گوشی شیائومی می 10T با صفحه نمایش با کیفیت و قیمت عالی رونمایی شد

گوشی شیائومی می 10T

سری شیائومی می 10T در سه نسخه می 10T ، می 10T پرو و می 10T لایت معرفی شد. هر سه سری دارای صفحه نمایش بی نقص ، قیمت عالی ، باتری بزرگ و پردازنده های قدرتمند هستند که در ادامه ویژگی های کلی این سری جدید از محصولات شیائومی را بررسی خواهیم کرد.

امروز ، شیائومی یک رویداد جهانی داشت که طی آن سری می 10T را رونمایی کرد. این مجموعه شامل Mi 10T پرو ، می 10T و می 10T لایت است. هر سه دستگاه دارای نمایشگرهایی با نرخ تازه سازی بالا ، پردازنده های اسنپدراگون، 5G ، باتری های بزرگ و تعداد زیادی ویژگی دیگر با قیمت های مقرون به صرفه هستند.

گوشی شیائومی می 10T و می 10T پرو

گوشی شیائومی می 10T

شیائومی می 10T پرو مدل برتر این سری است اما بیشتر ویژگی های خود را در می 10T با صرفه جویی در دوربین اصلی و پیکربندی مشترک دارد.

این دو گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی فوا اچ دی پلاس پانچ و نرخ تازه سازی 144 هرتز هستند. در حالی که آنها پانل های LCD بوده، شیائومی می گوید که یکی از بهترین ال سی دی های موجود در بازار است. دلتا پنل ها 0.63 و دلتا JNCD (فقط تفاوت رنگ قابل توجه) 0.39 هستند.

همچنین مجموعه ای از ویژگی های دیگر مانند Adaptive Sync ، MEMC ، Sunlight Mode 3.0 ، Reading Mode 3.0 وجود دارد و همچنین یک سنسور نور در جلو و پشت تلفن برای تنظیم 4096 سطح تنظیم روشنایی نیز موجود است.

پردازنده اصلی گوشی های شیائومی می 10T پرو و می 10T یک پردازنده اسنپدراگون 865 است که دارای 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 برای Mi 10T و 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه برای می 10T پرو است.

دوربین

گوشی شیائومی می 10T

بخش دوربین یکی دیگر از نقاط فروش سری می 10T است. مدل پرو دارای یک دوربین عقب اولیه 108MP با لرزشگیر نوری ، ضبط فیلم 8K است. مدل استاندارد دارای یک دوربین اصلی 64MP است. هر دو دوربین ماکرو 13 مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده عریض و 5 مگاپیکسلی برای تنظیم دوربین سه گانه عقب دارند. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آنها نیز همین است.

شیائومی دو گوشی را با برخی از ویژگی های دوربین شگفت انگیز مانند Dual Video همراه کرده که به شما امکان ضبط همزمان از دو دوربین جلو و عقب را می دهد. سیستم Clones Video که به کاربران امکان می دهد “دو شخص” را در یک فیلم ضبط کنند از جله تکنولوژی های خیره کننده دوربین شیائومی می 10T است. و Time Lapse که هم در دوربین عقب و هم در دوربین سلفی موجود است. همچنین فیلترهای رنگی جدید ، نوردهی طولانی و حالت شاتر به موقع برای عکسهای ثابت وجود دارد.

اتصالات

سری محصولات جدید شیائومی می 10T دارای اسکنر اثر انگشت جانبی ، بلندگوهای استریو ، ضبط صدا سه بعدی ، موتور خطی محور X ، NFC ، Wi-Fi 6 ، بلستر مادون قرمز ، Gorilla Glass 5 در هر دو طرف از جمله محفظه دوربین است. آنها همچنین از همان ظرفیت باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 33 واتی برخوردارند و اندروید 10 را نیز پشتیبانی می کنند.

قیمت و تاریخ عرضه شیائومی می 10T و می 10T پرو

گوشی شیائومی می 10T برای نسخه 6 + 128 گیگابایتی 499 یورو است در حالی که نسخه 8 + 128 گیگابایتی با قیمت 549 یورو به فروش می رسد. Mi 10T Pro برای نسخه 8 + 128 گیگابایتی 599 یورو و نسخه 256 گیگابایتی 8 + 649 یورو به فروش می رسد. فروش این دو تلفن از فردا از طریق Mi.com و تعداد زیادی فروشگاه شریک دیگر از جمله AliExpress برای خریداران بین المللی آغاز خواهد شد.

همچنین مطلب رونمایی از ساعت هوشمند شیائومی واچ Revolve و شیائومی می بند 5 را نیز از این بخش می توانید مطالعه کنید.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید