آموزش ساخت شماره مجازی رایگان واتساپ ، تلگرام و ChatGPT با اپلیکیشن 2023

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن . شماره مجازی چیست ؟ برای استفاده از بسیاری از اپلیکیشن ها مثل ChatGPT نیاز به شماره مجازی دارید، در این مطلب بهترین روش های ساخت این نوع شماره را آموزش می دهیم و 7 اپلیکیشن پرکاربرد را برای این کار معرفی می کنیم

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان واتساپ ، تلگرام و ChatGPT با اپلیکیشن

در مورد آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن باید بگوییم که مدیریت تماس های تلفنی تجاری از طریق شماره تلفن شخصی شما می تواند بسیار آزاردهنده باشد و حریم خصوصی شما را از بین می برد. 

به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان مشاغل جدید و تازه کار از برنامه های شماره تلفن مجازی بمنظور دریافت شماره تلفن سفارشی برای مشاغل خود استفاده می کنند.

یک شماره تلفن تجاری به شما امکان می دهد از همان شماره در لپ تاپ, گوشی, تلفن های رومیزی و موارد دیگر استفاده کنید. به راحتی می توانید تماس ها را فوروارد کنید, پیام های صوتی را ضبط کنید و تعدادی شماره مشابه را بین کارکنان به اشتراک بگذارید.

در این مقاله, ما بهترین اپلیکیشن های شماره تلفن مجازی برای مشاغل کوچک (از جمله گزینه های رایگان و نامحدود) را انتخاب کرده ایم.

همچنین می توانید مطالبی در مورد مایکروسافت تیمز چیست و چگونه از آن استفاده کنیم, کلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم و بهترین ایبوک ریدرهای اندروید را مشاهده کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن

چه زمانی نیاز به شماره تلفن مجازی تجاری دارید؟

در مورد آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن باید بگوییم که چه شما یک وب سایت تجاری کوچک و یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک را اداره کنید, ارائه راه سریع تماس با مشتریان به شما کمک می کند تا تجارت خود را توسعه دهید.

در حال حاضر اکثر مشاغل, بصورت آنلاین کار خود را انجام می دهند و مشتریان برای برقراری ارتباط به چندین روش نیاز دارند.

اگرچه ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل تجاری, چت زنده یا پیام های متنی می توانند مفید باشند, اما هیچ چیز نمی تواند به اندازه ارتباط شخصی انسان با شنیدن یک انسان واقعی در آن سوی خط مفید باشد.

بطور معمول, مشاغل معتقدند داشتن شماره تلفن ثابت کاملاً کافی است. با این حال, آنها به زودی متوجه می شوند که تلفن های ثابت سنتی هنگامی که بحث تماس های تجاری و مشتریان به میان می آید, چقدر بی تاثیر هستند.

و قطعا دوست ندارید که از شماره تلفن شخصی برای بیزینس خود استفاده کنید.

اینجاست که یک برنامه شماره تلفن تجاری می تواند به شما کمک کند, و مزایای زیر را نسبت به شماره تلفن های سنتی و تلفن همراه به شما ارائه می دهد.

  • می توانید آن را درگوشی خود با اپلیکیشن های گوشی, لپ تاپ, تلفن رومیزی و سایر دستگاه ها استفاده کنید.
  • یک شماره توسط چندین کارمند همزمان می تواند به اشتراک گذاشته شود.
  • مسیریابی تماس, انتظار, زنگ تلفن, پاسخ به تماس ها زمانیکه در تعطیلات بسر می برید, ساعات کاری, همه و همه آنها را می توان از طریق برنامه مدیریت کرد.
  • پیام های صوتی, پیام های متنی, رونویسی تماس به ایمیل و تماس های تلفنی محلی/بین المللی ارزان تر, از ویژگی های مهم آن است.

با توجه به این موارد, بیایید نگاهی به برخی از بهترین برنامه های تلفن مجازی تجاری که می توانید استفاده کنید بیندازیم.

اگر ترجیح می دهید تا دستورالعمل های نوشتاری را بخوانید, پس به خواندن ادامه دهید.

TalkU:Second Phone number ، بهترین اپلیکیشکن ساخت شماره مجازی رایگان

TalkU شماره تلفن مجازی را به شما می دهد تا بتوانید بدون فاش کردن شماره خصوصی خود تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید. این برنامه شماره تلفن موقت برای کار، دوستیابی و ثبت نام در رسانه های اجتماعی عالی است.

چرا از TalkU استفاده کنیم؟

  •  یک شماره تلفن ایالات متحده / CA دریافت میکنید
  • می توانید تماس وای فای و پیامک برقرار کنید

دانلود اپلیکیشن TalkU شماره مجازی رایگان

Nextiva

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن

Nextiva برترین ارائه دهنده خدمات شماره تلفن کسب و کار مجازی در بازار است. آنها مدیریت شماره تلفن مجازی شما را با استفاده از برنامه خود در کامپیوتر دسکتاپ / لپ تاپ, تلفن همراه, تبلت یا تلفن رومیزی بسیار آسان می کنند.

حتی می توانید شماره محلی خود را حفظ کرده و از آن با Nextiva برای تماس صوتی HD از طریق VoIP استفاده کنید. آنها همچنین به شما امکان می دهند شماره تلفن های تجاری را برای مکان های مختلف جغرافیایی دریافت کنید.

Nextiva دارای مجموعه قدرتمندی از ویژگی ها است که در هر برنامه مانند هدایت/مسیریابی تماس, خدمات رسان اتومبیل, پذیرش,  پست صوتی به ایمیل, صف تماس, تماس نامحدود و تجزیه و تحلیل های تماس گنجانده شده است.

وبسایت Nextiva

 Ooma Office Phone

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن

Ooma یک ارائه دهنده تلفن VOIP تجاری محبوب است که 1-800 شماره تلفن رایگان را با قیمت مناسب ارائه می دهد. می توانید یک شماره رایگان به هر برنامه اداری Ooma اضافه کنید. به طور پیش فرض آنها یک شماره تلفن رایگان برای شما از پیش انتخاب می کنند, اما شما همچنین می توانید یک شماره جدید را انتخاب کنید.

پلتفرم اداری Ooma دارای تمام ویژگی های قدرتمندی است که می توانید از آن انتظار داشته باشید مانند پذیرش مجازی, شماره گیری افزونه, پخش موسیقی در حالت آماده به کار, اپلیکیشن های گوشی هوشمند و موارد دیگر. از همه مهمتر راه اندازی بسیار آسان است و می توانید آن را در عرض چند دقیقه انجام دهید.

وبسایت شماره مجازی رایگان Ooma

3. Grasshopper

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن

Grasshopper یک سرویس شماره تلفن مجازی آسان برای استارتاپ ها و مشاغل کوچک ارائه می دهد. این یک برنامه تلفن همراه دارد که به شما امکان می دهد سیستم تلفن تجاری خود را در هر دستگاه و از هر مکان مدیریت کنید.

آنها شماره های تجاری مجازی, شماره های بیهوده, شماره های محلی برای مناطق مختلف که 800 و 833 شماره رایگان است را انتخاب می کنند.

می توانید تماس های تجاری و شخصی را با یک دستگاه مجزا نگه دارید و هرگز تماس را از دست ندهید. Grasshopper همه ویژگیهای ضروری را در یک بسته با ارسال تماس, پیام صوتی, ارسال پیامک تجاری, تماس VoIP و WiFi ، تبریک خودکار و موارد دیگر ترکیب می کند.

وبسایت Grasshopper

4. Google Voice (رایگان)

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن ساخت شماره مجازی رایگان :  دنبال یک برنامه تلفن مجازی تجاری رایگان هستید, Google Voice بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر از قبل از G Suite استفاده می کنید، می توانید آن را با سایر برنامه های Google که قبلاً برای تجارت خود استفاده می کنید ادغام کنید.

کاربران و کارآفرین های فردی می توانند از برنامه شخصی خود برای دریافت شماره تلفن مجازی استفاده کرده و به صورت رایگان در هر نقطه از ایالات متحده و کانادا تماس بگیرند.

با این حال, برنامه شخصی به شما امکان دسترسی به بسیاری از ویژگی های تلفن مشاغل را که در برنامه تجاری آنها وجود دارد مانند خدمات خودرو, پشتیبانی تلفن ثابت و غیره را نمی دهد.

اپلیکیشن شماره مجازی Google Voice

5. Phone.com

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن

Phone.com یکی دیگر از گزینه های عالی برای دریافت سیستم تلفن مجازی تجاری است. آنها خدمات تلفن مشاغل مقرون به صرفه را برای استارتاپ ها, کارآفرین های فردی و مشاغل کوچک ارائه می دهند.

آنها همچنین با شمارش دقیقه تماس محلی به برخی از کشورهای اروپایی و کانادا نرخ تماس ارزان تری ارائه می دهند. از منظر ویژگی ها, اپلیکیشن های گوشی, هدایت/مسیریابی تماس, دستیار مجازی, منوهای IVR, پیام های متنی, فکس و موارد دیگر را دریافت می کنید.

آنها برنامه های پرداخت در دقیقه را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد بر اساس میزان استفاده خود هزینه کمتری بپردازید. با این حال, با افزایش نیازهای تجاری شما, می تواند بسیار گران شود.

6. eVoice

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن

 

در مورد آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن باید بگوییم که eVoice یک شرکت تلفن تجاری تجاری محبوب است که پوشش بین المللی, به ویژه در انگلستان, ارائه می دهد. آنها سیستم تلفن تجاری, شماره های مجازی, شماره های رایگان و شماره های محلی را برای مناطق مختلف ارائه می دهند.

برنامه های آنها شامل ابزارهای مدیریت تماس, پذیرش مجازی, برنامه تماس های خروجی, تماس های کنفرانسی و موارد دیگر است. می توانید شماره تلفن های سفارشی برای بریتانیا, اتحادیه اروپا, کانادا, ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر را دریافت کنید.

شما می توانید از بین چندین برنامه انتخاب کنید که هر کدام دارای تعداد متفاوتی از کاربران هستند که می توانید اضافه کنید و مجموعه ای از دقیقه های تماس را تنظیم کنید. نرخ های ارسال تماس بر اساس موقعیت مکانی شما و شماره ای که به آن ارسال می کنید متفاوت است.

7. FreshCaller

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن

FreshCaller یک ارائه دهنده برنامه تلفن تجاری آسان برای استفاده است. این برنامه که مناسب برای مشاغل کوچک و در حال رشد است, برنامه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند که متناسب با همه بودجه ها از جمله برنامه پرداخت در دقیقه با نمایندگان نامحدود است.

می توانید شماره های بین المللی و شماره های رایگان دریافت کنید, از شماره موجود استفاده کنید, شماره محلی را با یک شماره مجازی پنهان کنید یا یک شماره بیهوده را انتخاب کنید.

این شامل تمام ویژگی های معمول مورد نیاز شما مانند ابزارهای مدیریت تماس ، ساعات کاری ، برنامه های تلفن همراه ، خطوط مشترک ، انتظار تماس ، اتصالات SIP و موارد دیگر است. برخی از برنامه ها به شما امکان می دهند از مخابراتی محلی خود استفاده کنید که اگر نتوانید شماره محلی خود را پورت کنید یا حامل محلی نرخ تماس بهتری ارائه دهد, مفید است.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین برنامه تلفن مجازی تجاری برای کسب و کار شما کمک کرده باشد.

منبع: WPBEGINNER.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید