گوشی گلکسی A51 سامسونگ ، یک میان رده قدرتمند با قیمت متوسط

مشخصات فنی گوشی گلکسی A51 سامسونگ

مشخصات فنی گوشی گلکسی A51 سامسونگ منتشر شد. این گوشی میان رده قدرتمند ابتدای سال 2020 عرضه می‌شود. به زودی شاهد تصاویر این گوشی نیز خواهیم بود.

ایشان آگراوال در اکانت رسمی توییتر خود به مشخصات فنی گوشی گلکسی A51 سامسونگ اشاره کرد. این گوشی به صفحه نمایش 6.5 اینچ سوپر امولد مجهز می‌شود. رابط کاربری آن وان یو آی با اندروید 9 پای است. باتری موجود روی گوشی 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود، دوربین سلفی نیز 32مگاپیکسلی است و گوشی به یک دوربین با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

مشخصات فنی گوشی گلکسی A51 سامسونگ

گوشی گلکسی A51 ماه گذشته نیز در بنچمارک گیک بنچ دیده شد. به نظر می‌رسد که در این گوشی سامسونگ از پردازنده اگزینوس 9611 بهره گرفته شود  نسخه‌های 4 و 6 گیگابایت رم از آن موجود باشد. حافظه داخلی این گوشی همچنین 64 یا 128 گیگابایت خواهد بود.

صفحه نمایش گلکسی ای 51 سامسونگ با ناچ کوچک نقطه‌ای در وسط صفحه همراه می‌شود و کیفیت فول اچ دی پلاس دارد. دقیقا همانند گلکسی A50 و ای 50 اس ، این گوشی هم به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود.


مطالب مرتبط:


از سوی دیگر تصاویر اجزا داخلی این گوشی نشان می‌دهد که دوربین آن چهار گانه L شکل است و همچنین به پورت یو اس بی تایپ سی و جک هدفون 3.5 میلی‌متر مجهز خواهد شد. ترکیب رنگ‌های این گوشی نقره ای، مشکی و آبی است.

گلکسی ای 50 اس با صفحه نمایش 6.4 اینچ سوپر امولد و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، پردازنده اگزینوس 9611 ، 4 و 6 گیگابایت رم و حافظه 64 یا 128 گیگابایت به همراه دوربین 48 مگاپیکسلی و لنزهای 8 + 5 مگاپیکسل و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت عرضه شد. بنابراین گلکسی ای 51 باید مشخصات فنی فراتر از این گوشی داشته باشد.

قیمت احتمالی

گوشی گلکسی A51 سامسونگ با قیمتی بین 290 تا 310 دلار عرضه می‌شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید