گوشی هواوی y7p با دوربین 48 مگاپیکسل و قیمت عالی معرفی شد

گوشی هواوی y7p

گوشی هواوی y7p یکی دیگر از میان رده‌های ارزان قیمت هواوی معرفی شد. این گوشی با کیفیت از دوربین 48 مگاپیکسلی و ظرفیت داخلی 64 گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کند. مشخصات فنی، قیمت و سایر مشخصات این گوشی را در ادامه با هم می‌بینیم.

گوشی هواوی y7p با پردازنده کایرین 710F قدرت گرفته و 4 گیگابایت رم روی آن مجهز است. این گوشی به اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9.1 مجهز شده و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین یک کشو حافظه میکرو اس دی با قابلیت افزایش ظرفیت حافظه تا 512 گیگابایت نیز روی آن قرار دارد.

مشخصات فنی گوشی هواوی y7p

سری هواوی y7p از یک صفحه نمایش 6.39 اینچ اچ دی پلاس IPS LCD با دوربین سلفی حفره‌ای در گوشه بالا سمت چپ (همانطور که در تصویر زیر مشخص است) بهره می‌برد. در پشت این دستگاه یک ترکیب دوربین سه گانه با لنزهای اصلی 48 مگاپیکسلی ، 8 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق قرار گرفته و همچنین اسکنر اثر انگشت نیز در وسط بدنه جای داده شده است.

گوشی هواوی y7p

 


بیشتر بخوانید:


این گوشی جدید و ارزان قیمت هواوی با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت و شارژر معمولی 10 وات میکرو یو اس بی عرضه می‌شود. همچنین از نظر رنگ ، در انواع مشکی و ارغوانی گرادیان به فروش خواهد رسید.

قیمت

قیمت گوشی هواوی y7p در حال حاضر 160 دلار است، به این معنی که با ورود به بازار ایران چیزی در حدود 2 میلیون و 100 تا 2 میلیون 200 هزار تومان خواهد بود. بنابراین می‌توان روی آن به عنوان یک گوشی تا 2 میلیون تومان حساب باز کرد. تاریخ عرضه محصول جدید هواوی نیز روز اول اسفند 98 است. اسفند و فروردین سال 98 و 99 شاهد عرضه گوشی های بسیار متنوع از نظر کارایی و قیمت از سوی هواوی خواهیم بود.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید