تیک آبی اینستاگرام ، چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم ( آپدیت 1401 )

تیک آبی اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم ؟ روش دریافت تیک آبی اینستاگرام یا حساب تایید شده را در این شبکه اجتماعی با هم بررسی می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان تیک آبی از اینستاگرام گرفت(آپدیت 1401 )

چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم

تیک آبی در اینستاگرام به این معنی است که حساب شما به عنوان شخص معروف، سلبریتی یا برند جهانی شناخته شده باشد. هر حساب کاربری که بتواند به این شکل تایید شود ، پل تاییدیه دریافت می‌کند و یک تیک آبی در کنار عکس شما در پروفایل ظاهر می‌شود. با هر دو حساب کاربری ساده و business می‌توان برای دریافت تیک آبی درخواست داد.

تیک آبی اینستاگرام

با تایید حساب کاربری می‌توانید بدون این که افراد دیگر صفحه‌های غیر رسمی از اکانت شما بسازند به راحتی یک صفحه در اختیار داشته باشید و برای کاربران یا طرفداران خود آن صفحه را ارسال کنید، زمانی که کاربران تیک آبی را در کنار اسم شما ببینند به سرعت اولین صفحه‌ای که فالو می‌کنند، شما هستید.

اینستاگرام اعلام کرده که هر تیک آبی در این شبکه اجتماعی نشان دهنده تایید برند یا شخصیت شناخته شده در جهان است.

چه افرادی می‌توانند تیک آبی بگیرند؟

دریافت تیک آبی به سادگی صورت نمی‌پذیرد. اینستاگرام ، تایید اکانت های رسمی را تنها برای صفحاتی انجام  می‌دهد که شخص مشهور، سلبریتی یا برند خاص در یک کشور باشد.

اگر یکی از قابلیت‌های بالا را دارید باید از فیلتر دیگری نیز گذرانده شوید که فهرست این فیلتر در زیر آمده است:

  • قابل شناسایی: اکانت شما باید کاملا قابل شناسایی باشد و این که شما دقیقا چه شخصیتی هستید را نشان دهد.
  • خاص بودن: تنها به ازای هر شخص یک تیک آبی از طرف اینستاگرام اعطا می‌شود و استثنا در این مورد هم تنها زمانی است که یک سلبریتی با زبان‌های مختلف صفحات متفاوت داشته باشد.
  • عمومی بودن: اگر شما درخواست برای تایید اکانت و دریافت تیک آبی اینستاگرام می‌دهید به یاد داشته باشید که صفحه شما به هیچ وجه نباید private باشد و حتما آن را در حالت public قرار دهید.
  • کامل بودن: پروفایل شما باید کامل بوده و تمام مشخصات، جزییات و داستان زندگی و بیوگرافی شما را شامل شود.

اگر حتی در فیس‌بوک هم تاییدیه دریافت کرده باشید ، برای اینستاگرام باید مجددا تمام فیلترها را بگذرانید و تیک آبی اینستاگرام دریافت کنید.

همچنین شما می‌توانید مطالب بهترین آنفالویاب اینستاگرام ، از کجا بفهمیم چه کسانی مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند ، بهترین برنامه‌های لایک بگیر اینستاگرام و این که از کجا بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را دیده را نیز در این مقالات بخوانید

چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم ؟

خب تا این جا با ماهیت تیک آبی اینستاگرام آشنا شدیم، در ادامه روش دریافت تاییدیه اکانت اینستاگرام و این که چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم را بررسی می‌کنیم.

مرحله اول: ورود

ابتدا به حساب کاربری خود وارد شده و حتما به یاد داشته باشید که تنها با آن حساب کاربری وارد که می‌خواهید تاییدیه دریافت کند وارد شوید.

مرحله دوم : ارسال درخواست

تیک آبی اینستاگرام

  • در صفحه پروفایل خود گزینه منو بالا سمت راست را لمس کنید
  • گزینه تنظیمات را پس از آن از پایین‌ترین بخش صفحه باز نمایید

چگونه اکانت اینستاگرام را تایید کنیم

  • روی گزینه Account کلیک کنید

چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم

  • گزینه Request Verification را باز نمایید

چگونه اکانت اینستاگرام را تایید کنیم

مرحله سوم: تایید هویت

در این بخش نام کامل خود و اطلاعات زیر را کامل نمایید:

  • نام کامل: نام، نام خانوادگی و یا نام کامل شرکت خود را وارد نمایید
  • Known As:این بخش نام شناخته شده شما یا شرکت و برند است. اگر از نام مستعار استفاده می‌کنید این بخش را پر کنید
  • Category: از این بخش می‌توانید دسته بندی شغل خود یا شرکت و برند خود را انتخاب نمایید.

چگونه اکانت اینستاگرام را تایید کنیم

در ادامه باید تصویری از Photo ID ، یا سند رسمی شرکت خود و یا اگر شخص هستید باید تصویر شناسایی مثل گواهی نامه ، پاسپورت یا کارت ملی یا کارت شناسایی بین المللی را اسکن کرده و در این بخش ارسال نمایید.

چگونه تیک آبی بگیریم

سپس گزینه Send را لمس کنید.

زمانی که گزینه Send را لمس کردید درخواست شما برای اینستاگرام ارسال خواهد شد. اپراتورهای اینستاگرام برای اعطا تیک آبی ابتدا حساب کاربری شما را از نظر شخصیت بررسی می‌کنند و پس از آن تایید و یا عدم تایید آن را ارسال خواهند کرد. ارسال جواب امکان دارد تا 10 روز پس از درخواست شما به دستتان برسد اما هیچ نوع تضمینی برای زمان دریافت پاسخ به اکانت شما وجود ندارد.

در نظر داشته باشید که هیچ نوع پرداختی برای تیک آبی اینستاگرام نباید انجام دهید و هیچ ایمیلی هم مبنی بر درخواست اطلاعات ورود حساب کاربری شما ارسال نمی‌شود و باید مواظب کلاه‌برداری باشید.

چگونه سریع‌تر تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

حالا که جزییات کلی تاییدیه اینستاگرام را بررسی کردیم به بخش سخت‌تر قضیه می‌رسیم. اینستاگرام طی بیانیه‌ای اعلام کرده که : ارسال درخواست برای دریافت تاییدیه به هیچ عنوان قطعا به منظور دریافت تیک آبی نیست!

چگونه تیک آبی بگیریم

در ادامه باید روش‌هایی را پیش بگیرید تا بتوانید سریع‌تر تیک آبی را دریافت کنید و حساب رسمی در اینستاگرام داشته باشید.

بیوگرافی تر و تمیز بنویسید

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام سریع تر یک پروفایل کامل به اپراتور اینستاگرام این مساله را القا می‌کند تا حساب کاربری شما را سریع‌تر تایید کند. حتما به خاطر داشته باشید که یک بیوگرافی کامل بنویسید و اطلاعات دقیق از خود در پیج اینستاگرام قرار دهید. مثلا شغل، کار و یا حرفه خود را به صورت کامل بیان کنید.

صادق باشید

حتما اطلاعات صحیح و دقیق ارسال کنید. نام و نام خانوادگی دقیق خود و دسته بندی مرتبط با حرفه را انتخاب نمایید. از همه مهم‌تر این که اسناد واقعی آپلود کنید تا اینستاگرام صحت حساب کاربری شما را سریع‌تر تایید کند. سعی کنید از اسناد ترجمه شده یا حتی الامکان از پاسپورت استفاده کنید.

اینستاگرام به صراحت اعلام کرده که : اگر به دنبال ارسال غلط یا جعلی برای ما باشید اطلاعات شما به سرعت جمع آوری شده و حساب کاربری شما نیز حذف خواهد شد.

سعی کنید قبل از هر چیزی ترند شده باشید

این که نام یا برند شما در خبرگزاری‌های معتبر اینترنتی قرار بگیرد یکی از روش‌هایی است که اینستاگرام برای بررسی میزان اعتبار شما چک می‌کند. اگر می‌توانید مصاحبه‌ای انجام دهید یا مثلا خود را در یک اکانتی که تیک آبی دارد معرفی کنید و یا به نوعی از پست‌های تبلیغاتی در این پیج ها کمک بگیرید.

در خارج از اینستاگرام هم حضور داشته باشید

اگر در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارد اما در خارج از آن شخص محبوب یا شناخته شده ای نیستید، این تیک را دریافت نخواهید کرد. باید در گوگل هم مشهور باشید، یعنی چی؟ یعنی این که برای نام خودتان میزان جست و جوی زیادی درست کرده باشید. مثلا وب‌سایت داشته باشید، در وب‌سایت‌های دیگر نام شما آورده شود، در وب‌سایت‌های خبری با شما مصاحبه شده باشید و غیره.

هر روز مطلب بگذارید

برای دریافت سریع تر تیک آبی اینستاگرام سعی کنید در اینستاگرام فعال باشید و حد اقل هر روز 1 مطلب ارسال کنید. سعی کنید صفحه پر و پیمانی درست کنید و بعد از آن اقدام به دریافت تیک آبی نمایید. چرا که یک صفحه خالی بدون اطلاعات به درد هیچ کس نمیخورد!

فالوور بیشتر جذب کنید

البته هنوز میزان دقیق تعداد فالوور برای دریافت تیک آبی مشخص نیست، اما این نکته کاملا قابل توجه است که باید حتما فالوور بیشتری جذب کنید تا میزان اعتبار صفحه شما افزایش پیدا کند. نکته مهم اینجا است که به هیچ وجه فالوور فیک یا غیر واقعی اضافه نکنید چون اثر مخربی روی اکانت شما خواهد گذاشت.

شما می‌توانید از طریق هشتگ گذاری فالوور اینستاگرام بیشتری کسب کنید.

لینک دیگر صفحات خود را در بیو نگذارید

یکی از روش‌های مخرب برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، لینک دادن به دیگر صفحات شبکه‌های اجتماعی در قسمت بیوگرافی پروفایل است. به هیچ وجه این کار را نکنید، اینستاگرام به تنهایی خود یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا و با اعتبارترین شبکه اجتماعی تحت موبایل جهان است.

از اپلیکیشن های دیگر استفاده نکنید

یک سری از اپلیکیشن ها به عنوان این که برای شما تیک آبی می‌گیریم و از این نوع صحبت‌ها، دست به کلاه‌برداری می‌زنند و اطلاعات حساب کاربری شما را به راحتی به سرقت می‌برند. اگر اینستاگرام از این موضوع مطلع شود، اکانت شما را به سرعت خواهد بست. بنابراین دیگر خبری از تیک آبی نیست.

چند بار امتحان کنید

همیشه اگر یک بار درخواست تیک آبی اینستاگرام را ارسال کردید و جوابی برای شما نیامد، دو یا سه بار دیگر هم امتحان کنید، البته هر دفعه سعی کنید مواردی را که در بالا گفتیم رعایت کرده، اکانت را اصلاح کنید و مجددا درخواست را بفرستید. همواره 30 روز پس از رد درخواست می‌توانید مجددا درخواست جدید ارسال کنید.

اگر تیک را گرفتید از آن محافظت کنید

اگر تیک تاییدیه را گرفتید سعی کنید با افزایش فالوور، ارسال پست‌های مرتبط روزانه، عدم فعالیت‌های منفی و ریپورت شدن این تیک را حفظ کنید. به علاوه این که اگر اینستاگرام متوجه شود که شما این تیک آبی را به فرد دیگری واگذار کردید یا آن را فروختید، حساب شما را به کلی حذف خواهد کرد.

نتیجه

در آخر به این نکته توجه داشته باشید که ابتدا باید یک صفحه پر و پیمان با پروفایل کامل داشته باشید، در وب فعال باشید، با وب‌سایت‌های خبری مصاحبه کنید، وب‌سایت اصلی خود را پرورش دهید و سئو کنید، هر روز در اینستاگرام فعال باشید و از روش‌های غیر معمولی برای درخواست تیک آبی اینستاگرام بپرهیزید. مطمئنا به زودی می‌توانید اکانت تایید شده از اینستاگرام بگیرید!

 

منبع: HOOTSUITE

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید