از کجا بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند آپدیت 2022

چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند

چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند ؟ کی پروفایل اینستاگرام منو چک کرده ؟ اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی موبایل دنیا است ، سوال اینجا است که از کجا بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند و پروفایل ما را دیده‌اند . در ادامه بهترین روش‌ها برای فهمیدن بازدیدکنندگان اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.

اینستاگرام محیطی برای تمامی افراد است تا بتوانند با دوستان و آشنایان خود از طریق موبایل در ارتباط باشند، پیج های کسب و کار راه اندازی کنند و از آن به منظور تبلیغات یا صفحه طرفداری استفاده نمایند.

در این مطلب سعی داریم تا بهترین روش‌ها برای این که بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند یا اینستاگرام ما را دیده اند معرفی و بررسی کنیم.

آیا می‌توان فهمید که چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟

این که چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند یا اینستاگرام ما را دیده است ، پرکاربردترین سوال در اینستاگرام و گوگل است، بسیاری دوست دارند ببینید دقیقا چه کسانی پروفایل اینستاگرام را دیده و از آن بازدید کرده اند.

البته روش رسمی برای این که بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند وجود ندارد اما روش‌های خلاقانه و جایگزینی وجود دارد که خودتان یا به وسیله اپلیکیشن های مختلف بتوانید این کار را انجام دهید. البته شاید این سوال ها را هم در ذهن خود داشته باشید:

  • چه کسی فقط پروفایل من را در اینستاگرام نگاه می‌کند؟
  • چه کسانی هر روز پروفایل من را در اینستاگرام می‌بینند؟
  • چه کسانی پروفایل اینستاگرام من را دیده است؟
  • کی پروفایل منو توی اینستاگرام دیده؟

روش‌های یافتن بازدیدکنندگان اینستاگرام ، کی پروفایل مرا در اینستاگرام دیده

البته سوال اول اینجا است که اصلا چرا می‌خواهید بفهمید چه کسانی پروفایل شما را چک کرده است؟ خب دلیل‌های زیادی وجود دارد، شاید بخواهید بفهمید بعضی از دوستانتان صفحه شما را می‌بینند یا نه، یا فرد خاصی روزانه از صفحه شما بازدید می‌کند؟

اپلیکیشن های اندروید برای این که بفهمیم چه کسی پروفایل اینستا ما را دیده است

در ادامه 9 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای فهمیدن این که چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند  معرفی می‌کنیم:

1-اپلیکیشن Follower Insight for instagram

چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند

با استفاده از Follower Insight for Instagram می‌توانید افرادی که پروفایل اینستاگرام شما را می‌بینند را بررسی ، آنالیز و تحلیل کنید. می‌توانید بفهمید چه کسانی شما را فالو، آنفالو یا بلاک کرده اند، این اپلیکیشن برای هر سه مورد در گوشی شما اعلان یا پیام ارسال می‌کند.

همچنین شما می‌توانید مطالب بهترین آنفالویاب اینستاگرام ، سیر تا پیاز اینستاگرام ، از کجا بفهمیم چه کسانی مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند ، بهترین برنامه‌های لایک بگیر اینستاگرام و روش دریافت تیک آبی اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام را نیز در این مقالات بخوانید

این اپلیکیشن بسیار ساده و کاربردی است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن Follower insight برای اندروید

2-اپلیکیشن follower Analyzer اینستاگرام

follow

با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید بفهمید:

  • چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند؟
  • چه کسانی ویدیوها و عکس‌های من در اینستاگرام را دیده‌اند؟
  • چه کسانی استوری اینستاگرام من را دیده‌اند؟
  • چه کسانی لایو ویدیو اینستاگرام من را دیده‌اند؟

این اپلیکیشن بهترین برنامه برای بررسی بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام است که برای هر دو نسخه اندروید و iOS موجود خواهد بود. استفاده از این اپلیکیشن نیز ساده است تنها باید با مشخصات حساب کاربری خود در اینستاگرام وارد آن شوید.

دانلود اپلیکیشن Followe Analyzer برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Follower Analyzer برای iOS

3- اپلیکیشن Followers Insight / چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند ؟

چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند

این اپلیکیشن گزارش‌های منظمی را در مورد بازدیدکنندگان اینستاگرام برای شما ارسال می‌کند، به طور مثال زمانی که کسی پست شما را دید برای شما یک اعلان ارسال می‌شود.

آیا می‌توان از طریق این اپلیکیشن فهمید که چه کسانی از پروفایل ما بازدید کرده اند؟ بله ، این اپلیکیشن بسیار کاربردی بوده و استفاده از آن نیز آسان است.

دانلود اپلیکیشن Followers Insight

4- اپلیکیشن Follower Analyzer

چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند

اپلیکیشن فالوور آنالیزر به شما کمک می‌کند تا رفتار فالوورها را بررسی کنید و ببینید چه کسانی پست یا ویدیوهای شما و همچنین پروفایل شما را در اینستاگرام دیده‌اند. در این اپلیکیشن گزارش‌های متنوعی از کاربران و فالوورهای خود می‌توانید به دست بیاورید.

دانلود اپلیکیشن Follower Tracker برای اندروید

5- اپلیکیشن Insight for instagram

اگر به دنبال فالوورهای روح، طرفداران، افرادی که بیشترین بازدید از صفحه شما را انجام داده اند، افرادی که استوری و پست‌های شما را دیده‌اند و کاربران فعال پیج اینستاگرام می‌گردید، می‌توانید از Insight for Instagram استفاده کنید. این اپلیکیشن دقت بسیار زیادی در بررسی‌های آماری کاربران و فالوورها دارد بنابراین می‌توانید به راحتی به داده‌های آن اعتماد کنید.

دانلود اپلیکیشن Insight for Instagram اندروید

6- اپلیکیشن followMeter

followmeter

اپلیکیشن فالومتر یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای بررسی فالوورها و آنفالوورها است. این اپلیکیشن بیشتر به عنوان یک دستیار اینستاگرام به شمار می‌رود و کلیه آمار و ارقامی را که می‌خواهید در اختیار شما قرار می‌دهد.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید:

  • چه کسانی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند
  • فالوورهای روح را پیدا کنید
  • چه کسانی پست‌های شما را لایک کرده اند
  • چه کسانی شما را فالو و آنفالو کرده اند
  • فالوورهای بیشتری جذب کنید

اپلیکیشن های iOS

7- اپلیکیشن Visitor Pro

چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا از طریق گوشی آیفون iOS بتوانید حساب اینستاگرام خود را مدیریت کنید. ابتدا اپلیکیشن را نصب کرده و پس از آن با اطلاعات ورودی اینستاگرام وارد برنامه شوید، سپس می‌توانید ببینید که چه کسانی از پروفایل شما در اینستاگرام بازدید کرده اند و بیشترین بازدید مربوط به کدام تصاویر یا استوری ها است.

دانلود اپلیکیشن Visitor Pro برای iOS

8- اپلیکیشن IG Analyzer

در این اپلیکیشن نیز می‌توانید گزارش‌های متنوعی از فالوورها و افرادی که پروفایل شما را دیده‌اند پیدا کنید. این برنامه مخصوص به گوشی های iOS است و به شما اجازه می‌دهد تا فالوورهایی که بیشترین لایک یا بازدید را از حساب شما دارند بشناسید. یکی از سریع‌ترین برنامه‌های مدیریت اینستاگرام، این اپلیکیشن است.

دانلود اپلیکیشن  IG Analyzer برای iOS

9- اپلیکیشن SocialPlus

یکی از دقیق‌ترین و بهترین اپلیکیشن های آیفون برای این که بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند Social Plus آست. این اپلیکیشن اطلاعات آماری بسیار دقیق از فالوورها و افرادی که شما را دیده‌اند به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. نحوه استفاده و نصب آن نیز بسیار راحت بوده و تنها نیاز به اطلاعات اینستاگرام شما است.

در این اپلیکیشن اگر بازدیدکنندگان پیج خود را پیدا کنید، می‌توانید برای آن ها پیام دایرکت نیز ارسال نمایید.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید