کسب درآمد از فروش عکس ، آموزش کسب درامد از عکاسی

کسب درآمد از فروش عکس

فروش عکس در سایت های ایرانی و خارجی ، چطور از فروش عکس کسب درآمد کنم ؟ اگر عکاس حرفه‌ای هستید و تصاویر حرفه‌ای می‌گیرید در ادامه آموزش می‌دهیم که چگونه از عکاسی کسب درآمد کنید و عکس های حرفه‌ای خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که در کسب درآمد به صورت آنلاین از فروش عکس به شما کمک می‌کنند.

اگر واقعا فکر می‌کنید که تصاویر فوق حرفه‌ای دارید که بسیاری دوست دارند این تصاویر را داشته باشند و همچنین دوست ندارید به صورت رایگان آن را در اختیار سایرین قرار دهید، روش‌هایی برای کسب درآمد از عکاسی وجود دارد که کمک می‌کند بتوانید تصاویر خود را به صورت آنلاین و با واترمارک شخصی خود به فروش برسانید. در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی وب‌سایت‌های کسب درآمد عکاسی را معرفی کنیم و نشان می‌دهیم که چطور عکس های حرفه‌ای خود را به صورت آنلاین بفروشیم.

فروش عکس در سایت های ایرانی و خارجی ، کسب درآمد از عکاسی

وبسایت ایرانی فروش عکس میهن شات

یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای کسب درامد از فروش عکس وبسایت میهن شات است. در توضیحات این سایت آمده : میهن شات به عنوان بزرگترین مرجع دانلود و خرید و فروش تصاویر ایرانی از سال ۱۳۹۹ در شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره در حال توسعه خدمات خود به کاربران گرامی میباشد! ما همواره در تلاشیم تا با ارائه تصاویر باکیفیت و تعرفه مناسب ، سهولت استفاده از آنها را برای شما فراهم آوریم.

کسب درآمد از میهن شات به چه صورت است؟

برای فروش عکس در وبسایت ایرانی همانطور که قبلا گفته شده عکاسان و طراحان گرافیکی علاقه مند و خلاق میتوانند با ثبت نام در وبسایت میهن شات از آن درآمد داشته باشند. تنها کافیست پس از تکمیل ثبت نام و ایجاد حساب کاربری اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود را تکمیل نمایید. سپس میتوانید در هر زمینه ای که مایل هستید تصاویر خود را به صورت رایگان یا پریمیوم آپلود نمایید. این تصاویر ابتدا توسط کارشناسان ما بررسی میشوند و در سریع ترین زمان ممکن در فروشگاه عکس منتشر شده و برای کاربران دیگر قابل استفاده خواهند بود! اگر تصویر منتشر شده توسط شما پریمیوم باشد پس از فروش رفتن به تعداد معین میتوانید مبلغ باقیمانده را (پس از کسر درصدی به عنوان کارمزد)، به حساب بانکی خود انتقال دهید!

وبسایت میهن شات برای کسب درامد از فروش عکس

1- Alamy

کسب درآمد از عکاسی - alamy

دلیل وجود بیش از 160 میلیون فیلم و عکس برای فروش در وب‌سایت َAlamy ، معروف بودن آن است. این برنامه به هر عکسی که به فروش می‌رسد 50 درصد حق فروش برای عکاسان می‌دهد. این سایت همچنین به عکاسان اجازه می‌دهد تا عکس های خود را در بخش دیگری بفروشند ، اما فقط 40 درصد این کمیسیون را دریافت خواهید کرد.

این امر باعث شده است که Alamy با تعداد زیادی بازدید کننده ماهانه ، که همه مشتری بالقوه عکس های حرفه‌ای هستند ، به یکی از بهترین منابع کسب درآمد از عکاسی تبدیل شود.

ورود به وب‌سایت Alamy

 2- Shutterstock

کسب درآمد از عکاسی - shutterstock

فروش عکس در سایت خارجی : از زمان راه اندازی ، Shutterstock بیش از 500 میلیون دلار به عکاسان عضو خود پرداخت کرده است. وقتی عکسی را در این وب‌سایت بارگذاری می‌کنید ، حق چاپ نیز برای شما محفوظ می‌شود. و بسته به سایز تصویر خود می‌توانید تا 30 درصد از قیمت فروش عکس های خود را به دست آورید. در حال حاضر ، پرداخت از 0.25 دلار شروع می‌شود و برای تصاویر سفارشی می‌تواند تا 120 دلار افزایش یابد. از بهترین گزینه‌های کسب درآمد از عکاسی وب‌سایت shutterstock با بیشترین پرداخت دستمزد عکس به شمار می‌رود.

ورود به وب‌سایت Shutterstock

3- iStock Photo

کسب درآمد از عکاسی - istock

اگر به پیدا کردن بهترین عکس های دنیا برای فروش آنلاین هستید ، به iStock Photo نگاهی بیندازید. انجمن‌ها و منابع محبوب آن به شما کمک می‌کند تا راه خود را بیابید و نحوه فروش عکس آنلاین و کسب درآمد از عکاسی را یاد بگیرید.
شما باید قبل از فروش عکس های خود درخواست عضویت ارسال کنید. فرایند درخواست شامل ارسال چند نمونه از کار شما از طریق Contributor توسط برنامه Getty Images است. از آنجا که iStock Photos و Getty Images شریک کاری هستند ، ممکن است در هر کدام از پلتفرم‌ها فرم درخواست شما پذیرفته شود.

همچنین می توانید مطالب آموزش عکاسی در شب ، چگونه بهترین عکس را بگیریم و آموزش عکاسی با موبایل را از این بخش مطالعه کنید.

این سایت مشخصات خاصی در مورد میزان پرداخت پول شما ارائه نمی‌دهد ، اما اعلام می‌کند که از هر عکسی که می‌فروشید ، درصدی را به عنوان حق چاپ کسب می‌کنید.

ورود به وب‌سایت iStock Photo

4- PhotoShelter

کسب درآمد از عکاسی - photoshelter

فروش عکس : اگر می‌خواهید عکس های خود را بصورت آنلاین بفروشید ، اما ترجیح می‌دهید این فروش را از طریق سایت شخصی خود انجام دهید ، PhotoShelter ابزاری خارق‌العاده برای این کار است.

در هسته آن ، یک پلت فرم تجارت الکترونیک گرا وجود دارد که می‌توانید تقریباً در هر وب‌سایتی آن را ادغام کنید. این شامل ذخیره سازی ابری برای عکس های شما ، یک سبد خرید داخلی ، قالب‌های وب‌سایت drag & drop ، رابط بصری ، سئو مناسب (بهینه سازی موتور جستجو) و اتصال به رسانه‌های اجتماعی است.

از مزایای این گزینه می‌توان به کنترل کامل در نحوه نمایش عکس‌های شما ، نداشتن رقیب فروش در کنار خود و همچنین امکان کسب درآمد بیشتر از قیمت فروش اشاره کرد.

متأسفانه ، شما مجبور به پرداخت هزینه اشتراک برای این سرویس هستید. طرح اولیه با 10 دلار در ماه شروع می‌شود و حداقل ویژگی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ورود به وب‌سایت PhotoShelter

5- Adobe Stock

کسب درآمد از عکاسی - adobe stock

Adobe Stock یک سایت زیبا و چشم‌نواز است که حق فروش 33 درصد برای عکس ها و 35 درصد برای وکتور هنری را ارائه می‌دهد. بعد از رسیدن به آستانه 25 دلار ، می‌توانید این حق‌الزحمه را به حساب بانکی خود واریز کنید. Adobe Stock در برنامه‌های Adobe یکپارچه شده است و باعث می‌شود عکس شما بیشتر در معرض دید سایرین قرار بگیرد.

Adobe نحوه بارگذاری عکس‌های خود را ساده کرده است. سیستم برچسب زدن هوشمند Adobe به جای اینکه به روند کند برچسب زدن همه تصاویر خود ادامه دهد ، این کار را به عهده شما گذاشته است. برای آسان‌تر کردن کار ، Adobe به شما امکان می‌دهد عکس های خود را از طریق Adobe Lightroom CC ، Adobe Bridge CC یا وب‌سایت آن بارگذاری کنید.

اگر قصد کسب درآمد از طریق عکاسی و فروش عکس به صورت آنلاین دارید، ادوبی استاک یکی از بهترین و یکپارچه‌ترین محیط‌ها برای انجام این کار است.

ورود به وب‌سایت Adobe Stock

6 – SmugMug

کسب درآمد از عکاسی - smugmug

بسته  SmugMug Pro جایگزینی برای PhotoShelter است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا عکس های حرفه ای خود را در یک فروشگاه بزرگ قابل تنظیم نمایش دهید و سفارش‌های خود را با هزینه اشتراک سالانه مدیریت کنید و از عکاسی کسب درآمد دلاری داشته باشید.

ویژگی برجسته اصلی امکان استفاده از خدمات چاپ SmugMug ایجاد چاپ ، کتاب و کارت تبریک از عکس‌های فوری شما است. همچنین برخی از ویژگی‌های اضافی مانند امکان ایجاد کوپن ، بسته‌های عکس و آنالیز داخلی وجود دارد. همچنین می‌توانید 85 درصد از درآمد خود را برداشت نمایید ، به این معنی که smugMug کمترین میزان کمیسیون را از فروش محصولات شما برداشت می‌کند.

7- وب‌سایت ایرانی stockphoto

کسب درآمد از عکاسی - استوک فوتو

اگر نمی‌توانید با وب‌سایت‌های خارجی کار کنید، در کشور خودمان نیز وب‌سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانید از طریق فروش عکس و عکاسی در آن‌ها کسب درآمد کنید. معروف‌ترین وب‌سایت فروش عکس در ایران، Stockphoto است. همان‌طور که در توضیحات این وب‌سایت نوشته شده

استوک فوتو سایتی است برای خرید و فروش عکس ها و طرح‌های گرافیکی بصورت کاملا آنلاین, استاک فوتو سایتی است برای همه طراحان عکاسان برای کسب درآمد و منبعی است برای تامین آثار گرافیکی همه شرکت‌ها تبلیغاتی و فعالان حوزه چاپ و تبلیغات , استاک فوتو اولین سایت ایرانی با آثار کاملا ایرانی و بدون کپی‌برداری از سایت‌های دیگر هست
وب‌سایت استوک فوتو از سایت ۱۳۸۹ فعالیت خود را با هدف فراهم‌سازی مجموعه‌ای از عکس ها و طرح‌های کاملا ایرانی که فقدان آن همیشه احساس می‌شد راه اندازی گردید درابتدا سایت با آثار اولیه تعداد معدودی عکاس و طراح ایرانی شروع بکار کرد اما به دلیل استقبال کاربران عزیز امکان فعالیت همه عکاسان و طراحان دیگر نیز در سایت فعال شد هما اکنون بیش از ۲۰۰۰ عکاس و طراح حرفه‌ای عضو خانواده استاک فوتو هستند.

نحوه ثبت‌نام و شروع به کسب درآمد در این وب‌سایت نیز بسیار ساده است. اگر می‌خواهید از عکاسی کسب درآمد داشته باشید، همین الان شروع کنید.

ورود به وب‌سایت Stockphoto

روش های دیگر کسب درآمد از عکاسی

روش‌هایی که در این مقاله به عنوان کسب درآمد عکاسی بررسی کردیم بیشتر به صورت فروش آنلاین بود، اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از طریق آن شروع به درآمد زایی کنید. اگر یک عکاسی حرفه‌ای هستید، باید ابتدا یک وب‌سایت عکس حرفه‌ای و یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای عکاسی راه اندازی کنید، سپس با ایجاد محتوا و آموزش‌های عکاسی می‌توانید کاربر جذب کرده و از روش های آموزش و یادگیری، کسب درآمد کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید