گوشی ارزان قیمت ردمی 8 ای (Redmi 8A ) با باتری 5000 میلی آمپری معرفی شد

گوشی ردمی 8 ای

گوشی ردمی 8 ای (Redmi 8A) با قیمت پایین، باتری 5000 میلی‌آمپر و صفحه‌نمایش 6.2 اینچ رونمایی شد. این گوشی نسل جدیدی از سری A گوشی‌های ردمی شیائومی است که در ادامه سری 7A وارد بازار خواهد شد.

شیائومی یکی از شرکت‌های پرکار این روزهای دنیا گوشی هوشمند است که سعی کرده انواع مختلفی از گوشی را به بازار جهانی عرضه کند. گوشی جدید ردمی 8 ای نیز که محصول شرکت شیائومی است امروز با مشخصات فنی مناسب و ارزان‌قیمت معرفی شد.

مشخصات قنی گوشی ردمی 8A

این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.2 اینچی اچ دی پلاس با ناچ نقطه‌ای و نسبت صفحه‌نمایش 19:9 و خمیده 2.5D است. همچنین محافظ گوشی گوریلا گلس 5 خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


گوشی ارزان‌قیمت ردمی 8 ای برای این که با افزایش قیمت روبرو نشود از آخرین نسل پردازنده پایین رده کوالکام، اسنپدراگون 439 بهره می‌برد که 8 هسته‌ای است و با پردازنده گرافیکی آدرنو 505 همراه شده است. در کنار این ترکیب ، رم 2 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه رم 3 گیگابایتی با 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار داده شده است.

همچنین یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی روی گوشی جدید شیائومی قرار دارد که می‌توان حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت افزایش داد. دوربین این گوشی نیز با سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 ساخته شده و دیافراگم f/1.9 دارد.

در قسمت جلویی گوشی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار داده شده است.

از مشخصات اتصالاتی گوشی می‌توان به 4G VoLTE ، وای فای 802.11 b/g/n ، بلوتوث نسخه 4.2 ، جی‌پی‌اس، ج هدفون 3.5 میلی‌متر و رادیو اشاره کرد. گوشی از سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری MIUI 10 نیز بهره می‌برد. از جمله بهترین امکانات موجود روی این دستگاه باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت آن به همراه شارژر 18 وات فست شارژ است.

قیمت گوشی ردمی 8 ای

شیائومی ردمی 8 ای در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه می‌شود. نسخه 2 +32 گیگابایت آن 92 دلار قیمت دارد و نسخه 3+32 گیگابایت آن نیز 99 دلار. بنابراین انتظار داریم که یکی از ارزان‌قیمت ترین گوشی ها با قیمت زیر 1 میلیون و 500 هزار تومان به زودی وارد بازار ایران شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید