گوشی گوگل پیکسل 5 یک گوشی پرچمدار 5G با قیمت معقول خواهد بود

گوشی گوگل پیکسل 5

گوشی گوگل پیکسل 5 که اولین پرچمدار 5G شرکت گوگل است اواخر هفته اول مهرماه رونمایی می شود و به یک دوربین دو گانه قدرتمند و پردازنده اسنپدراگون 765 مجهز خواهد بود.

لحظه ای که طرفداران اندروید از سال 2019 منتظر آن بوده اند نزدیک است و تقریباً یک هفته با اعلامیه مورد انتظار اولین گوشی های هوشمند 5G فعال گوگل پیکسل 5 در زمان نوشتن این مقاله فاصله داریم. متأسفانه تا رویداد رسمی راه اندازی مجازی در 30 سپتامبر ، هر دو گوشی به صورت کاملا اسرار آمیز باقی مانده و جزییات آن به صورت کامل منتشر نشده است.

گوشی گوگل پیکسل 5

گوشی گوگل پیکسل 5

بر اساس تعداد بسیار زیادی از گزارش های آشکار و نشت های کامل در حال حاضر ، رولند کوانت از وین فیوچر پاسخ های بسیاری در مورد گوشی جدید گوگل پیکسل 5 به ما داده که در ادامه هر کدام را بررسی خواهیم کرد ، و همچنین چند مورد که منابع مختلف متناقض ارائه می دهند به طور کامل معرفی می کنیم.

اندازه صفحه نمایش و پردازنده

گوشی گوگل پیکسل 5 یک گوشی پرچمدار بسیار پیشرفته در سال 2020 خواهد بود. البته مشکل بزرگ اینجاست که گوشی جدید گوگل به جای بهره گرفتن از پردازنده نسخل آخر اسنپدراگون 865 از یک پردازنده سری میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 765 بهره می برد.

این مساله اجازه می دهد تا این شرکت بتواند اتصال 5G را به طور استاندارد در سراسر جهان و بدون بانک شکنی ارائه دهد ، که به نظر یک سازش مناسب است . گرچه بعید است بسیاری از کاربران برق این توضیح را بخرند و وسوسه شوند ، خوب ، این تلفن را از طریق سامسونگ خریداری کنند گلکسی نوت 20 یا وان پلاس 8T 5G آینده خواهد بود.

یکی دیگر از تصمیمات انقلابی توسط گوگل ، کنار گذاشتن نسخه سنتی بزرگتر XL است ، اما حداقل به نظر می رسد پیکسل 5 می تواند بهترین راه میانه را بین پیکسل 4 ایکس ال 5.7 اینچی و 6.3 اینچ باشد و صفحه نمایش 6 اینچ داشته باشد. مجدداً ، وضوح پیکسل 3040 *1440 پیکسل 4 XL ظاهراً به 2340 *1080 پیکسل ، با نام مستعار وضوح فول اچ دی پلاس ، کاهش می یابد ، در حالی که گوگل در حال آماده سازی تغییر در بخش نرخ تازه سازی نیست و شما باید مجددا با ماکزیمم نرخ تازه سازی 90 هرتز کار کنید

باتری و شارژر

گوشی گوگل پیکسل 5

گوشی گوگل پیکسل 5 قرار است به یک باتری 4080 میلی آمپری مجهز شود و ظرفیت سلول هر دو مدل Pixel 4 را خاموش کند. باتری بزرگتر از همان فناوری شارژ سریع 18 وات قدیمی و همچنین بی سیم پشتیبانی می کند و بله ، حتی قابلیت شارژ بی سیم معکوس را نیز پشتیبانی می کند.

از نظر طراحی ، به طور غیرمنتظره ای صفحه پنل جلویی شبیه صفحه پیکسل 4 ای 5.81 اینچی ،با دوربین سلفی پانچ است، اما اگرچه می دانیم این قاب از فلز برتر ساخته خواهد شد تا پلاستیک ارزان قیمت ، در پشت یک رمز و راز باقی مانده است. البته با توجه به وجود قابلیت شارژ بی سیم Qi نمی تواند فلزی باشد ، بنابراین پلاستیکی است یا شیشه ای

دوربین گوشی گوگل پیکسل 5

گوشی گوگل پیکسل 5

مثل همیشه ، قدرت تصویربرداری مهمترین نقطه فروش ساخته شده توسط گوگل است ، اما در حالی که رقابت برای افزایش تعداد سنسورها و  مگاپیکسل است که در آخرین و بزرگترین پرچمداران خود قرار دارند ، غول گوگل به یک سنسور دوتایی تکیه کرده که در کل 28 مگاپیکسل روی هم قدرت عکاسی دارند.

آنچه که این بار متفاوت است این است که سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی به جای سنسور تله فوتو 16 مگاپیکسلی با لنز زاویه دید 16 مگاپیکسلی پشتیبانی می شود در تلاش گوگل برای جلوگیری از پیچیده ترین تنظیمات دوربین دستگاه های قهرمان بعدی از اپل و وان پلاس یا جدیدترین سامسونگ فوق العاده بالا عمل بسیار موثری بوده و هنوز گوگل در دوران سال های 2015 تا 2017 باقی مانده است!

بدیهی است که باید منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد واقعی این دو لنز در دنیای واقعی چگونه است ، در اولی که دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسل ، دیافراگم f / 1.7 ، OIS و یک میدان دید 77 درجه است. ، با لنز دوم دیافراگم 107 درجه FOV گسترده و همچنین دیافراگم f / 2.2 همراه می شود.

بقیه مشخصات و ویژگی های گوگل پیکسل 5 مسلماً چیز خاصی نیست ، از جمله یک دوربین 8MP با دیافراگم f / 2.0 و یک FOV 83 درجه ، 8 گیگ حافظه ، 128 گیگ فضای ذخیره سازی داخلی ، یک نوع USB- پورت C ، اسپیکرهای استریو ، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 ، اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب و البته بدون جک هدفون یا اسلات کارت microSD خواهد بود

در مجموع ، با توجه به اینکه پیش بینی می شود قیمت گوگل پیکسل 5 در آلمان با سرعت داخلی 5G به اندازه 629 یورو باشد ، نسبت کیفیت / قیمت خیلی بد به نظر نمی رسد. این بسیار کمتر از قیمت پیشنهادی منطقه ای Pixel 4 فقط 4G LTE با تعداد رم 6 گیگابایتی و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است ، که ما را امیدوار می کند قیمت MSRP آمریکا بیش از 650 دلار نباشد. این مطمئناً باعث می شود که گوشی دارای سیستم عامل اندروید 11 بتواند مانند ال جی ولولت ، موتورولا ادج ،گلکسی  A71 5G ، نوکیا 8.3 5G و حتی وان پلاس 8 را به طور جدی به چالش بکشد

همچنین می توانید مطلب نصب اپلیکیشن گوگل پلی روی هواوی را نیز از این مطلب مطالعه کنید.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید