گوشی گلکسی M31s سامسونگ با قیمت عالی و باتری قوی رونمایی شد

گوشی گلکسی M31s سامسونگ

جدیدترین سری گوشی های میان رده سامسونگ با نام گلکسی M31s رونمایی شد که یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین گوشی های سری جدید سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر ساعت و مشخصات فنی قدرتمند است که در ادامه تمام جزییات این گوشی جدید را بررسی خواهیم کرد.

سری بسیار محبوب گلکسی M جدیدترین عضو خود را روانه بازار کرد که گلکسی M31s نام دارد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچ پنل sAMOLED Infinity-O است ، که برای اولین بار برای سری M عرضه شده و همچنین پشتیبانی از شارژ 25W (همراه با شارژر مورد نیاز در جعبه) با باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار شما قرار دهد. این گوشی همچنین دارای یک طراحی گرادیان با سایه های سیاه و آبی است و از اسکنر اثر انگشت در کنار آن بهره می برد.

گوشی گلکسی m31s سامسونگ

مشخصات فنی گوشی سگلکسی M31s سامسونگ

در پشت گوشی گلکسی m31s سامسونگ ، لنز اولیه 64 مگاپیکسلی سونی IMX682 را در کنار یک سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دو ماژول 5 مگاپیکسلی پیدا می کنیم که یکی برای عکس های ماکرو و دیگری برای داده های تشخیص عمق است. سامسونگ همچنین حالت Single Take خود را روی این گوشی آورده است که حداکثر 10 عکس و فیلم را با یک فشار دکمه شاتر ضبط می کند. دوربین سلفی دقیقاً مانند گلکسی M31 با قدرت 32MP روی این گوشی سوار می شود.

مشخصات فنی گلکسی M31s سامسونگ

گوشی گلکسی M31s سامسونگ همچنین روی چیپست اگزینوس 9611 کار می کند و از 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا بهره می برد. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در داخل می تواند به لطف پشتیبانی از شارژ معکوس که به طور موثری M31 ها را به پاوربانک تبدیل می کند ، وسایل دیگر را نیز تأمین کند. رابط کاربری OneUI core 2.1 نیز پشتیبانی اصلی از سیستم عامل اندروید 10 برای ظاهر گوشی را در اختیار دارد.

قیمت گلکسی M31s سامسونگ

قیمت گوشی

گلکسی M31s از 6 اوت به بازار عرضه می شود. تریم 6/128 گیگابایتی با قیمت 273 دلار وارد بازار خواهد شد ، در حالی که مدل 8/128 گیگابایتی نیز 300 دلار قیمت خواهد داشت . بنابر این گلسی M31s سامسونگ با ورود به بازار ایران قیمت تقریبی 6 الی 7 میلیون تومانی خواهد داشت.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید