گوشی سونی اکسپریا L4 با دوربین سه گانه و باتری بزرگ عرضه می شود

گوشی سونی اکسپریا L4

گوشی سونی اکسپریا L4 نسبت به سری قبلی خود پیشرفت‌های چشمگیری دارد. این گوشی شباهت زیادی به اکسپریا 1 داشته و به دوربین سه گانه و صفحه نمایش با نسبت 21:9 مجهز خواهد شد.

صفحه نمایش گوشی سونی اکسپریا L4 به اندازه 6.4 اینچ اچ دی پلاس LCD است. این محصول با یک صفحه نمایش 21:9 عرضه می‌شود به طوری که اندازه طولی آن از سری L3 بیشتر است بنابراین به راحتی می‌توان روی آن از سیستم اسپلیت اسکرین و چند برنامه‌ای استفاده کرد.

دوربین  سه گانه این گوشی با لنز اصلی 13 مگاپیکسل واید اتوفوکوس، 5 مگاپیکسل اولتراواید و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا L4

گوشی سونی اکسپریا L4

پردازنده این گوشی جدید سونی Mediatek Helio P22 بوده و به جک هدفون 3.5 میلی متر و حافظه 64 گیگابایت به همراه 3 گیگابایت رم مجهز می‌شود.

 

این گوشی با یک باتری 3580 میلی آمپر ساعت و سیستم فست شارژ 18 وات همراه خواهد بود. از نظر قیم هنوز برچسب نرخ این گوشی مشخص نیست اما انتظار می‌رود که قیمتی معادل 230 دلار داشته باشد. امسال سونی بیشتر از چند دستگاه بالارده و میان رده معرفی نکرده و این گوشی را می‌توان یکی از بهترین محصولات شرکت سونی با ارزش خرید بالا در نظر گرفت.

گوشی L4 سونی در رنگ مشکی و آبی اواخر اسفندماه 98 عرضه خواهد شد. احتمالا اکسپریا L4 با ورود به بازار ایران حدودا 2 الی 2 میلیون 700 هزار تومان قیمت خواهد داشت.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید