از کجا بفهمیم چه عکس هایی از ما در اینترنت یا شبکه های اجتماعی وجود دارد

جست و جوی

چه عکس هایی از ما در اینترنت وجود دارد یا این که آیا تصویری از شما دزدیده شده و در اینترنت و شبکه های اجتماعی پخش شده است یا خیر. در این مطلب ابزاری را معرفی می کنیم تا به وسیله آن بتوانید بفهمید کدام عکس های شما در اینترنت موجود است.

برای این که بتوانیم بفهمیم چه عکس هایی از ما در اینترنت وجود دارد نیاز به جست و جوی معکوس تصاویر داریم. جست و جوی معکوس تصاویر همانطور که در این مقاله توضیح دادیم روشی است که برای پیدا کردن اطلاعات یک عکس از روی عکس مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با استفاده از این روش به دنبال تصاویری از خودمان می گردیم که در اینترنت پخش شده است.

چه عکس هایی از ما در اینترنت وجود دارد

جست و جوی گوگل

چه تصاویری از ما در اینترنت وجود دارد

گوگل بهترین و بزرگترین سیستم جامع داده های تصاویر را از هر شخص در اختیار دارد. اگر به دنبال تصاویر خود می گردید که ببینید آیا در اینترنت تصویری از شما پخش شده یا خیر به آدرس images.google.com بروید.

در صفحه ای که باز می شود در بخش باکس جست و جو روی دکمه دوربین کلیک کنید. سپس می توانید با زدن گزینه upload an image یکی از تصاویر خود را برای گوگل ارسال کنید تا سایر تصاویر مرتبط با شما را بازگردانی کند.

چه تصاویری از ما در اینترنت وجود دارد

اگر تصویری که جست و جو کرده اید وجود داشت، روی آن راست کلیک کرده و یا با گوشی به مدت سه ثانیه با لمس آن را نگه دارید و گزینه copy image URL را انتخاب نمایید. سپس می توانید آدرس مد نظر را در بخشی کپی کرده تا ببینید عکس شما در چه وبسایتی موجود است. به طور مثال من عکس خودم را جست و کردم و چند آدرس از جمله گوگل و توییتر برای عکس من یافت شد. بنابراین شما هم می توانید با استفاده از این روش بفهمید که عکس شما در چه وبسایتی وجود دارد.

لیستی از دقیقاً همان تصویر را در همه اندازه های مختلف گوگل پیدا خواهید کرد. اگر به صفحه اصلی جستجو برگردید ، بخشی را در قسمت زیر به نام صفحات مشاهده می کنید که شامل تصاویر مطابقت است. این به شما تمام صفحات وب نمایه شده را نشان می دهد که در مکانی در سایت خود یکسان هستند. برای دیدن صفحه وب دقیق با تصویر می توانید بر روی لینک کلیک کنید. این یک روش عالی برای جستجوی تصاویر خود در گوگل است.

پیدا کردن تصویر در وبسایت گوگل با گوشی هوشمند

اگر با گوشی هوشمند وارد آدرس images.google.com شوید ، آیکن عکس را در باکس جست و جو نمی بینید، برای این که این آیکن نمایش داده شود مراحل زیر را برای پیدا کردن عکس های خود در اینترنت با گوشی موبایل ادامه دهید:

  • ابتدا وارد گوگل کروم شوید
  • آدرس images.google.com را باز کنید
  • روی سه نقطه بالا سمت راست ( یا چپ ) لمس کنید
  • تیک گزینه desktop site را فعال کنید
  • پس از آن آیکن عکس فعال می شود و می توانید به راحتی عکس خود را طبق مراحل قبلی آپلود نمایید

نکته قابل توجه: حتما در نظر داشته باشید که برای پیدا کردن تصاویر مرتبط با خودتان ، عکس از صورت خود ارسال کنید ، نه از دور.

افزونه جست و جوی تصویر گوگل

چه تصاویری از ما در اینترنت وجود دارد

اگر شما نیاز دارید که جستجو تصویر را بیشتر وقت ها انجام دهید ، شاید ایده خوبی باشد که افزونه Search by Image را در کروم نصب کنید. نکته جالب این است که می توانید بر روی هر تصویر راست کلیک کرده و با این تصویر جستجو در Google را انتخاب کنید. بدون نیاز به کپی کردن URL از تصویر یا بارگیری آن و بارگذاری مجدد.

وب سایت tinEye

چه تصاویری از ما در اینترنت وجود دارد

یکی دیگر از گزینه هایی که می توانید به وسیله آن بفهمید که چه عکس هایی از ما در اینترنت وجود دارد ، وب سایت tinEye است. این وب سایت بیش از 25 میلیون تصویر ایندکس شده دارد و بیشتر تصاویری را که شما به دنبال آن هستید پیدا خواهد کرد.

به طور پیش فرض ، نتایج به دست آمده ای که اخیرا اضافه شده را به شما نشان می دهد. این به معنای تصویری است که بیشتر از همه تصویری که در جستجوی آن هستید متفاوت است. اگر می خواهید تصاویر یکسان را ببینید ، روی کشو کلیک کنید و مرتبط ترین نتایج را انتخاب کنید. اگر بالاترین کیفیت تصاویر را می خواهید ، بزرگترین تصویر را انتخاب کنید.

همچنین می توانید بر روی دو گزینه در بالا کلیک کنید تا فقط نتایج حاصل از مجموعه ها نشان داده شود و فقط تصاویر را ببینید.

اگر روی نتایج موجود در تصویر کلیک کنید ، جعبه کوچکی را ارائه می دهد که می توانید برای مقایسه تصویر با تصویر خود استفاده کنید. بر روی دکمه Switch کلیک کنید و به جلو و عقب برگردد ، تصویر شما و تصویر مطابقت را نشان می دهد.

TinEye همچنین دارای یک برنامه افزودنی Google Chrome است که دقیقاً دقیقاً مانند گوگل کار می کند به جز این واقعیت که نتایج خود را همانطور که در بالا نشان داده شده بارگیری می کند.

چگونه بفهمیم چه عکس هایی از ما در اینترنت وجود دارد

اینها تقریباً بهترین گزینه ها برای انجام جستجوی تصویر معکوس بصورت آنلاین هستند. اگر می خواهید جستجوی تصویر معکوس را در تلفن هوشمند خود انجام دهید ، به این پست از وبسایت ما مراجعه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. چرا عکس هایی که تو نت هست رو نمیاره ارور میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید