آموزش نصب برنامه تلویزیون روی موبایل و گوشی اندروید و iOS

نصب برنامه تلویزیون روی موبایل

اگر شما هم گوشی دارید و می‌خواهید برنامه‌های تلویزیون را روی موبایل و گوشی اندروید و iOS نصب کنید، آموزش نصب برنامه تلویزیون روی موبایل را تا انتها همراه ما باشید تا اپلیکیشن های مختلف و بهترین برنامه‌های تلویزیون موبایل را به شما معرفی کنیم.

بسیاری از مردم روزانه از گوشی خود استفاده می‌کنند و از آن به عنوان وسیله سرگرمی بهره می‌برند. برخی از کاربران احتیاج دارند که با گوشی خود به تلویزیون متصل شوند و سریال، فوتبال، کارتون، فیلم سینمایی و برنامه‌های مورد علاقه خود را هر جایی که هستند از طریق گوشی تماشا کنند. برای این کار روش‌های زیاد و همچنین اپلیکیشن های مرتبطی نیز وجود دارد که در ادامه به طور مفصل برای نصب برنامه تلویزیون روی موبایل و گوشی اندروید و iOS توضیح خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:


آموزش نصب برنامه تلویزیون روی موبایل و گوشی اندروید و iOS

اپلیکیشن تلوبیون

اپلیکیشن تلوبیون

برنامه تلوبیون جزو پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن هایی است که می‌توانید با دانلود و استفاده از آن علاوه بر این که تمامی شبکه‌های دیجیتال را به صورت اینترنتی ببینید، همچنین آرشیو همه سریال‌ها یا برنامه‌هایی را که نتوانستید به موقع تماشا کنید، از طریق این برنامه به صورت کاملا آنلاین مشاهده نمایید.

از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن ، پخش زنده در کیفیت‌های متفاوت است به این صورت که شما از هر نوع اینترنتی استفاده کنید حال چه پرسرعت 4G و چه متوسط 3G بتوانید تصویر را دریافت کنید و برنامه مورد علاقه خود را ببینید.

لیست شبکه‌های اپلیکیشن تلوبیون

1- شبکه 1 یک 2- شبکه 2 دو 3- شبکه 3 سه 4- شبکه 4 چهار 5- شبکه تهران پنج 6- شبکه خبر 7- شبکه آموزش 8- شبکه پویا 9- شبکه IFilm آی فیلم 10- شبکه نمایش 11- شبکه تماشا 12- شبکه جام جم 1 یک 13- شبکه جام جم 2 دو 14- شبکه جام جم 3 سه 15- شبکه ورزش 16- شبکه مستند سیما 17- شبکه قرآن 18- شبکه سلامت 19- شبکه بازار 20- شبکه شما 21- IFilm English 22- شبکه استانی اصفهان 23- شبکه استانی سهند 24- شبکه استانی فارس 25- شبکه استانی خوزستان 26- شبکه استانی باران

لینک دانلود برنامه تلویزیون موبایل تلوبیون اندروید

وبسایت تلوبیون

اپلیکیشن AIO

اپلیکیشن آیو

اپلیکیشن AIO از آن دست برنامه‌هایی است که علاوه بر ایجاد امکان دریافت شبکه‌های تلویزیونی به صورت زنده، فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی را نیز البته با خرید اشتراک در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گزینه تماشای تلویزیون به صورت آنلاین در این برنامه کاملا رایگان است. محیط کاربری جذاب برنامه AIO می‌تواند یکی از نقاط قوت آن به شمار بیاید. البته به این نکته هم باید اشاره کنیم که AIO یک اپلیکیشن اندروید و iOS است و برای گوشی‌های اندروید و آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن تلویزیون موبایل می‌توان به آرشیو 7 روزه تمام شبکه‌ها، سیستم یاد آور پخش برنامه تلویزیون و همچنین اشتراک گذاری لینک سریال یا فیلم مورد علاقه اشاره کرد.

لینک دانلود اپلیکیشن AIO برای اندروید

لینک دانلود اپلیکیشن AIO برای iOS

اپلیکیشن LIVEIRIB

یکی از برنامه‌هایی که برای نصب تلویزیون روی گوشی موبایل وجود دارد، اپلیکیشن LIVEIRIB است. این اپلیکیشن نیز رابط کاربری خوبی دارد و همچنین می‌توانید تمامی شبکه‌های مورد نظر را از طریق آن به صورت زنده و با کیفیت‌های متفاوت تماشا کنید. اگر اینترنت ضعیفی نیز دارید نگران نباشید، می‌توانید با کمترین کیفیت ممکن نیز روی این اپلیکیشن برنامه‌های مورد علاقه خود را ببینید.

اپلیکیشن LIVEIRIB در هر دو نسخه اندروید و iOS منتشر شده بنابراین می‌توان روی گوشی آیفون و آیپد نیز از آن استفاده کرد.

سایر امکانات

 

  • امکان پخش 28 شبکه تلویزیونی، 57 شبکه رادیویی و 32 شبکه سیمای استانی
  • نمایش جدول پخش برنامه‌ها در کلیه شبکه‌های تحت پوشش
  • امکان جستجو در شبکه‌ها و جداول پخش
  • امکان ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها
  • قابلیت تطبیق کیفیت پخش با سرعت اینترنت کاربر

لینک دانلود اپلیکیشن LIVEIRIB برای اندروید

لینک دانلود اپلیکیشن LIVEIRIB برای iOS

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید