گوشی اوپو رینو 3 پرو با دوربین سلفی دوگانه 44 مگاپیکسلی رونمایی شد

گوشی اوپو رینو 3 پرو

گوشی اوپو رینو 3 پرو با دوربین سلفی دوگانه 44 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و قیمت عالی رونمایی شد.

این گوشی جدید بر خلاف سری اوپو رینو 3 با پردازنده مدیاتک هلیو P95 عرضه شده و اولین گوشی است که با دوربین سلفی دوگانه 44 مگاپیکسلی وارد بازار می‌شود.

مشخصات فنی گوشی اوپو رینو 3 پرو

گوشی اوپو رینو 3 پرو به یک صفحه نمایش 6.4 اینچ E3 سوپرامولد با کیفیت فول اچ دی پلاس و نسبت اندازه 20:9 مجهز است. نمایشگر این گوشی محدوده رنگ DCI-p3 و کنتراست 2400000:1 را نیز پشتیبانی می‌کند و ماکزیمم میزان روشنایی 1200 نیتز را دارد. ساخت بدنه و صفحه نمایش گوشی رینو 3 پرو بسیار با دقت و ظرافت انجام شده است. این گوشی تنها 175 گرم وزن دارد و ضخامت آن 8.1 میلی متر است.

گوشی اوپو رینو 3 پرو

ماژول پیل شکل دوربین سلفی حفره‌ای گوشی اوپو رینو 3 پرو دارای یک لنز 44 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. این لنز سلفی دارای مد سلفی عکاسی در شب ، EIS ویدیو بوکه و Ultra Stead Video 2.9 به همراه AI Beauty خواهد بود. ماژول دوربین چهارگانه در پشت دستگاه نیز به لنز 13 مگاپیکسلی تله فوتو، 64 مگاپیکسلی اصلی ، 2 مگاپیکسلی مونوکروم و لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید مجهز است. از جمله مشخصات این دوربین می‌توان به بزرگنمایی هیبرید 5 برابر ، بزرگنمایی دیجیتال 2 برابر ، تصویربرداری 108 مگاپیکسلی فوق شفاف، اولترا دارک مد ،EIS Ultra Steady Video ، Ultra Steady Video Pro و ویدیو بوکه اشاره کرد.

پردازنده گوشی اوپو رینو 3 پرو مدیاتک هلیو P95 با تکنولوژی ساخت 12 نانومتر است. این گوشی با رم LPDDR4 و حافظه UFS 2.1 عرضه شده و میزان ظرفیت حافظه آن 128 و 256 گیگابایت است. همچنین یک شارژر 30 وات VOOC 4.0 فست شارژ برای باتری 4025 میلی آمپر ساعت این گوشی در نظر گرفته شده که می‌تواند آن را در کمتر از 1 ساعت شارژ کند.

این گوشی همچنین برای گیمینگ نیز کارایی بسیار بالایی دارد و به سیستم خنک کنندگی چندگانه مجهز شده تا دمای گوشی را تا 13 درصد کاهش دهد.

رابط کاربری و نرم افزار

رابط کاربری گوشی ColorOS 7 بر پایه اندروید 10 خواهد بود. برای عملکرد بهتر نرم‌افزاری، تکنولوژی HyperBoost به کمک گوشی می آید. اسکنر اثر انگشت این محصول نیز در زیر صفحه نمایش قرار دارد و می‌تواند در تنها 0.3 ثانیه اثر انگشت شما را تشخیص دهد. از نظر اتصالات گوشی اوپو رینو 3 از دو سیم کارت، 4G VoLTE ، وای فای 802.11ac ، بلوتوث ، GPS و USB-C بهره می‌برد.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی 416 دلار است و از اواخر اسفند عرضه می‌شود. نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن نیز 457 دلار قیمت دارد و ابتدای سال 99 عرضه خواهد شد. گوشی اوپو رینو 3 پرو در رنگ‌های آبی ، مشکی و سفید به بازار می آید.

اوپو همچنین در کنار گوشی جدید خود هدفون بی سیم ENco W31  را نیز با قیمت 110 دلار عرضه کرد.

منبع: GIZMOCHINA

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید