گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا سامسونگ به صورت رسمی معرفی شدند

گوشی گلکسی نوت 20

گوشی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا با صفحه نمایش بزرگ ، پردازنده قدرتمند ، قیمت نجومی ، مشخصات فنی قوی و قلم هوشمند عالی رونمایی شدند. در ادامه سایر ویژگی ها و جزییات هر دو گوشی جدید سامسونگ را بررسی می‌کنیم.

بعد از ماه‌ها انتظار و شایعات زیاد ، سرانجام به صورت رسمی سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا معرفی شدند! همان‌طور که انتظار می‌رفت ، ما یک گلکسی نوت 20 اولترا یک گوشی بسیار حرفه ای و مخصوص گیمینگ و عکاسی  و گلکسی نوت 20 را یک گوشی معمولی تر برای استفاده روزانه معرفی می‌کنیم.

طراحی گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا سامسونگ

گوشی گلکسی نوت 20

گوشی مستطیل شکل و در عین حال زیبا است. تلفن های نوت نسبت به تلفن های گلکسی S همیشه دارای خطوط و گوشه های تعریف شده تری بودند. این نوع با ایده های “نوت پد” مانند آن‌ها پیش می‌رود و لحن جدی تری را نشان می‌دهد. گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا هر دو دارای یک سبک ممتاز و معاصر هستند – Ultra طراحی ساندویچ شیشه ای معمولی دارد، اما صفحه پشتی نرم و مات است. نوت 20 با پلی کربنات پوشیده شده است که از ظاهر و لمس نرم شیشه مات تقلید می‌کند. هر دو حاشیه های فوق العاده نازک در اطراف نمایشگرهای خود و ماژول های دوربین چشمگیر در پشت خود دارند.

سامسونگ به جای رنگ های شفاف Aurora در نوت های 2019 ، این بار به دنبال رنگ های بالغ تر و مطیع تر رفت. نوت 20 اولترا به رنگ مشکی ، سفید یا برنز جدیدی عرضه می‌شود که معتقدیم محبوب ترین آن خواهد بود. نوت 20 با همان برنز ، سپس یک رنگ سبز خنک و خاکستری است.

تفاوت قابل توجه دیگر این دو – در حالی که هر دو دارای یک صفحه پشتی هستند که به سمت لبه ها برای ارگونومیک قوس دار است ، اما فقط گوشی گلکسی نوت 20 اولترا دارای یک صفحه نمایش لبه دار در قسمت جلویی است. نوت 20 از صفحه نمایش مسطح تری برخوردار است و برای کسانی که طرفدار صفحه خمیده نیستند ، بهتر خواهد بود.

صفحه نمایش

گوشی گلکسی نوت 20

مطمئنا  هر دو گوشی دارای پنل امولد هستند ، اما نوت 20 اولترا مشخصات ویژه تری دارد. بنابراین از نظر رزولوشن ، صفحه نمایش Note 20 Ultra دارای صفحه نمایش 1440 در 3200 پیکسل کواد اچ دی پلاس است ، در حالی که نوت 20 دارای 1080 در 2400 پیکسل فول اچ دی پلاس است. تراکم پیسکل نوت 20 ، 393 پیکسل در هر اینچ و تراکم 511 پیکسل در هر اینچ برای نوت 20 اولترا!

در هر دو صفحه نمایش وضوح تصویر بسیار بالا است اما فقط گوشی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ دارای نرخ تجدید صفحه نمایش قوی تری است. صفحه AMOLED Ultra دارای سرعت تجدید پویا 120 هرتز است ، در حالی که گلکسی نوت 20 در 60 هرتز می ایستد.

این نمایشگرها به لطف صفحه های بسیار نازک تقریباً لبه به لبه می‌شوند و فقط یک سوراخ کوچک در مرکز فوقانی برای دوربین سلفی دارند. زیبایی شناسی طراحی که اکنون همه ما بسیار مورد استفاده قرار می‌دهیم.

مشخصات فنی

گوشی گلکسی نوت 20 اولترا

گلکسی نوت سامسونگ همیشه “خاص ترین فبلت سال” بوده است. البته نوت 20 اولترا با پردازنده هشت هسته‌ای 3.0 گیگاهرتزی ساخته شده بر روی یک فرآیند 7 نانومتری ، انتخاب 8 گیگابایتی یا 12 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی از 128 گیگابایت تا 512 ، قدرتمندترین نوت به شمار می‌رود. این گوشی با شکاف microSD برای انبساط حافظه عرضه می‌شود. گلکسی نوت 20 دارای تراشه 2.7 گیگاهرتز ، هشت هسته‌ای ، تکنولوژی ساخت 7 نانومتری ، 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه است.

هر دو گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا از اتصال 5G پشتیبانی می‌کنند ، اما بسته به بازار و موقعیت مکانی ، شما ممکن است به مدل های تنها 4G دسترسی پیدا کنید. گوشی نوت 20 اولترا 4G تنها در نسخه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود اما در سه مدل حافظه داخلی موجود است ، 4G Note 20 فقط با یک نسخه – 8 و 256 گیگابایت ارائه می‌شود.

دوربین

گوشی گلکسی نوت 20 اولترا

ماژول های دوربین تلفن های نوت 20 به طور قطع شبیه به یک سیستم پر فروش است. البته نوت 20 اولترا نیز یک محصول قدرتمند از نظر دوربین به شمار می‌رود. این گوشی دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 MP است. به لطف دریافت نوری دقیق ، می‌تواند به بزرگنمایی اپتیک خالص 5 برابر برسد. با پیشرفت‌های نرم افزاری ، بزرگنمایی فوق العاده 50 برابر دیجیتال هیبرید را نیز در اختیار دارد.

گلکسی نوت 20 کمی معتدل است، از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ، دوربین 12 مگاپیکسلی واید و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی برخوردار است. در اینجا هیچ زوم اپتیکال خالص وجود ندارد ، اما بزرگنمایی 3 برابر بزرگ هیبریدی و بزرگنمایی نرم افزاری فوق العاده با قدرت 30 برابر در اختیار کاربر گذاشته می‌شود.

هر دو ماژول دوربین با تثبیت کننده تصویر نوری پشتیبان گرفته می‌شوند ، که باعث افزایش پایداری ضبط ویدیو می‌شود و عکس‌های کم نور را در جایی که به تنظیمات شاتر آهسته‌تر نیاز دارید افزایش می‌دهد.

سری Galaxy Note 20 سامسونگ با ضبط ویدئویی 8K در 24 FPS ، فیلم‌برداری را به سطح سینمایی می‌برد. شما یک حالت کاملاً حرفه ای دارید که به شما امکان دسترسی به هر تنظیم دوربین را می‌دهد – حتی می‌توانید با ضبط صدا در سه میکروفن داخلی ، ضبط صدا جهت دار را نیز تغییر دهید.

در جلو ، به نظر می‌رسد که ما دوربین‌های سلفی کاملاً یکسان برای هر دو گوشی داریم – یک اسنپر 10 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک.

قلم گوشی گلکسی نوت 20

گوشی گلکسی نوت 20 اولترا

قلم S pen ویژگی کلیدی گوشی نوت است – قلم مجهز به Wacom که درست در داخل گوشی قرار دارد. این سال‌ها تجربه های مربوط به نوشتن و طراحی را برای طرفداران Note ارائه کرده است و امسال پیشرفت دیگری به دست می‌آورد. سنسورهای ژیروسکوپ و شتاب آن برای دستیابی به زمان واکنش 8 میلی ثانیه و افزایش حساسیت به حرکات و کج های مختلف بهبود یافته است و باعث می‌شود احساس طبیعی تر شود.

قیمت و زمان عرضه

گوشی گلکسی نوت 20 اولترا

نوت 20 و نوت 20 اولترا در تاریخ 21 آگوست منتشر می‌شوند. اکنون می‌توانید آن‌ها را از پیش خرید کنید، Galaxy Note 20 با 999 دلار شروع می‌شود ، گلکسی نوت 20 اولترا 1299 دلار و بالاتر است.

همچنین می توانید قیمت دقیق تر نسخه های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا را از این بخش بخوانید.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید