معنا نیست که شما نباید در هیچ مبارزه ای شرکت کنید، بلکه فقط نبردهایی را انتخاب کنید که می دانید می توانید برنده شوید. اگر فردی را دیدید که یک زره AWM و کامل سطح سه در دست دارد، شاید آنها را در دید واضح به دست نگیرید. اما در حالی که 4x AR دارید، فردی را با یک شات گان ببینید و باید کاملاً او را بیرون بیاورید. برای ارزیابی هر موقعیت رزمی یک ثانیه بیشتر وقت بگذارید و اگر سخت به نظر می رسد، شاید به سمت دیگری بدوید.

راهنمای مبتدی پابجی موبایل PUBG: توضیحاتی در مورد ماهیتابه، دایره های آبی و شام مرغ.

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در این قسمت از آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل باید بدانید که PlayerUnknown Battlegrounds سالهاست که وجود دارد، اما همچنان بازیکنان جدیدی را جذب می‌کند که ممکن است به راهنمای مبتدی پابجی نیاز داشته باشند. اگر شما یکی از آنها هستید (به هر حال، خوش آمدید!) ممکن است تعجب کنید که در این دنیا چه خبر است. تفاوت بین همه نقشه ها چیست؟ لوت چگونه کار می کند؟ و چرا همه به شام ​​مرغ وسواس دارند؟ در این راهنمای مبتدیان پابجی، ما به همه این سؤالات و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد و شما را برای کسب اولین پیروزی آماده می‌کنیم.

این را به عنوان یک آغازگر اولیه و یک راهنمای مبتدی پابجی در نظر بگیرید که تمام مفاهیم اصلی، از جمله اصطلاحات، تنظیمات و مکانیک موجود را پوشش می‌دهد. 

این یک بتل رویال است

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

ریشه PlayerUnknown’s Battlegrounds مستقیماً فیلم/کتاب Battle Royale را به عنوان الهام‌ بخش اصلی بیان می‌کند. مانند آن منبع، این همه درباره یک برنده است. در حالی که حداکثر 100 بازیکن می توانند شروع کنند، فقط یک نفر می تواند برنده شود (یا یک تیم، اگر با دوستان خود بازی می کنید). این تقریباً تنها قانون است.

دستورالعمل: چتر نجات, پیدا کردن اسلحه, کشتن افراد

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

این ساختار اساسی برای هر مسابقه است. بازی با پریدن همه از هواپیما و پریدن با چتر به زمین شروع می شود. هنگامی که آنجا هستید، همه چیز در مورد این است که در اطراف خانه‌ ها و ساختمان‌ ها تلاش کنید تا اسلحه و وسایلی برای کمک به شما برای زنده ماندن پیدا کنید. این شامل زره، سلاح، لباس، تجهیزات پزشکی و موارد دیگر است. بسته به چیزی که پیدا می کنید، به همان اندازه مهارت وجود دارد که شانس وجود دارد. افرادی که کلاه زیبایی پیدا می کنند، به اندازه افرادی که جلیقه تاکتیکی و M16 دارند دوام نمی آورند.

با دست خالی بازی را شروع می کنید اما این بستگی به خودتان دارد که چگونه این مشکل را حل کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

آموزش بازی پابجی موبایل . Zip. Nada نیمی از… اجازه دهید آن را سرگرم کننده بنامیم، تلاش برای یافتن وسایل کافی برای داشتن یک شانس است. هنگام چتربازی می توانید هر نقطه ای از جزیره را هدف بگیرید و جایی که فرود می آیید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. برخی از مناطق اسلحه، مهمات و تدارکات بیشتری دارند، برخی دیگر کمتر خواهند داشت. بنابراین به جایی بروید که همه چیز وجود دارد، و در اوایل بازی با خطر برخوردهای بیشتری روبرو خواهید شد. اما به جایی بروید که وسایل کمتری برای جلوگیری از درگیری وجود دارد و در معرض خطر ضعیف بودن مسلح شدن برای یک رویارویی هستید. در هر صورت، یک اسلحه، مقداری زره ​​و یک کیف برای قرار دادن همه آن ها باید در صدر لیست خرید شما باشد.

بهترین تاکتیک اولیه این است که از هر شخصی دوری کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

ممکن است بازی در یک تیرانداز رقابتی و سعی در شلیک به مردم غیرممکن به نظر برسد، اما این بهترین راه برای زنده ماندن در ابتدا در PUBG است. ضربه زدن به گروهی در اوایل کار آسان است، یا از راه دور توسط کسی که هرگز ندیده‌اید او را برمی‌گزیند، پس پایین بمانید و تا زمانی که کاملاً مجبور به انجام آن نشوید، از دردسر دوری کنید. به این ترتیب همه یکدیگر را می‌کشند و تا زمانی که باید بجنگید، امیدواریم A)، مسلح‌تر و B باشید، مخالفان کمتری برای نگرانی داشته باشید.

منطقه بازی با گذشت زمان کوچک می شود. به دایره آبی سلام کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

بدیهی است 100 نفر که تلاش می کنند یکدیگر را در یک جزیره بزرگ بکشند، زمان کمی را برای این کار صرف کنند، بنابراین بازی به صورت دوره ای منطقه بازی را با یک میدان انرژی آبی محدود می کند. در اوایل آسیب حداقل است، به این معنی که شما در واقع می توانید در این منطقه پنهان شوید تا از بازیکنان دیگر جلوگیری کنید. با این حال، با پیشرفت بازی، مرگبارتر و مرگبارتر می شود و در نهایت منجر به مرگ تقریباً حتمی در خارج از آن می شود. بسیار خوب، پس در داخل نیز تقریباً مرگ قطعی است، اما حداقل شما فرصتی برای مقابله با آن دارید. همچنین یک دایره قرمز رنگ وجود دارد که نشان می دهد یک منطقه در شرف گلوله باران است. اگر خود را در آنجا یافتید، سریع وارد درها شوید.

بله, ماهیتابه واقعا گلوله ها را منحرف می کند

در PUBG چند سلاح غوغا وجود دارد، مانند قلاب و داس، اما ماهیتابه قهرمان واقعی این بازی است. در اوایل توسعه، تلاشی برای این امکان وجود داشت که نارنجک‌ها را مانند یک راکت تنیس با تابه از بین ببرند. کار نکرد، اما باعث شد تا ظرف بتواند گلوله ها را منحرف کند. در کل صادقانه بگویم که احتمال کشته شدن شما در تلاش برای انجام این کار بسیار بیشتر است، اما این بهترین کار این است که به سمت بازیکنی بدوید که به شما شلیک می‌کند، گلوله‌ها به سمت شما می‌روند و سپس آنها را با یک والپ خوب می‌کشید.

در راهنمای بازی پابجی موبایل ، هم اکنون 5 نقشه در دسترس هستند

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در اصل, تمام اقدامات PlayerUnknown در Erangel، یک جزیره خیالی بزرگ اروپای شرقی انجام شد. این مکان بزرگی است – 8×8 کیلومتر – و هواپیما به ندرت دو بار بر فراز آن به یک شکل پرواز می کند، بنابراین تنوع زیادی برای سقوط و مناطق فرود وجود دارد. مناطق مختلف نیز ویژگی های متفاوتی دارند، بنابراین تاکتیک های زیادی برای آزمایش وجود دارد. مناطق دورتر بیشتر به این معنی است که می توانید از مشکل جلوگیری کنید اما برای مثال در یافتن وسایل و فرار از منطقه آبی مشکل خواهید داشت. به لطف به‌ روزرسانی‌ های پی در پی، چهار مکان جدید به نام‌های Karakin، Miramar، Sanhok و Vikendi اکنون اضافه شده‌اند و می‌توانید با دنبال کردن لینک‌های زیر در مورد نحوه زنده ماندن در هر پنج نقشه راهنمایی دریافت کنید:

نقشه PUBG Erangel | نقشه PUBG Karakin | نقشه PUBG Miramar | نقشه PUBG Sanhok | نقشه PUBG Vikendi

هیچگونه شام مرغ واقعی وجود ندارد

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

متاسفیم. این یک وعده غذایی مفهومی است که نماد پیروزی است. همچنین این عبارت جذابی است که اگر بتوانید آخرین بازیکن یا تیم ایستاده باشید، خواهید دید. احتمالاً سیب زمینی و نوعی آبغوره دارد.

به وسایل شروع پابجی و مواردی که پس از فرود آمدن پیدا می شود در آموزش دقت کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در این قسمت از آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل بهترین آیتم هایی که می توانید هنگام لمس کردن در PlayerUnknown’s Battlegrounds دریافت کنید را مورد بررسی قرار می دهیم.

هنگام فرود آمدن با چتر به زمین در PlayerUnknown’s Battlegrounds، دریافت بهترین تجهیزات استارت PUBG باید اولویت اول شما باشد. با جیب‌ های خالی و بدون جهت مشخص هنگام برخورد با زمین، به درک این موضوع نیاز دارید که چه اقلامی را باید در کوله‌ پشتی‌ تان خالی کنید و کدام‌ ها را نمی‌ خواهید.

اینجاست که ما وارد می‌شویم. ما بهترین آیتم‌ها و وسایل را برای بازیکنان در اولویت قرار داده‌ایم، گنج را از سطل زباله مرتب می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که آنچه را که نیاز دارید به دست آورده‌اید. مهمات، اقلام قابل پرتاب، وسایل شفابخش، ملحقات و همه چیزهای دیگر – در اینجا بهترین لوازم شروع PUBG برای شما وجود دارد.

آموزش بهترین وسایل و اقلام استارت PUBG

در زیر ما همه موارد را به ترتیب صعودی از ارزش فهرست کرده‌ایم – به طور موثر از بدترین به بهترین می‌روند – بنابراین می‌دانید آنچه واقعاً پیدا کرده‌ اید چقدر مهم است. به خاطر داشته باشید که همیشه کمی متناوب خواهد بود (انواع مهمات و ملحقات باید متناسب با اسلحه هایی باشد که دارید)، اما در اینجا یک رویکرد کلی وجود دارد، به خصوص اگر هنوز هیچ اسلحه و زرهی را که به آن متعهد هستید پیدا نکرده باشید. .

در مورد آن، توجه به این نکته مفید است که ما اسلحه‌ های گرم و تجهیزات حفاظتی را در این صفحه فهرست نکرده‌ایم، زیرا آنها به اندازه‌ای بزرگ هستند که راهنمای مناسب خود را تضمین کنند. برای آن‌ها، زره‌های PUBG و بهترین صفحات تفنگ PUBG را برای همه جزئیات بررسی کنید.

ردیف 4 – فقط آن را در جایی که هست رها کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

این پایین‌ ترین اقلامی است که حتی اگر کوله‌ پشتی سطح سه داشته باشید، از برداشتن آن‌ها سؤال می‌کنید. وقتی فضا در اوایل بازی تنگ است، می توانید کاملاً این موارد را نادیده بگیرید و فراموش کنید که آنها را دیده اید.

ضمیمه های تپانچه و کمان پولادی

اتصالات تپانچه به قدری رایج است که حتی اگر می خواهید یکی از آنها را داشته باشید، احتمال زیادی وجود دارد که آنها را در جایی پایین تر پیدا کنید. اگرچه، اجازه دهید با آن روبرو شویم، هرگز نباید در موقعیتی قرار بگیرید که یک تپانچه در کوله پشتی خود داشته باشید، یا روی تپانچه شما باشد یا آن را روی زمین بگذارید.

بانداژ

شاید یک انتخاب بحث برانگیز، و مطمئناً چیزی که باید زمانی که فضای بیشتری در اختیار داشتید، انتخاب کنید، اما در اوایل بازی می‌توانید بیشتر اوقات از این موارد صرفنظر کنید. بهبودی که آنها می دهند بسیار ناچیز است و در بازی اولیه احتمالاً به هر حال نیازی به درمان آنچنانی نخواهید داشت. هنگامی که یک کوله پشتی و کمی فضا دارید، حمل 10 تا 20 عدد ایده محکمی است.

مولوتف، نارنجک دودی و نارنجک فلاش

اگر تمایل زیادی به استفاده از هر یک از این موارد دارید، از میان تمام موارد این دسته، اتاق تکان دادن در اینجا وجود دارد. اما، برای بسیاری از ما، این موارد نسبتاً موقعیتی هستند و بنابراین می توان از آنها اجتناب کرد. داشتن یک یا دو دود برای اواخر بازی ایده خوبی است، اما آنها آنقدر رایج هستند که می توانید بعداً آن را بارگیری کنید، و داشتن آنها در بازی اولیه کمک چندانی نخواهد کرد.

کپسول گاز

شما فقط می توانید مستقیماً این موارد را در بیشتر مواقع نادیده بگیرید. به ندرت در موقعیتی قرار می گیرید که به یکی از آنها نیاز داشته باشید، و حتی زمانی که این کار را انجام می دهید پیدا کردن آنها دشوار نیست. بدترین سناریو شما باید یک وسیله نقلیه جدید پیدا کنید، که دوباره آنقدرها هم سخت نیست. این ممکن است بی فایده ترین آیتم اولیه بازی باشد. ماگ های Quickdraw ماگ Quickdraw یک مزیت کوچک ارائه می دهد، اما واقعاً آنها بسیار بی فایده هستند، با کشش های سریع و طولانی، تنها مواردی هستند که باید به آنها اهمیت دهید. در طول کل بازی، کیس اینجا باید مستقیماً روی اسلحه خود قرار داده شود یا آن را نادیده بگیرید.

ردیف 3 – اگر فکر می کنید به آن نیاز دارید، مصرف کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

این آیتم‌ ها مطمئناً مواردی هستند که باید در اوایل بازی انتخاب کنید، اما به شرطی که با برنامه‌ های شما مطابقت داشته باشند. اگر آن را مفید نمی بینید، آن را روی زمین بگذارید.

12 گیج، مهمات 9 میلی متری و 45 میلی متری

داشتن مهمات همیشه خوب است، اما اینها انواع مهمات هستند که باید کمتر از آن استفاده کنید. اگر در حال تکان دادن یک شات گان هستید، احتمالاً در یک بازی متوسط ​​به بیش از 20 گلوله نیاز ندارید، بنابراین تا زمانی که به آن نیاز دارید، آن را روی زمین نگه دارید. برای SMG ممکن است کمی بیشتر نیاز داشته باشید، اما 9 میلی‌متر و 45 میلی‌متر آنقدر رایج است که گرفتن آن در صورت نداشتن سلاحی که به آن نیاز دارد ایده وحشتناکی است.

آموزش ضمیمه های شات گان و SMG پابجی موبایل

شما باید واقعا بدشانس باشید که مجبور شوید یک شات گان یا SMG را به عنوان سلاح اصلی خود برای یک مسابقه کامل اجرا کنید، بنابراین می توانید از پس گذاشتن وسایل پیوست روی زمین برآیید. قانون کلی در اینجا باید این باشد که اگر اسلحه دارید، آن را روی آن قرار دهید، اگر نه، آن را روی زمین بگذارید، مگر اینکه به طور خاص بخواهید یکی از این سلاح ها را اجرا کنید.

جلوگیر

گیره های جلو بسیار مفید هستند، عمودی برای سلاح های تک شلیک عالی و زاویه دار برای اسپری کردن مناسب است. اما نگه داشتن آنها در موجودی خود زمانی که فضای محدودی دارید یک بازی مشکوک است. همه سلاح‌ های زیادی آنها را نگه نمی‌دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که از آنها استفاده نکنید، و حتی اگر سلاحی به دست آورید که بتواند یکی را نگه دارد، احتمالاً می‌توانید با رفتن به هر ساختمانی آنها را پیدا کنید. آنها به طور شگفت انگیزی رایج هستند.

پیوست های AR

این احتمال وجود دارد که در اکثر بازی‌ها یک AR اجرا کنید، بنابراین پیوست‌ها بسیار مهم هستند. اما همیشه در ذهن داشته باشید که چه چیزی را می خواهید در آن AR اجرا کنید. اگر یک جبران کننده در کوله پشتی خود دارید و سپس یک مخفی کننده فلاش می بینید، انتخاب کنید، هر دو را نبرید. این اتلاف فضا است و داشتن چندگانه چیزی را حل نمی کند.

ردیف 2 – آن را بردارید اما در صورت نیاز آن را رها کنید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

وقت آن است که تماس‌های بالقوه سختی برقرار کنیم، زیرا در حال ورود به قلمرو چیزهایی هستیم که واقعاً می‌خواهید داشته باشید، اما به هر حال ممکن است مجبور شوید آن را کنار بگذارید. اساساً اگر هر یک از این موارد را دیدید و فضا دارید، آن را بگیرید. اما اگر به چیز مهمتری نیاز دارید، نگران حذف آن نباشید.

2x، Red Dot و مناظر هولوگرافیک

برخی از افراد وجود دارند که مناظر آهنی را ترجیح می دهند، اما به احتمال زیاد شما می خواهید نوعی اپتیک روی همه سلاح های خود داشته باشید. Red Dots و Holos بسیار رایج هستند اما همیشه مفید هستند، بنابراین داشتن یک زوج در اوایل ایده خوبی است، و همین امر در مورد 2x نیز صدق می کند. این گفته می‌شود که اگر می‌خواهید فضا را آزاد کنید، آن‌ها را دور بیندازید، زیرا فضا را اشغال می‌کنند و به راحتی پیدا می‌شوند.

آموزش پیوست های تک تیرانداز پابجی موبایل

پیوست های تیرانداز از خفا بسیار نادر هستند، بنابراین شما همیشه باید آنها را بردارید مهم نیست چقدر زود است. اگر فضای لازم را دارید، می‌خواهید اینها را برای کل بازی نگه دارید، زیرا چه کسی می‌داند چه زمانی یک تک تیرانداز پیدا خواهید کرد. اما دلیل اینکه اینها در ردیف اول نیستند به دلیل  تک تیرانداز است – آنها چندان رایج نیستند و این پیوست ها ممکن است باعث اتلاف فضا شوند. آنها را تا زمانی که ممکن است نگه دارید، اما اگر تیراندازی در دید نیست و به فضا نیاز دارید، آنها را از بین ببرید.

نوشیدنی انرژی زا

این یک نوشیدنی بسیار ساده است، همیشه باید تا آنجا که ممکن است نوشیدنی های انرژی زا مصرف کنید، زیرا همیشه ایده خوبی است که اگر می توانید از آنها استفاده کنید. اما، از آنجایی که بدترین ها در خارج وجود دارند، در صورت نیاز به فضا، باید از آنها چشم پوشی کرد.

مهمات 7.62 مهمات 7.62

توسط این همه سلاح مورد استفاده قرار نمی گیرد، اگر آنهایی را که در جعبه ها یافت می شود نادیده بگیریم، اما می تواند بسیار مهم باشد. اگر در نهایت یک AK یا SKS را اجرا کنید، به گلوله های زیادی نیاز خواهید داشت، و همیشه آنقدرها رایج نیستند. این را تا زمانی که بدانید از AK، SKS یا Kar98k استفاده می کنید نگه دارید، سپس اگر هیچ یک از آن ها را ندارید، آن را رها کنید.

نارنجک های شکسته

نارنجک‌ ها در حال حاضر برای همه به نارنجک تبدیل می‌شوند، بنابراین داشتن هرچه بیشتر نارنجک ایده خوبی است. آنها آسیب زیادی وارد می کنند و پاکسازی ساختمان را بسیار آسان می کنند، بنابراین آنها را با خود نگه دارید. اما، چیزهای مفیدتری وجود دارد، بنابراین اگر لازم است آنها را رها کنید.

سطح 1 – این را تحت هر شرایطی انجام دهید

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

این بهترین چیزی است که می توانید بدست آورید. هر زمان که آن را دیدید، آن را بردارید، حتی اگر قبلاً چهار عدد در کوله پشتی خود دارید. شما باید لوت های طبقه پایین تر را رها کنید تا جایی برای این ها باز کنید.

محدوده 4x و 8x

داشتن نوعی محدوده کلیدی برای یک دویدن خوب است، زیرا به شما امکان می دهد تا مسیر خود را طی کنید و چند انتخاب غیرمنتظره پیدا کنید. داشتن 4x روی هر سلاحی ایده خوبی است، بنابراین اگر یک زوج پیدا کردید، مطمئناً هر دو را نگه دارید. 8x در برخی از اسلحه ها عالی است، اما شما دو تا از آنها را همزمان نمی خواهید. همانطور که گفته شد، نگه داشتن آنها برای انکار دیگران از داشتن آنها کار خوبی است.

مهمات 5.56

5.56 نوع مهماتی است که تقریباً در همه AR ها در PUBG استفاده می شود، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که در طول اجرای خود به برخی از آنها نیاز داشته باشید. در برخی از بازی‌ها نیز می‌تواند بسیار محدود باشد، به‌خصوص زمانی که در تیم‌ها بازی می‌کنید که همه به آن نیاز دارند. پس اگر دیدید آن را بردارید. فقط در شرایط نادری که اسلحه 5.56 در نیمه دوم بازی ندارید، آن را رها کنید.

کیت کمک های اولیه، کیت دارو و مسکن

شما در PUBG آسیب خواهید دید و بازیابی سلامتی یکی از مهمترین جنبه های بازی است. این سه موثرترین راه برای بازگرداندن سلامتی هستند و همیشه باید از آنها استفاده کرد. گاهی اوقات ممکن است نیازی به استفاده از تعداد زیادی نداشته باشید، اما در شرایط خاص ممکن است بارهای زیادی را وارد کنید، بنابراین داشتن یک پشته بزرگ ایده خوبی است. در واقع، شما هرگز نباید اینها را رها کنید.

AR و Sniper Suppressors

شکی نیست که اینها با ارزش ترین پیوست های بازی هستند. یک AR سرکوب شده یا یک تک تیرانداز می‌تواند برای برنده شدن در یک بازی کافی باشد، و نحوه بازی شما را کاملاً تغییر می‌دهد. در نتیجه این پیوست‌ها بسیار نادر هستند، بنابراین همیشه به محض دیدن آنها را بگیرید و هرگز آنها را رها نکنید. در موقعیت نادری که دو نفر را پیدا کردید، سعی کنید از هر دو استفاده کنید یا فقط آنها را نگه دارید تا دیگران را انکار کنید.

آموزش تقلب ها و چیت PUBG پابجی موبایل

دنیای تقلب ها، ربات ها یا هک های پابجی را کشف کنید

در این قسمت از آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل باید بدانید که بازیکنان از زمان دسترسی زودهنگام از تقلب های پابجی  استفاده می کردند و این یک مشکل بزرگ برای توسعه دهندگان است زیرا آنها سعی می کنند عدالت و تعادل را برای همه بازیکنان در نبرد رویال آنلاین حفظ کنند. علیرغم گذراندن سال‌ ها برای ضربه زدن به بازیکنانی که از خط بن‌همر خارج می‌شوند، همچنان احساس می‌شود که تقلب‌های PUBG به این زودی‌ها از بین نمی‌روند. این مشکل در اواخر سال 2019 دوباره آشکار شد، زمانی که شخصیت معروف یوتیوب دکتر Disrespect در حین انجام بازی توسط یک هکر کشته شد، که منجر به حذف نصب بازی و شروع یکی از دعواهای علامت تجاری خود به دنبال کنندگانش شد.

در حالی که Doc دقیقاً از سخنان خود عقب نشینی نکرد، اما نشان می‌دهد که مشکل تقلب‌ های پابجی همچنان با آن مواجه است. ما برخی از موارد کلیدی را که باید به آنها توجه کنید و اطلاعاتی در مورد نحوه گزارش دادن یک بازیکن پابجی که مشکوک به تقلب است را گردآوری کرده ایم. ادامه دهید، و به ریشه‌یابی مواردی که متأسفانه تجربه را برای دیگران خراب می‌کنند، کمک کنید.

انواع تقلب های پابجی

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

وقتی صحبت از تقلب های PUBG می شود، دو نوع هک بسیار رایج هستند، هک هدف و هک سرعت. هر دو کاملاً توضیحی هستند، یکی باعث می‌شود با سرعتی سریع به دور نقشه بچرخید، در حالی که دیگری به طور خودکار مطمئن می‌شود که گلوله‌های شما همیشه به سمت حریف می‌رود. سپس تعدادی از تقلب های ظریف تر وجود دارد که معمولاً چندان واضح نیستند.

پابجی هدف می گیرد و هک می کند

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در آموزش بازی پابجی موبایل هک ها و هدف‌های پابجی احتمالاً آزار دهنده‌ترین چیزهایی هستند که وجود دارد. آنها کنترل هدف بازیکنان را به دست خواهند گرفت و به طور خودکار آن را به سمت حریفان هدف قرار می دهند. این می تواند به طرق مختلف مورد سوء استفاده قرار گیرد. واضح‌ترین آن این است که هر گلوله‌ای که آنها شلیک می‌کنند و دارای دید به سمت بازیکن دیگر باشد، اصابت می‌کند، و توضیحی برای این است که چرا بازیکنان دیگر به نظر می‌توانند ضربات ضربدری مضحک را بزنند.

برخی از هک های هدف نیز آتش خودکار را اضافه می کنند، بنابراین اگر هک تشخیص دهد که شلیک بدون مانع به طرف حریف دارد، به طور خودکار شلیک می کند. این اساساً یک هک برنده خودکار است، اگر حتی به کسی نزدیک شوید که این هک را اجرا می کند، احتمالاً خواهید مرد. خوشبختانه این در اکثر مواقع در پخش مجدد مرگ شما به طرز باورنکردنی آشکار خواهد بود، بنابراین می توانید آن دکمه گزارش را فشار داده و بسته تقلب را ارسال کنید.

آموزش و راهنمای هک سریع پابجی

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

هک های سرعت پابجی گزینه ای کمتر آسیب رسان هستند و در مواقعی می توانند شاهد آن بسیار سرگرم کننده باشند. آنها معمولاً سرعت زیادی به بازیکن می دهند، به این معنی که می توانند در عرض چند ثانیه از یک طرف نقشه به سمت دیگر بروند. از بین بردن آنها تقریباً غیرممکن می شود زیرا می توانند در وسط پوچینکی باشند قبل از اینکه گلوله ای که در گاتکا به سمت آنها شلیک کردید فرود بیاید، و به این معنی است که آنها فقط می توانند به اطراف بدوند و هر بازیکنی را که می بینند پایین بیاورند.

در واقع سودمندی این محدودتر از هک هدف است. هکر فوراً آشکار می شود، بنابراین این احتمالاً فقط برای چند بازی قبل از ممنوعیت خوب است، و در مراحل بعدی یک بازی باعث می شود آنها به احتمال زیاد به رنگ آبی لغزنده و ناخواسته بمیرند.

اسکریپت های عقب نشینی پابجی

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

تقریبا همه سلاح‌های PUBG دارای نوعی پس‌زن هستند و انتظار می‌رود که با اجرای یک تاخیر کوتاه بین شلیک‌ها، یاد بگیرید که چگونه آن را کنترل کنید یا آن را بازنشانی کنید. با این حال، برخی از افراد تصمیم می‌گیرند اسکریپت‌ها یا ماکروهایی را دانلود کنند که به طور خودکار عقب‌نشینی را مدیریت می‌کنند. این بدان معناست که تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که دکمه آتش را فشار دهند و مجبور نباشند ماوس خود را برای محاسبه پس زدن تنظیم کنند، زیرا اسکریپت همه این کارها را برای آنها انجام می دهد و هر عکس دقیقاً همان جایی که آنها می خواهند انجام می شود. این کاملاً یک هک هدف نیست زیرا روی هدف قفل نمی شود، اما به بازیکنان مزیت زیادی در مبارزات می دهد. متأسفانه شناسایی آنها نیز بسیار دشوار است، زیرا ممکن است کسی باشد که بر آن پس زدن سلاح های خاص تسلط داشته باشد.

راهنمای هک های دیوار پابجی

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

هک دیوار اساساً به متقلبان اجازه می دهد تا بازیکنان دیگر را از طریق دیوارها ببینند، یا عناصر رابط کاربری اضافی را برای نشان دادن مکان بازیکنان اضافه کنند. رایج‌ترین نسخه‌ها، طرح کلی بازیکنان یا اسکلت آن‌ها را به هکر نشان می‌دهند که در مجاورت آن‌ها قرار دارند. این بدان معناست که هکرها موقعیت مکانی بازیکنان را در سمت دیگر نقشه نمی‌بینند، اما می‌توانند از اطلاعات به نفع خود استفاده کنند تا بازیکنان ناآگاهی را که فکر می‌کنند پنهان شده‌اند، کاهش دهند. اگر یک هکر باهوش باشد، می‌تواند از هک دیوار استفاده کند و همچنان ناشناخته بماند، زیرا اثبات اینکه شما را نشنیده است یا اطلاعات قانونی دیگری که منجر به مرگ شما می‌شود، دشوار است.

سایر تقلب یا چیت پابجی

چند تقلب دیگر وجود دارد، یا مواردی که در گذشته دیده‌ایم. غارت سریع یک مورد رایج است که به بازیکنان اجازه می دهد همه چیز را در یک لوت جمع کنند و به طور خودکار وسایل مورد نیاز خود را در عرض یک ثانیه تجهیز کنند. مسلماً این چندان مفید نیست، زیرا اکثر بازیکنان ماهر می توانند این کار را با تکنیک درگ لوت انجام دهند. برخی از بازیکنان همچنین ادعا کرده‌اند که سوئیچ‌های تاخیری دارند که برای ایجاد تاخیر در سایر بازیکنان در بازی و ایجاد مزیت برای هکر طراحی شده‌اند، اما باید بگوییم که هرگز ندیده‌ایم که واقعاً از آن استفاده شود. همچنین چند هک وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد از وسایل نقلیه پرنده‌ای استفاده کنند که با سرعت سریع حرکت می‌کنند، و یک تقلب شگفت‌ انگیز که به بازیکنان اجازه می‌دهد بازوهای قابل گسترش داشته باشند تا بدنشان همچنان در پوشش باشد، اما می‌توانند به آسمان بروند و همچنان تیراندازی کنند. اگرچه به نظر می رسد که آن یکی در زمان های اخیر ناپدید شده است.

آموزش بازی پابجی موبایل : چگونه تقلب کننده های پابجی را ریپورت کنیم

آموزش و راهنمای بازی پابجی‌ موبایل

در قسمت آخر آموزش و راهنمای بازی پابجی موبایل باید گفت که اگر با یک کلاهبردار آشکار در پابجی روبرو شدید، همیشه آن دکمه بزرگ گزارش قدیمی روی صفحه مرگ وجود دارد که می توانید آن را فشار دهید. به طور کلی، PUBG Corp در ممنوع کردن هکرها بسیار خوب است، بنابراین هر هکر آشکاری که گزارش می‌کنید نباید برای مدت طولانی در دسترس باشد. این مانع از خراب شدن بازی شما نمی شود، اما ممکن است بازی شخص دیگری را نجات دهد، بنابراین اگر با متقلب مواجه شدید، همیشه گزارش را بزنید.

همچنین سیستم های ضد تقلب در پابجی  وجود دارد که به طور خودکار برخی از هک های شناخته شده را شناسایی کرده و پخش کننده را به طور خودکار ممنوع می کند. به نظر می رسد PUBG Corp این را با تمام هک های بزرگ شناخته شده به روز نگه می دارد، بنابراین معمولاً اتفاق نمی افتد که یک هک خاص برای مدت طولانی در دسترس باشد، با این حال همیشه افرادی هستند که هک های جدیدی را برای دور زدن سیستم توسعه می دهند.

منبع: GAMESRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید