گوشی آنر 9X لایت به زودی با قیمت استثنایی رونمایی خواهد شد

آنر 9X لایت

آنر خود را برای نسخه جدیدی از گوشی آنر 9X آماده می‌کند. گوشی آنر 9X لایت بر اساس جدیدترین بنر منتشر شده از سوی شرکت آنر به زودی با دوربین 48 مگاپیکسلی و قیمت عالی رونمایی خواهد شد.

سری جدید ارزان قیمت تر گوشی آنر 9X لایت دارای یک ماژول دوربین عریض‌تر با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی  است و شباهت زیادی به آنر V30 دارد. به نظر می‌رسد که از نظر میزان توانایی عکاسی نیز این محصول در حد و اندازه‌های آنر V30 باشد چرا که روی بنر محصول نوشته شده Xtraordinary Photographer به معنای عکاس فوق تصور.

دوربین این محصول دوگانه است و یک لنز آن 48 مگاپیکسلی، بنابراین لنز دوم به احتمال زیاد تشخیص عمق خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


البته چند روز پیش نیز لیست دستگاه‌های عرضه شده در سری آنر 9X روی گوگل نیز منتشر شده بود که در جدول زیر می‌بینید. کدنیم آنر9X لایت که در سه نسخه عرضه می‌شود HWJSN-H خواهد بود.

آنر 9X لایت

مشخصات فنی آنر 9X لایت

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده پردازنده این محصول کایرین 710F هواوی است که روی گوشی آنر 9X هم دیده می‌شود. این گوشی به احتمال زیاد به صفحه نمایش 6.22 اینچ فول اچ دی پلاس و 4 یا 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود و در نسخه‌های 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که روی این گوشی از سرویس‌های گوگل همچنان بهره گرفته شود یا به خاطر تحریم‌های آمریکا این محصول نیز به 72 اپلیکیشن پیش ساخته شرکت هواوی مجهز شده تا از امکانات یک گوشی هوشمند بی بهره نباشد.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید