گوشی ردمی نوت 8 شیائومی پرفروش ترین گوشی سال 99 بعد از آیفون 11 نام گرفت

قیمت گوشی سامسونگ

امروز تصویری از نمودار فروش سه ماهه ابتدایی سال 2020 منتشر شد که نشان می دهد گوشی ردمی نوت 8 شیائومی پس از آیفون 11 ، پرفروش ترین گوشی سال بوده است. با ما همراه باشید تا لیست پر فروش ترین گوشی های سه ماهه اول سال را بررسی کنیم.

بر اساس گزارش Canalyst ، اپل شرکت پیشرو در این سه ماهه بوده و گوشی آیفون 11 این شرکت با بیش از 18 میلیون دستگاه ، بیشترین فروش ممکن را در سه ماهه اول سال 2020 داشته است. پس از آن شیائومی ردمی نوت 8 و نوت 8 تی هستند که با 8 میلیون دستگاه فروش در رده دوم پرفروش ترین گوشی های سال قرار گرفتند.

پس از ردمی نوت 8 ، گوشی گلکسی A51 و A10s سامسونگ قرار گرفته که بین 5 تا 6 میلیون دستگاه به فروش رسانده اند.

پرفروش ترین گوشی های 99

پرفروش ترین گوشی سال

جالب تر این که در مقام پنجم پرفروش ترین گوشی سال هم نام یکی از محصولات شیائومی ، ردمی نوت 8 پرو به چشم می خورد که بیش از 5 میلیون دستگاه از آن در سه ماهه اول سال 2020 و ابتدای سال 99 به فروش رفته است. گوشی آیفون 11 پرو مکس با 4 میلیون دستگاه در رده ششم و پس از آن سری های گلکسی A20s و گلکسی A01 سامسونگ با 4 و 3 میلیون دستگاه فروش قرار دارند.

بر اساس نمودار پر فروش ترین گوشی سال تفاوت بسیار فاحش رده نخست و رده دوم دیده می شود و بیشتر این امر هم انحصاری بودن بازار اپل در آمریکا و همچنین پایین آمدن قیمت گوشی سری آیفون 11 معمولی نسبت به نسخه پرو و مکس است.

به علاوه این که سری ردمی 8 شیائومی چند ماه زودتر از آیفون 11 عرضه شد و به عنوان گوشی میان رده اندرویدی در بازار به فروش می رسد و انحصار آن بسیار پایین تر از آیفون اپل است.

در این فهرست همچنین بهترین گوشی تا 5 میلیون و بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان را بررسی کرده ایم که گوشی های ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو نیز در آن فهرست موجود هستند.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید