گوشی شیائومی می 10 پرو پلاس سریع ترین شارژر دنیا را خواهد داشت

شیائومی می 10 پرو پلاس

گوشی شیائومی می 10 پرو پلاس ، جدیدترین نسخه گوشی های شیائومی است که در مرداد ماه رونمایی می شود. این گوشی سریع ترین شارژر دنیا چه سیم دار ، چه بی سیم و چه شارژ معکوس را در اختیار دارد.

مدتی است که شیائومی آخرین گوشی هوشمند مارک می را در چین به بازار عرضه کرد. آخرین نسخه می 10 Youth Edition است که در ماه آوریل با رابط کاربری MIUI 12 آغاز به کار کرد. در بین این سه ماه ، فقط شاهد راه اندازی گوشی های ردمی در کشور خود شرکت بودیم. پیش بینی می شود تلفن سری جدید شیائومی ، گوشی شیائومی می 10 پرو پلاس باشد که حتی لی ژوئن ، مدیرعامل شروع به انتشار تصاویر و مشخصات ریز و درشت آن کرده است. اکنون طبق جدیدترین نشت، این گوشی دارای سریع ترین شارژر سیم دار و بی سیم دنیا است.

تقریباً تمام اطلاعات مربوط به این به گوشی شیائومی می 10 پرو پلاس از ایستگاه گفتگوی دیجیتال ، یک مشاور مشهور چینی در Weibo گرفته شده است.

به گفته وی ، این اسمارت فون پریمیوم برتر سری شیائومی می سریعترین گوشی شارژر امسال خواهد بود. این بدان معنی است که از سریعترین استاندارد شارژ بی سیم ،سیم دار و شارژ معکوس نسبت به هر تلفن هوشمند موجود در تجارت در سال 2020 پشتیبانی می کند.

شیائومی می 10 پرو پلاس

مشخصات فنی شیائومی می 10 پرو پلاس

با توجه به ارسال تیزر توسط Lei Jun ، این اسمارت فون مرموز Mi ممکن است با بلندگوهای استریو دوگانه ، موتور خطی با محور x ، نمایشگر با بیشترین میزان نرخ تازه سازی یا رفرش ریت ، جک هدفون 3.5 میلیمتری ، NFC ، سنسور IR ، بزرگنمایی 30 برابر یا بالاتر دوربین جلو و عقب عرضه شود. سنسورها ، باتری 4 هزار و 500 میلی آمپری و بالاتر ، شارژ بی سیم و سیستم خنک کنندگی VC نیز از دیگر مشخصات فنی این گوشی جدید شیائومی به شمار می رود. همچنین این گوشی اولین تلفن هوشمند دنیا است که با شارژر 120 وات سیم دار به بازار عرضه می شود، شارژری که گوشی را تنها در عرض 15 دقیقه فول شارژ می کند!

شیائومی می 10 پرو پلاس

طبق گفته های قبلی ، این گوشی باید در ماه آگوست یا اواسط مرداد ماه راه اندازی شود. اما همین نشت نشان داده بود که گوشی جدید ردمی K30 پلاس با پردازنده دایمنسیتی 1000 نیز رونمایی می شود اما هنوز هم خبری از این گوشی جدید شیائومی نیست. بنابراین انتظار داریم که رونمایی از محصولات جدید شیائومی در مرداد ماه که می 10 پرو پلاس و ردمی k30 پلاس هستند به زودی تا اواخر مرداد ماه انجام شده و شاهد سریع ترین شارژر گوشی های دنیا باشیم.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید