آموزش نحوه دیدن پروفایل های پرایوت در اینستاگرام ، دیدن اکانت خصوصی

آموزش نحوه مشاهده حساب پرایوت در اینستاگرام

چگونه پروفایل های پرایوت را در اینستاگرام ببینیم. آموزش نحوه دیدن پروفایل های پرایوت ، اکانت خصوصی ، پیج پرایوت در اینستاگرام . در ادامه نحوه دیدن پروفایل های پرایوت در اینستاگرام را مورد بررسی قرار می دهیم.

آموزش نحوه دیدن پروفایل های پرایوت در اینستاگرام / پیج و اکانت خصوصی

آموزش نحوه دیدن پروفایل های پرایوت در اینستاگرام

در مورد آموزش نحوه دیدن پروفایل های پرایوت در اینستاگرام باید بگوییم که همیشه دیدن پروفایل های پرایوت آرزوی کاربرانی بوده است که علاقه به این دارند تا ببینند که در حساب اینستاگرام یک فرد چه می گذرد.

البته اینستاگرام توجه زیادی را به حریم خصوصی کاربران دارد و به هر کاربری این اجازه را نمی دهد تا براحتی بتواند پروفایل پرایوت کاربر دیگری را مشاهده کند, اما نباید ناامید شوید.

چند راه برای مشاهده پروفایل پرایوت یک کاربر وجود دارد, پس بیاید نحوه انجام آنرا مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نحوه حذف حساب اینستاگرام , نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام , و نحوه تغییر آدرس ایمیل در اینستاگرام مشاهده کنید.

معنی پروفایل پرایوت در اینستاگرام چیست؟

آموزش نحوه دیدن پروفایل های پرایوت در اینستاگرام ، دیدن پیج و اکانت خصوصی در اینستاگرام :  اینستاگرام به کاربرانی که نیاز به حریم خصوصی بیشتر دارند این امکان را می دهد تا حساب خود را به حالت خصوصی تغییر دهند و به اشخاصی که فالوور آنها نیستند اجازه ندهند تا عکس ها و ویدئوهاییی را که در حساب خود به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنند. بنابراین تنها اشخاصی که می توانند پست ها و استوری های یک اکانت پرایوت را مشاهده کنند فالوورهای آن شخص هستند. بگذارید نکته ای را در اینجا بیان کنم که زمانیکه حساب خود را به حالت پرایوت در می آورید, متعقبا فالوور کمتری را جذب خواهید کرد. اما در هر دو صورت, بعنوان یک کاربر اینستاگرام, نیاز به این دارید که در مورد بهترین هشتگ ها بمنظور جذب فالوورهای بیشتر چیزهایی را بدانید.

یکی از دلایل عمده ایجاد حساب پرایوت ترس از افرادی است که عکس های شما را بمنظور ایجاد حساب فیک و یا جعلی ذخیره می کنند و یا به طرق دیگر از عکس شما سوء استفاده می کنند.

استالکر اینستاگرام کیست؟

خب, کاری که استالکر اینستاگرام انجام می دهد خوشایند کاربران اینستاگرام نیست, به این علت که این اشخاص مدام در حال جاسوسی هستند, حساب یک شخص را در روز چند بار چک می کنند, بدنبال این هستند که کاربر در روز چه کاری را انجام می دهد, استوری او را چک می کنند و کارهای دیگری از قبیل آنرا انجام می دهند.

بعبارت دیگر, همیشه بدنبال راهی برای مشاهده حساب کاربران اینستاگرام بنا به دلایل مختلفی از قبیل سوء استفاده از کاربر, چک کردن کاربر از روی کنجکاوی و یا صرفا جهت خوش گذرانی هستند.

آیا این امکان وجود دارد تا بتوانیم پروفایل پرایوت اینستاگرام را چک کنیم؟

کنجکاوی برای دیدن اینکه چه عکس ها و ویدئو هایی در یک حساب اینستاگرام وجود دارد در سراسر دنیا هست.

صادقانه بگوییم, چند روش برای مشاهده پروفایل پرایوت یک شخص وجود دارد, اما ممکن است که این روش ها از لحاظ اخلاقی درست نباشند! اما باید بخاطر داشته باشید که استالکر اینستاگرام بودن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

چگونه پروفایل های پرایوت اینستاگرام یا پیج خصوصی را مشاهده کنیم؟

آموزش نحوه دیدن پروفایل های پرایوت در اینستاگرام ، دیدن پیج و اکانت خصوصی در اینستاگرام :  هم اکنون, زمان آن است که به این سوالی که همیشه بدنبال پاسخ آن بودید جواب دهیم.

روش های ذکر شده را بمنظور مشاهده حساب پرایوت اینستاگرام امتحان کنید.

  • حساب doppelganger را امتحان کنید

ایجاد حساب doppelganger یکی از پرترفندترین روش ها برای مشاهده یک حساب پرایوت اینستاگرام است به این علت که کاربر را متقاعد می کند که شما یکی از دوستان و یا فالوورهای او هستید. اگر کنجکاو هستید که در مورد نحوه انجام آن بدانید به خواندن ادامه دهید:

شما باید حساب اینستاگرام جدیدی را بمنظور اینکه وانمود کنید که یکی از فالوورهای فعلی این شخص با همان عکس پروفایل, نام و نام خانوادگی , بیوگرافی و سایر موارد هستید را ایجاد کنید. سپس کاربر متقاعد می شود که فالوورش حساب اینستاگرام جدیدی را ایجاد کرده است و این امکان برای شما فراهم می شود که آن کاربر شما را فالو کند.

  • فرستاده پیام دایرکت به کاربر

اگر بخواهید رو راست باشید باید یک متن جالب را بنویسید و از آن کاربر درخواست کنید تا درخواست فالوی شما را قبول کند, این روش همیشه جواب نمی دهد, اما ممکن است که آن کاربر تحت تاثیر متن زیبای شما قرار بگیرد و به شما این اجازه را بدهد تا یکی از فالوورهایش شوید.

  • Google image را امتحان کنید

اگر روش doppelganger عملی نشد و یا اینکه به آن علاقه نداشتید, سپس می توانید Google image search و یا سایر موتورهای image-baesd را امتحان کنید تا بتوانید در مورد شخصی اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

در ابتدا باید اسم و نام کاربری شخص را در باکس جستجو کپی کنید؛ سپس باید نتیجه اطلاعات کاربر را چک کنید.

  • برای دیدن پروفایل پرایوت اینستاگرام نام کاربری شخص را در سایر پلتفرم های رایج جستجو کنید

اگر کاربر باهوش بود و هیچکدام از روش های ذکر شده بالا موثر نبود, باید اینستاگرام او را فراموش کنید و در سایر شبکه های اجتماعی بدنبال او بگردید به این علت که در هر پلتفرمی فالوورهای متفاوتی را در اختیار دارند؛ به این علت است که توصیه می شود که نام کاربری شخص را در سایر پلتفرم ها جستجو کنید.

نام کاربری شخص را در تمامی پلتفرم های ذکر شده وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید؛ ممکن است که بسیار خوش شانس باشید تا بتوانید آن حساب را بصورت عمومی مشاهده کنید.

  • ایجاد یک حساب جعلی در اینستاگرام

ممکن است که این اولین راه حلی باشد که به ذهن یک کاربر برسد, اما این روش سریعترین روش برای مشاهده حساب پرایوت یک شخص نیست. بهر صورت, اگر قصد دارید تا یک حساب جعلی اینستاگرام درست کنید, بخاطر داشته باشید که قادر به این نخواهید بود تا پس از ایجاد حساب درخواست دوستی برای یک کاربر اینستاگرام بفرستید. باید روی آن کار کنید تا آنرا به یک حساب واقعی تبدیل کنید, پست هایی را به اشتراک بگذارید, فالوور جذب کنید, اشخاص دیگری را فالو کنید, استوری هایی را به اشتراک بگذارید, بیوگرافی خود را کامل کنید و کارهای دیگری از قبیل این را انجام دهید تا حساب شما بنظر واقعی بیاید.

سپس درخواست دوستیی را برای کاربر ارسال کنید و منتظر باشید تا کاربر درخواست شما را قبول کند.

  • برای دیدن پیج خصوصی از دوستان خود درخواست کنید

اگر دوستان و یا دوست این کاربر و یا فالوور او را می شناسید, می توانید از او درخواست کنید تا چند عدد از پست های این کاربر را با شما به اشتراک بگذارند. همچنین فالو کردن این اشخاص نیز مفید است به این علت که دوستان عکس های یکدیگر را در حساب هایشان به اشتراک می گذارند.

  • برخی از ابزارها را امتحان کنید

همچنین, ابزارهایی وجود دارند که ادعا می کنند می توانند براحتی حساب پرایوت اینستاگرام یک شخص را مشاهده کنند و اگر هیچکدام از روش های بالا موثر نبود باید یکی از این ابزارها را امتحان کنید.

_

چگونه متوجه شویم که چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده است؟

این سوالی است که بیشتر در بین نوجوانان و یا کاربرانی که مشتاق هستند که بدانند آیا دوست پسر و یا دوست دختر سابق آنها, همگروهی آنها, همکار آنها و سایر اشخاص درباره آنها کنجکاو هستند و آیا جاسوسی آنها را می کنند رایج است. خب, برخی از اپلیکیشن های غیر مجاز و سرویس ها ادعا می کنند که می توانند به کاربر نشان دهند که چه شخصی در حال چک کردن و جاسوسی درباره شماست, اما من فکر میکنم که این اپلیکیشن و سرویس ها واقعی نیستند.

بنابراین من insight service اینستاگرام را به این منظور که بدانید که چه تعدادی از کاربران پروفایل اینستاگرام شما را چک می کنند توصیه می کنم.

چگونه بدون اینکه حسابی در اینستاگرام داشته باشیم اینستاگرام شخص دیگری را چک کنیم؟

آموزش نحوه دیدن پروفایل های پرایوت در اینستاگرام ، دیدن پیج و اکانت خصوصی در اینستاگرام :  قبلا این امکان وجود داشت تا بدون اینکه حسابی در اختیار داشته باشید بتوانید حساب اینستاگرام شخص دیگری را چک کنید, و لازمه آن این بود که شما نام دقیق کاربری شخصی که قصد چک کردن حسابش را دارید را بدانید. اما آن آپشن دیگر در دسترس نیست وشما نمی توانید بدون داشتن حسابی در اینستاگرام, حساب شخص دیگری را چک کنید, چه در وب اینستاگرام و چه در نسخه اپلیکیشن آن.

اگرچه بدون داشتن حسابی در اینستاگرام قادر به این نیستید تا حساب شخص دیگری را چک کنید, اما می توانید از اپلیکیشن وب غیر بومیی استفاده کنید و پروفایل های عمومی در اینستاگرام را مشاهده کنید. در سوی دیگر, اپلیکیشن های دانلود کننده اینستاگرامی وجود دارند که بطرز عالیی کار می کنند و به کاربر این امکان را می دهند تا عکس ها, ویدئوها و حتی استوری های اینستاگرام را دانلود کند.

خلاصه مطلب

مشاهده حساب پرایوت یک کاربر در اینستاگرام امکان پذیر نیست؛ باید تنها تاکتیک های ذکر شده در بالا را بطور عاقلانه ای امتحان کنید و صبور باشید. اما باید بخاطر داشته باشید که استالکر بودن در اینستاگرام به هیچ عنوان توصیه نمی شود, و تنها در صورت لزوم باید راه کارهایی را مد نظر داشته باشید.

منبع: INOSOCIAL.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید