افزایش سرعت اینستاگرام ، اگر سرعت اینستاگرام شما کند شده این مطلب را بخوانید

افزایش سرعت اینستاگرام

اینستاگرام بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی موبایل دنیا است. اگر به دنبال افزایش سرعت اینستاگرام هستید و ویدیوها و تصاویر شما به درستی باز نمی‌شوند یا اپلیکیشن شما به شدت کند شده است روش های افزایش سرعت اینستاگرام در ادامه را بخوانید.

امکان دارد که شما وارد اینستاگرام شوید، 10 الی 15 پست اینستاگرام را ببینید و اسکرول کنید، اما پس از آن یک آیکن لودینگ روی صفحه باز شود و سایر تصاویر به سختی لود شوند و یا حتی اصلا باز نشوند و مجبور باشید دو یا سه بار اینستاگرام را ببندید و دوباره باز کنید. مشکل از اینستاگرام نیست، مشکل از اینترنت گوشی، اینترنت داخلی و خود گوشی شما است. شاید از خود بپرسید چرا سرعت اینستاگرام من کم شده ؟

علت کاهش سرعت اینستاگرام چیست

به طور پیش فرض روی گوشی‌های اندروید و آیفون و یا تبلت ها فقط از طریق یک شبکه به اینترنت اتصال برقرار می‌شود. یا باید از طریق اینترنت خانگی متصل باشید و یا از طریق اینترنت خط. اگر سیگنال یا آنتن دهی وای فای یا گوشی شما ضعیف است به هر نحوی امکان کاهش سرعت اینستاگرام وجود دارد. این مشکل در بخش دانلود و آپلود اینترنت بروز می‌کند، بنابراین دریافت عکس و ویدیو کند می‌شود و در نهایت سرعت اینستاگرام به شدت پایین خواهد آمد.

برای افزایش سرعت اینستاگرام چه راه حلی دارید؟

بهترین راه حل در زمان کندی سرعت اینترنت استفاده از اپلیکیشن Speedify است. این اپلیکیشن را می‌توانید از انتهای این پاراگراف برای اندروید و iOS دریافت کنید. Speedify یک نوع افزایش دهنده سرعت گوشی و سرعت اینترنت خواهد بود به این صورت که به جای استفاده از یک اینترنت ضعیف به شما اجازه می‌دهد که همزمان از اینترنت وای فای و اینترنت خط به صورت اشتراکی استفاده کنید.

اپلیکیشن Speedify

اسپیدیفای - افزایش سرعت اینستاگرام

این اپلیکیشن به راحتی پس از نصب قابل اجرا است و هیچ گونه هزینه اضافی نیز بابت آن پرداخت نمی‌کنید.

اسپیدیفای به صورت مداوم سرعت و کیفیت اینترنت شما در خط و شبکه داخلی بررسی می‌کند و یک نوع تجمیع اینترنت در اختیار شما قرار می‌دهد تا سرعت بهتری را تجربه کنید. اگر اینترنت داخلی دچار مشکل باشد سریعا روی اینترنت خط تغییر وضعیت می‌دهد و بالعکس. تمامی این مدیریت‌ها توسط خود اپلیکیشن انجام شده و نیازی نیست که شما درگیر تغییر مداوم اینترنت به صورت دستی شوید. به این صورت افزایش سرعت اینستاگرام نیز متقابلا شکل می گیرد.

آیا Speedify امن است؟

این اپلیکیشن را می‌توان یکی از بهترین و امن‌ترین اپلیکیشن های موبایل برای افزایش سرعت اینستاگرام در نظر گرفت. زمانی که از این برنامه استفاده می‌کنید، اطلاعات شما به صورت کاملا رمزنگاری شده رد و بدل می‌شود و هیچ گونه شخص ثالثی در داد و ستد اطلاعات گوشی و سرور speedify دخالتی ندارد بنابراین به راحتی می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن Speedify برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Speedify برای iOS آیفون

افزایش سرعت اینستاگرام در صورت درست بودن اینترنت

افزایش سرعت اینستاگرام

اگر اینترنت شما مشکلی ندارد و به درستی کار می‌کند و اپلیکیشن اینستاگرام شما کند شده می‌توانید از روش های دیگری استفاده نمایید.

اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت دیدی را معرفی کرده تا بتوانید به وسیله آن تصاویر و ویدیوها را سریع‌تر لود کنید. این قابلیت البته تنها برای دستگاه‌های اندرویدی فعال است .

برای فعال کردن این قابلیت و رفع مشکل اینستاگرام:

  • ابتدا در صفحه پروفایل گزینه منو سمت راست بالا را لمس کنید
  • سپس گزینه Settings یا علامت چرخ دنده در پایین ترین بخش منو را انتخاب نمایید.
  • به تنظیمات Account رفته و از آن جا گزینه Cellular Data use را انتخاب کنید و آن را فعال نمایید
  • پس از این می‌توانید حتی در صورت کندی اینترنت یا کندی گوشی نیز از اینستاگرام با خیال راحت و با سرعت زیاد استفاده نمایید.

رفع کندی اینستاگرام با حذف کش و افزایش سرعت

اگر با روش های بالا مشکل کندی اینستاگرام و سرعت آن حل نشد می‌توانید از پاک کردن کش اپلیکیشن استفاده کنید. برای پاک کردن کش اینستاگرام روش زیر را انجام دهید تا سرعت این اپلیکیشن افزایش پیدا کند:

  • ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید
  • سپس به بخش App بروید
  • در این بخش اگر لیست اپلیکیشن ها به شما نمایش داده شد به دنبال اینستاگرام بگردید و اگر نبود گزینه Apps را لمس کنید
  • پس از آن صفحه مدیریت اینستاگرام باز می‌شود. از این بخش گزینه Storage را باز کنید
  • دقت کنید در این بخش چند گزینه وجود دارد. Clear Cache، Clear DATA و Storage use
  • به یاد داشته باشید به هیچ وجه گزینه Clear Data را لمس نکنید
  • در این بخش تنها گزینه Clear CACHE را لمس کرده و منتظر شوید که در لیست انتهایی میزان cache به صفر برسد. احتمال دارد این مرحله چند دقیقه طول بکشد، بنابراین کمی صبر کنید

حالا سرعت اینستاگرام شما چند برابر خواهد شد و افزایش می‌یابد.

جدیدترین روش افزایش سرعت اینستاگرام

اینترنت ایران با مشکلات زیادی روبرو شده و به خاطر این مشکلات وبسایت های خارجی و همچنین اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام را به سختی باز می کند. اما روش جدیدی برای سرعت اینستاگرام و افزایش آن در ایران کشف کردیم که می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. این روش در صورتی که مشکل از اینترنت شما باشد به راحتی جواب می دهد.

ابتدا باید در نظر داشته باشید که از چه نوع اینترنتی برای باز کردن اینستاگرام استفاده می کنید. یا اینترنت وای فای خانگی دارید و یا این که از اینترنت های شبکه همراه اول یا ایرانسل استفاده می نمایید. در هر دو صورت برای افزایش سرعت اینستاگرام روش مخصوص را معرفی می کنیم:

مودم داخلی و اینترنت ثابت

اگر شما به مودم داخلی و اینترنت ثابت وصل هستید و سرعت اینستاگرام شما کند شده باید موارد زیر را ابتدا بررسی نمایید:

  • ابتدا بررسی کنید که گوشی شما به وی پی ان یا فیــــلتر شـــــکن وصل نباشد، اگر این طور بود فیـــلتر شکــــن را قطع کنید
  • سپس وارد وبسایت speedtest.net شوید و روی گزینه GO کلیک کنید و میزان سرعت دانلود ، پینگ و همچنین آپلود را بررسی نمایید ، این موارد مثل تصویر زیر نمایش داده می شود:

سرعت اینستاگرام

  • در اینجا باید گزینه Ping را بررسی کنید.اگر پینگ شما بالای 100 بود ، مشکل از اپراتور ارائه دهنده است، باید ابتدا با اپراتور تماس بگیرید و بالا بودن میزان پینگ مودم را مطرح کنید تا برای کاهش پینگ شما اقدام کنند. اگر این مورد حل شد ، سرعت اینستاگرام افزایش پیدا می کند. در غیر این صورت باید از شرکت جدید (مخابرات ، آسیاتک ، سبا نت ، شاتل یا سایر موارد ) سیستم ADSL جدید رزرو و خریداری کنید

مودم اینترنت همراه و یا اینترنت ایرانسل و همراه اول

اگر شما مودم همراه ایرانسل یا همراه اول دارید و یا با خط گوشی به اینترنت متصل شده اید و سرعت اینستاگرام شما کند است روش زیر را امتحان کنید:

  • ابتدا فیلــــتر شــــکن یا وی پی ان خود را قطع کنید
  • سپس به بخش تنظیمات گوشی ، قسمت Mobile networks یا بخش شبکه ها بروید
  • شبکه یا سیم کارت مد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن وارد قسمت Access point names یا نقاط دسترسی شوید
  • اگر ایرانسلی هستید گزینه irancell-GPRS و اگر همراه اولی هستید گزینه MCI را انتخاب کنید
  • بخشی به نام edit access point یا ویرایش نقطه دسترسی باز می شود در اینجا باید چک کنید که گزینه proxy خالی باشد، اگر عددی روی این بخش میبینید ، آن را انتخاب کرده و پاک کنید
  • مجددا به وبسایت speedtest.net بروید و یا اپلیکیشن speedtest را از گوگل پلی دانلود نمایید
  • زمانی که اسپید تست باز شد برای افزایش سرعت اینستاگرام و بررسی آن روی گزینه Go بزنید
  • پینگ را مجددا بررسی کنید، اگر پینگ بیش از 100 بود با اپراتور تماس بگیرید تا مشکل را پیگیری کند
  • توجه داشته باشید تا زمانی که پینگ بیش از 100 باشد ، با مشکل کندی سرعت اینستاگرام روبرو خواهید بود بنابراین اگر این مورد برطرف نشد باید یا از یک مودم خانگی استفاده کنید و یا از یک اپراتور دیگر برای باز کردن اینستا استفاده نمایید

همچنین می‌توانید در مورد افزایش سرعت اینترنت و افزایش سرعت گوشی و تبلیغات در اینستاگرام نیز مطلب‌های متفاوتی را بخوانید که به شما کمک می‌کند سرعت اینترنت و سرعت گوشی را افزایش دهید.

منبع: SPEEDIFY ، TIMESOFINDIA

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید