گوشی آنر 20 لایت هفته آخر مهرماه در رنگ های متنوع عرضه می شود

گوشی آنر 20 لایت

گوشی آنر 20 لایت که سری ارزان قیمت آنر 20 است هفته آخر مهرماه رونمایی خواهد شد. مشخصات فنی، قیمت احتمالی و رنگ های متنوع این گوشی امروز توسط مدیریت شرکت آنر در یک تیزر تبلیغاتی به نمایش گذاشته شد.

گوشی آنر 20 لایت

گوشی آنر 20 لایت که در TENAA نیز با کدنیم  LRA-AL00 تاییدیه دریافت کرده است یک پردازنده 2.2 گیگاهرتزی در اختیار دارد که به نظر میرسد پردازنده کایرین 810 باشد. این گوشی در نسخه با رم های 4 ، 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایت عرضه می شود. صفحه نمایش گوشی 6.3 اینچی اولد با کیفیت فول اچ دی پلاس است و نسبت صفحه نمایش آن 19.5:9 خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


از نظر دوربین، یک ترکیب سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی ، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق روی گوشی آنر 20 لایت قرار داده شده است. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است. البته مشخصات دقیق‌تر از میزان دیافراگم و نرم افزار دوربین هنوز موجود نیست. از نظر طراحی گوشی جدید آنر شبیه به آنر 20 و آنر 20 پرو نخواهد بود و با یک ناچ نقطه‌ای یا قطره‌ای ساخته و وارد بازار خواهد شد.

از آن جایی که Honor 20 lite یک گوشی میان رده به شمار می‌رود، طراحی آن نیز به اندازه مشخصات فنی مهم است. شایئونگ يانگ، مدیر برند آنر تصاویری از رنگ‌بندی‌های گوشی جدید منتشر کرده که بعضی از این طرح‌ها گرادیان و بعضی دیگر حالت نقاشی طرح دارند.

قیمت گوشی آنر 20 لایت

گوشی های سری آنر 20 و آنر 20 پرو که جزو قدرتمند ترین سری محصولات سال 2019 به شمار می‌آیند در محدوده قیمت 400 تا 500 دلاری به فروش می رسند، بنابراین آنر 20 لایت که نسخه میان رده و ارزان قیمت این دو به شمار می‌رود، قیمتی معادل 250 تا 330 دلار خواهد داشت.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید