پیدا کردن موقعیت مکانی و لوکیشن افراد با شماره تلفن نرم افزار

پیدا کردن موقعیت مکانی افراد و لوکیشن با شماره تلفن یا موبایل ، مکان یابی با شماره موبایل آپدیت 1403 . شاید بخواهید با نرم افزار و اپلیکیشن از روی شماره موبایل، موقعیت مکانی دوستان یا آشنایان خود را پیدا کنید و آن ها را روی نقشه ببینید، اما آیا می‌توان موقعیت مکانی شخص را با شماره موبایل پیدا کرد؟ در این مطلب تمامی روش‌ها برای یافتن موقعیت مکانی از روی شماره موبایل را توضیح خواهیم داد.

نرم افزار پیدا کردن موقعیت مکانی و لوکیشن افراد با شماره تلفن ، آپدیت 1403

سرویس‌های فعالی در حال حاضر وجود دارند که می‌توان به وسیله آن از روی شماره موبایل، موقعیت مکانی شخص را یافت و فهمید که فرد مورد نظر کجاست. اما واقعا این سرویس‌ها کارایی دارند؟

شاید تا کنون وارد اپلیکیشن های زیادی شده‌اید و بسیاری از آن ها هم ویروس بوده و گوشی شما را خراب کرده‌اند، اما ما قصد نداریم که اپلیکیشن های نا کارامدی را برای پیدا کردن موقعیت مکانی افراد با شماره تلفن معرفی کنیم، بلکه در این مطلب بهترین اپلیکیشن هایی را معرفی می‌کنیم تا بتوان به وسیله آن موقعیت مکانی افراد را از روی شماره همراه آن ها پیدا کرد.

همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات کامل گوشی ، نحوه دریافت لوکیشن بدون شماره و یا ردیابی ابتدا از طریق دکمه زیر دوره آموزش هک گوشی و شبکه را مشاهده کنید :

 

روش‌های یافتن موقعیت مکانی و لوکیشن از روی شماره موبایل و تلفن با اپلیکیشن و نرم افزار ، مکان یابی با شماره موبایل

روش‌های متفاوتی وجود دارد تا بتوان موقعیت مکانی افراد یا از روی شماره موبایل پیدا کرد که در ادامه به ترتیب معرفی می‌کنیم.

1 – اپلیکیشن های مکان یاب گوشی برای پیدا کردن موقعیت مکانی از روی شماره موبایل

یافتن موقعیت مکانی از شماره موبایل

مکان یابی با شماره موبایل : سریع‌ترین راه برای یافتن موقعیت مکانی و لوکیشن از روی شماره موبایل استفاده از اپلیکیشن های مکان یاب است. این اپلیکیشن های در حال حاضر روی پلی استور گوگل برای اندروید و اپ استور اپل برای آیفون موجود هستند.

اپلیکیشن Find my device یکی از بهترین برنامه‌های ردیاب گوشی است که در گوگل پلی استور می‌توانید نصب کرده و دانلود کنید، البته قصد طراح این اپلیکیشن محافظت از گوشی در زمان به سرقت رفتن و یا گم شدن آن است اما می‌توانید از آن برای یافتن موقعیت مکانی از روی شماره موبایل نیز استفاده نمایید.

  • ابتدا وارد لینک دانلود اپلیکیشن Find My Device شوید.
  • این اپلیکیشن را نصب کرده و پس از نصب وارد آن شوید.
  • دسترسی موقعیت مکانی را به اپلیکیشن بدهید و مطمئن شوید که گوشی شما به اینترنت متصل است.
  • حالا می‌توانید هر لحظه موقعیت مکانی گوشی خود را بیابید و با استفاده از ارسال پیامک مختلف با کد دستوری متفاوت، موقعیت گوشی را از روی گوشی های دیگر چک کنید.

اپلیکیشن Find My iPhone برای گوشی های آیفون دقیقا همان کارایی find my Device گوشی های اندرویدی را دارد و برای iOS ساخته شده است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید موقعیت مکانی گوشی خود را حتی زمان قفل بودن گوشی پیدا کنید.

  • وارد گوشی آیفون خود شوید به بخش تنظیمات بروید
  • Apple ID خود  را لمس کنید
  • iCloud را انتخاب کنید
  • گزینه Find My iPhone را فعال نمایید

حالا شما می‌توانید موقعیت مکانی گوشی خود را از طریق iColud.com پیگیری کنید.

اپلیکیشن Spyera برای پیدا کردن لوکیشن افراد از روی شماره تلفن ، مکان یابی با شماره موبایل

اپلیکیشن Spyera یکی از برنامه‌هایی است که موقعیت مکانی با شماره موبایل را می‌توان از طریق آن پیدا کرد. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا بتوانید فرزندان یا دوستان خود را ردیابی کرده و از آن ها مراقبت کنید.

البته این اپلیکیشن پولی است و باید ابتدا هزینه آن را پرداخت کنید

وبسایت spyera

2- استفاده از IMEI Tracker

یافتن موقعیت مکانی از شماره موبایل

یکی از بهترین و جامع‌ترین روش‌ها برای یافتن موقعیت مکانی از شماره موبایل استفاده از IMEI Tracker ها است، هر IMEI برای یافتن هر گوشی واحد به کار گرفته می‌شود و یک شماره 15 رقمی ثابت است.

برای این که کد IMEI را روی گوشی خود پیدا کنیم:

  • ابتدا به تنظیمات گوشی بروید
  • روی گزینه General کلیک کرده و About را باز کنید
  • به پایین‌ترین بخش بروید و IMEI را ببینید.
  • البته می‌توانید در بخش تماس تلفن ، شماره *#06# را بگیرید تا IMEI گوشی خود را پیدا کنید.

حالا با استفاده ازکد IMEI می‌توانید گوشی را ردیابی کنید. برای این منظور اپلیکیشن IMEI Tracker را از گوگل پلی استور دانلود کنید یا نسخه آیفون را از اپ استور دانلود نمایید، نصب کرده و کد IMEI گوشی را که می‌خواهید ردیابی کنید در آن وارد کرده و موقعیت مکانی را ببینید.

3- استفاده از اپلیکیشن های CNAM

یافتن موقعیت مکانی از شماره موبایل

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن و یافتن موقعیت مکانی از شماره موبایل استفاده از سرویس CNAM هست، این سرویس به شما کمک می‌کند تا از طریق شماره موبایل ، موقعیت مکانی دوستان یا اقوام خود را پیدا کنید. برای استفاده از CNAM باید وارد لینک CNAM شده و شماره موبایل مورد نظر خود را وارد کنید.

4- سرویس Whitepages

اگر هیچ کدام از روش‌های بالا جواب نداد، از سرویس whitepages استفاده کنید، این سرویس به شما اجازه یافتن موقعیت مکانی افراد از روی شماره موبایل را می‌دهد. این سرویس از طریق شماره موبایل اشخاص، اطلاعات ثبت شده آن ها در وب و اینترنت را پیدا کرده و برای شما ارسال می‌کند.

لینک ورود به وبسایت whitepages

نتیجه

تمامی روش‌های فوق برای یافتن افراد و پیدا کردن آن ها از روی شماره تلفن بیشتر به منظور استفاده صحیح از این سرویس‌ها باید به کار گرفته شود، هر چه بیشتر بخواهید به عنوان روش‌های سیاه از این موارد استفاده کنید، کمتر موفق خواهید بود، بنابراین سعی کنید از این روش‌ها فقط در مواقع ضروری و بی خطر استفاده نمایید.

همچنین می توانید بهترین موقعیت یاب ها و ردیاب موبایل را در این مطلب بخوانید.

منبع: CELLULARNEWS

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

12 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام من گوشیمو دزد زده و برام خیلی حیاتی هست به طوری که حاضر برای اطلاعاتش هزینه کنم
    آیا روش emui برای من کارایی داره
    اگر شما در این زمینه واردید حتی حاضرم هزینش رو پرداخت کنم
    لطفا یه راه حل بهم بدید

  2. سلام.اگه گوشیت رو دزدیدن باید بری دفتر خدمات اپراتورت با جعبه گوشیت.اعلام کنی که دزدیدن اونها سیمکارتی که داخل دستگاه بوده رو میسوزونن ویه سیمکارت نو بهت میدن یه هزینه جزیی هم میگیرن وگوشیت رو ردیابی میکنن وموقعیت گوشیت وکلا نتیجه ردیابی پیامک میشه روی همین سیمکارتی که داخل گوشیه دزدیده شده بوده وشما سوزوندیش وجدید گرفتی.وقتی موقعیت گوشیت رو پیدا کردی باید بری شکایت کنی تا برن اون موقعیت وسارق رو بگیرن.این راهش هست دیگه مثل قدیم نیست

  3. سلام من از یکی از یکی طلب کارم .مبایلش روشن .چطور میتونم پیداش کنم .کدوم یکی از سرویس های شما بهتر به کار من میاد.

  4. سلام من پسرم برای گوشیم رمز الگو گذاشته 10سالشه حالا یادش رفته مدارک توی گوشی مهم هستن نمیشه فلش زد چطور میشه الگو روفهمید وگوشی روباز کرد

  5. سلام لطفا جواب بدی خواهش میکنم.من یه مبلقی از یه شخصی طلب کارم گوشیش رو جواب نمیده ولی روشنه.هر کسی هست بتونه موقیت مکانی طرف رو پیدا کنه هر مبلقی تکرار میکنم هر مبلغی بخاد بهش میدم.

  6. سلام لطفا اگه جواب بدید ممنون میشم من از طریق یه شماره میخواستم آدرس درارم چیکار باید بکنم نمیخوام شکایت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید