گوشی ال جی V60 ThinQ با پردازنده اسنپدراگون 865 معرفی شد

گوشی ال جی V60 ThinQ

سرانجام گوشی ال جی V60 ThinQ معرفی شد. این محصول پرچم‌دار ال جی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 و باتری 5000 میلی آمپر ساعت مجهز است. در ادامه قیمت، مشخصات فنی و تاریخ عرضه گوشی را بررسی می‌کنیم.

گوشی ال جی V60 ThinQ جدیدترین پرچم‌دار شرکت ال جی است که از مشخصات فنی ویژه ای برخوردار می‌شود. صفحه نمایش این گوشی 6.8 اینچ OLED با کیفیت فول اچ دی پلاس و نسبت اندازه صفحه نمایش 20.5:9 است. نمایشگر این گوشی دارای یک ناچ قطره‌ای بوده که درون آن دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار داده شده است. محافظ بدنه این محصول نیز Gorilla Glass 5 خواهد بود. نکته جالب وجود اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در گوشی است.

مشخصات فنی گوشی ال جی V60 ThinQ

قلب تپنده گوشی را اسنپدراگون 865 با مودم X55 5G برای اتصال 5G گوشی تشکیل می‌دهد. باتری این محصول نیز 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ بی سیم و شارژ  سریع  Quick charge 4+ خواهد بود. در کنار تراشه بالارده ال جی V60 ThinQ ، میزان 8 گیگابایت رم و حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت در نسخه‌های مختلف نیز وجود دارد. همچنین اسلات میکرو SD برای افزایش ظرفیت حافظه در نظر گرفته شده است.

گوشی ال جی V60 ThinQ

دوربین اصلی این گوشی یک ماژول سه گانه افقی است. سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 بوده و در کنار آن سنسور های 117 درجه واید با قدرت 13 مگاپیکسل و سنسور سه بعدی ToF نیز قرار دارد. این گوشی می‌تواند تصاویر با کیفیت 8K را نیز فیلم‌برداری کند.

بیشتر بخوانید:

از نظر نرم افزاری اندروید 10 بر پایه رابط کاربری LG UX 9.0 روی محصول سوار شده. سیستم صوتی گوشی نیز از قابلیت‌هایی همچون QUAD DAC 32 bit ، اسپیکرهای استریو و چهار میکروفن برخوردار است. اتصالات این گوشی شامل وای فای 6 ، کلید سخت افزاری گوگل اسیستنت و جک هدفون 3.5 میلی متر است. گوشی جدید ال جی همچنین به استاندارد ip68 برای محافظت در برابر گرد و غبار و MIL-STD 810G از نظر بدنه یکپارچه نیز مجهز خواهد شد.

گوشی جدید ال جی به نمایشگر دوم نیز مجهز می‌شود

این سری ال جی نیز دارای نمایشگر ثانویه است که 6.8 اینچ اندازه دارد و کیفیت آن OLED فول اچ دی پلاس است. بدنه نمایشگر دوم می‌توان تا 360 درجه تا شود تا گوشی به شکل های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت

هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول مشخص نیست اما می‌توان حدس زد که چیزی در حدود 800 دلار قیمت نهایی LG V60 ThinQ باشد. این محصول در رنگ های آبی و سفید عرضه می‌شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید