چطور بهترین عکس سلفی را بگیریم و در سلفی خوب بیفتیم

گرفتن بهترین عکس سلفی

در این مطلب نحوه گرفتن عکس سلفی خوب و همچنین روش هایی برای ثبت بهترین عکس سلفی را آموزش می‌دهیم. آیا می خواهید در عکس سلفی خوب بیفتید؟تکنیک هایی را برای ثبت عکس سلفی خوب نشان خواهیم داد.

با توجه به اینکه رسانه‌های اجتماعی اساساً زندگی همه ما را احاطه کرده‌اند ، سلفی ها بخشی از کارهای روزمره شما هستند که باید حتما برای داشتن یک شبکه اجتماعی خوب، از آن استفاده کنید. از کاربردهای سلفی استفاده از حداکثر چهره برای نمایش دادن خود به دیگران است. متأسفانه ، اگر زاویه را اشتباه بگیرید ، عکس شما احتمالاً برش خوبی پیدا نمی‌کند. برای جلوگیری از این ، آموزش گرفتن بهترین عکس سلفی را در ادامه مطالعه کنید.

آموزش ویدیویی گرفتن عکس سلفی خوب در یوتیوب

گرفتن بهترین عکس سلفی ، چگونه در عکس سلفی خوب بیفتیم

به دوربین نگاه کنید

همینطور که به سمت دوربین نگاه می‌کنید ، ابروهای خود را کمی بلند کنید تا چشمان بزرگتر به نظر برسد. سپس به چیزی فکر کنید که واقعاً یک لبخند طبیعی روی لب شما بیاورد ، و این باعث ایجاد یک تصویر واقعی می‌شود که در عکس شما به طور واضح مشخص است.

سر و  گردن خود را از هم دور کنید

این کمک می‌کند تا ظاهر یک فک بلند و گردن طولانی تر ایجاد شود. همچنین می‌توانید شانه‌های خود را به سمت پایین بیاورید تا خونسردتر و جذاب‌تر به نظر برسید و یک سلفی خوب بگیرید.

به جای اینکه گوشی خود را جلوی خود نگه دارید ، آن را با زاویه ای خاص در سه رخ خود قرار دهید

دهان خود را شل کنید، لب ها کمی باز باشد و به آرامی نفس بکشید

اگر بتوانید دهان خود را کمی شل تر گرفته و لب‌های خود را خیلی کم از هم باز کنید، عکس سلفی جذاب‌تر و به مراتب بهتری خواهید گرفت. البته نباید زیاد از حد این کار را انجام دهید، چرا که یکی از اصلی ترین نکات برای گرفتن بهترین عکس سلفی ، عدم وجود اغراق در تصویر صورت است.

در موقعیت آماده سازی سلفی خود ، به آرامی بچرخید تا بهترین نور روی صورت شما بتابد. سپس ، عکس بگیرید

نورپردازی مهم ترین نکته برای این که در عکس سلفی خوب بیفتید

گرفتن بهترین عکس سلفی

به نظر می‌رسد این مورد کاملا بدیهی است ، اما اولین قانون سلفی توجه به نورپردازی شماست. شما به نورپردازی خوبی احتیاج دارید. روشنایی طبیعی. به گفته vlogger Jordan Liberty ، “نور بدون شک بهترین محصول زیبایی است که نیازی به پرداختن به  آن ندارید.” به جای مواجه شدن با صفحه رایانه یا تلویزیون ، به سمت یک پنجره با نور طبیعی نگاه کنید. یا بهتر است ، بیرون بروید و درخشش خورشید قرار بگیرید (با ضد آفتاب روشن). نورپردازی خوب در واقع می‌تواند محافل و سایه های ناخوشایند را به کلی از بین ببرد.

اگر به فکر گرفتن بهترین عکس سلفی هستید ، می‌توانید در صحنه های مختلف با نورپردازی های متفاوت از خود عکس بگیرید تا بهترین گزینه و میدان دید را پیدا کنید . داشتن تابش نور آفتاب خوب و طبیعی باعث ایجاد سلفی خوب می‌شود. کار دیگری که من انجام می‌دهم این است که یک تکه کاغذ سفید را گرفته و آن را در زیر چانه نگه می دار که باعث ایجاد یک پرش طبیعی از نور می‌شود ، صورت را روشن می‌کند ، همچنین باعث کاهش خمیدگی در تصویر و اثر چانه می‌شود.

از سایه ها دوری کنید

گرفتن بهترین عکس سلفی

کاندیس لیک ، عکاس و وبلاگ نویس می‌گوید: “چیزی بدتر از اینکه سایه بزرگی بر چهره شما بریزد وجود ندارد.اگر شک دارید ، مستقیماً از نور خورشید استفاده کنید. اگر اواسط روز باشد و نور خورشید زیاد باشد ، سایه ها می توانند مانند گودی چشم به نظر برسند. ساعت طلایی برای گرفتن عکس در هنگام طلوع آفتاب یا غروب خورشید است ، وقتی نور کم و زیباتر است “.

از زاویه های متنوع استفاده کنید تا در عکس سلفی خوب بیفتید

برای گرفتن بهترین عکس سلفی ، استفاده از زوایای مختلف بهترین گزینه است.

کیم کارداشیان می‌گوید: وقتی صحبت از سلفی می‌شود ، چانه خود را پایین نگه دارید و دوربین را بالا بگیرید. حدود پنج نفر در جهان وجود دارند که وقتی از زیر چانه خود عکس می‌گیرند خوب به نظر می‌رسند و ما هیچ‌کدام را هنوز ندیده‌ایم. هنگام گرفتن سلفی ، تلفن را طوری نگه دارید که قسمت پایین آن با چشمان شما هم سطح باشد. یا بهتر است از چوب سلفی استفاده کنید. مونوپاد یا چوب سلفی همیشه در بالاتر از ارتفاع صورت شما قرار می‌گیرند، بنابراین بهترین گزینه برای گرفتن عکس سلفی هستند.

عکس های سلفی کلیشه ای نگیرید

برای گرفتن بهترین عکس سلفی باید قانون شست را رعایت کنید.

قانون شست: هیچ وقت کاری را که یک نفر انجام داده و معروف شده، مجددا شما آن را تکرار نکنید. باروز می‌گوید: “هیچ کس نیازی به انجام این کار با چهره اردک لب کیم کارداشیان ندارد.”

برای گرفتن عکس سلفی ادا و اطوار دربیاورید، بخندید، اخم کنید، جدی شوید، شل بگیرید، به اطراف نگاه کنید، جذاب شوید، و خلاصه سعی کنید در 17 حالت ممکن مختلف از چهره خود عکس سلفی بگیرید ، تا بهترین عکس به دست بیاید.

همچنین می توانید مطالب کسب درآمد از عکاسی ، آموزش عکاسی در شب ، ترفندهای عکاسی حرفه ای و آموزش عکاسی حرفه ای با گوشی را نیز از این بخش بخوانید.

منبع : ALLURE

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید