گوشی ویوو IQOO نئو 855 به صورت رسمی با شارژر 33 وات معرفی شد

گوشی ویوو IQOO نئو 855

گوشی ویوو IQOO نئو 855 ، محصول ارزان قیمت از سری گوشی های ویوو IQOO است که با پردازنده اسنپدراگون 855 و مشخصات فنی ارزان قیمت تر از رده گوشی های پرچم‌دار ویوو عرضه می‌شود. این گوشی امروز به صورت رسمی با شارژر فست شارژ 33 وات معرفی شد.

ارتقا پردازنده به وضوح روی نام گوشی نیز مشخص است، اسنپدراگون 855 کوالکام. این گوشی همچنین با شارژر فست شارژ 33 وات که حدود 10 وات سریع‌تر از شارژر مدل قبلی است و می‌تواند باتری 4500 میلی آمپری ویوو IQOO نئو 855 را 30 درصد سریع‌تر شارژر کند، عرضه می‌شود.

مشخصات فنی گوشی ویوو IQOO نئو 855

صفحه‌نمایش گوشی جدید ویوو، 6.38 اینچ سوپرامولد با ناچ قطره‌ای و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش است. یک دوربین سه گانه در بخش پشتی گوشی قرار گرفته و رابط کاربری فان تاچ 9 بر پایه اندروید 9 پای نیز روی دستگاه موجود است.



از آن جایی که گوشی ویوو IQOO نئو 855 یک گوشی گیمینگ است به ابزارهایی برای ارتقا سطح کیفی سخت افزار و نرم افزار دستگاه برای بهینه سازی بازی و افزایش کارایی مجهز شده که این ابزارها Game Magic Box و Game Space 2.5 نام دارند. همچنین سیستم خنک کننده گوشی، یک سیستم لوله کشی شده مایع است و در کنار آن سیستم مدیریت گرمایش Cooling Turbo برای کاهش دمای گوشی و افزایش کارایی آن و همچنین بالا بردن میزان بازدهی پردازنده و پردازنده گرافیکی به کار گرفته شده است.

قیمت گوشی

قیمت گوشی ویوو IQOO Neo 855 که در رنگ های بنفش، سفید و مشکی عرضه می‌شود در نسخه 6+64 گیگابایت 280 دلار است و در نسخه 8+256 گیگابایت برابر با 380 دلار خواهد بود.

فروش این گوشی از تاریخ ششم آبان شروع خواهد شد.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

3 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام
    تبریک می گم
    تو این زمینه بهترین هستین

    سایتتون هم زیباست

  2. ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید