پاپ سوکت (pop socket ) چیست و نحوه خرید آن

پاپ سوکت

پاپ سوکت چیست ؟ پاپ سوکت یک جسم دایره‌ای شکل است که به پشت گوشی می‌چسبد و کاربردهای خاصی دارد که از جمله آن می توان به نگهدارنده گوشی ، گیره گوشی و یا پایه گوشی اشاره کرد. در ادامه توضیح می‌دهیم که پاپ سوکت چیست و اصلا چرا و چگونه آن را خریداری کنیم.

پاپ سوکت یک شی پلاستیکی دایره‌ای شکل است که به بخش پشتی گوشی می‌چسبد. بعد از چسباندن اگر این جسم را دو بار به سمت بالا بکشید به صورت یک آکاردئون بزرگ شده و به سمت بالا می‌آید. در این صورت می‌تواند انگشتان خود را بین Pop socket و گوشی قرار داده و آن را راحت‌تر در دست بگیرید.

پاپ سوکت چیست

ایده قرار دادن یک شی بزرگ پشت گوشی شاید کمی عجیب و غریب به نظر برسد اما پاپ سوکت را می‌توانید به راحتی از جای خود در آورده و آن را هر زمان که خواستید مجددا در مکان خود قرار دهید.

پاپ سوکت از دو بخش تشکیل شده است. ابتدا بخش اصلی یا دایره‌ای شکل و سپس بخش پایه آن. پایه را می‌توان به راحتی از روی گوشی جدا کرد اما جدا کردن بخش دایره‌ای شکل به کمی زمان نیاز دارد.

اگر می‌خواهید به صورت کامل pop socket را از روی گوشی باز کنید ابتدا باید اطمینان حاصل کرده که این جسم روی گوشی متصل باشد، سپس به آرامی آن را از روی بدنه جدا کنید. هیچ وقت به یک باره آن را نکشید چرا که باعث می‌شود دستگاه آسیب ببینید.

بخش مکنده پایه در گذر زمان خشک می‌شود، سعی کنید بعضی اوقات این بخش را با آب گرم بشویید تا چسبندگی آن از بین نرود.

چگونه از pop socket استفاده کنیم ، پاپ سوکت چیست

پاپ سوکت موارد مصرف بسیار زیادی دارد. به طور کلی این وسیله برای استفاده راحت‌تر از گوشی‌های هوشمند بزرگ امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه نشان می‌دهیم که چگونه می‌توان از pop socket استفاده کرد.

قرارگیری بهتر گوشی در دست

اصلی ترین دلیل تولید pop socket به عنوان دسته نگهدارنده گوشی بوده است به صورتی که گوشی‌های مدرن و بزرگ امروزی را بتوان به صورت خیلی راحت‌تر در دست گرفت و از آن استفاده کرد.

گوشی‌هایی که صفحه نمایش 6.3 اینچ به بالا دارند را به سختی می‌توان با یک دست کنترل کرد اما pop socket می‌تواند وسیله کمکی باشد که بتوانید به راحتی با گوشی با یک دست کار کنید.

همچنین این وسیله به شما کمک می‌کند تا از پرت شدن یا افتادن گوشی به راحتی جلوگیری کنید.

عکاسی سلفی حرفه‌ای‌تر

یکی دیگر از موارد استفاده pop socket ، گرفتن سلفی های حرفه‌ای‌تر و بهتر است.

با استفاده از این وسیله می‌توانید در زمان گرفتن عکس سلفی گوشی را به راحتی در دست بگیرید و عکس‌های سلفی تکی یا دست جمعی را بدون لرزش دست یا خستگی تصویربرداری کنید.

PopSockets برای چه مواردی استفاده می شود؟

از پاپ سوکت در درجه اول به عنوان پایه و به عنوان دستگیره برای دستگاه تلفن همراه خود استفاده می شود. این لوازم جانبی کوچک در واقع برای گرفتن سلفی ، تماشای فیلم و حتی پیام کوتاه بسیار مفید است. مزایای استفاده از PopSocket آن را به یک لوازم جانبی موبایل ضروری تبدیل می کند.

همه کاربردهای PopSocket را بررسی کنید:

  • حالت رسانه ای
  • چت تصویری
  • بند گوشی
  • ارسال پیام کوتاه و گرفتن عکس
  • حفاظت از دوربین

پاپ سوکت را کجا قرار می دهید؟

هیچ مکان درست یا غلطی برای قرار دادن PopSocket بر روی تلفن شما وجود ندارد. در نهایت ، شما باید PopSocket را در هر جایی که احساس راحتی می کنید برای آنچه که قصد استفاده از آن را دارید قرار دهید.

سه مکان اصلی برای قرار دادن PopSocket وجود دارد:

  • دو تا مرکز
  • یکی در مرکز
  • یکی پایین

پاپ سوکت چگونه می چسبد؟

در پشت هر PopSocket یک ژل یا چسب چسبناک وجود دارد که به چسباندن آن به تلفن شما کمک می کند. اگر PopSocket شما چسبندگی خود را از دست داد ، می توانید با شستشوی ژل در زیر آب ، خشک شدن آن و چسباندن مجدد آن به تلفن ، آن را زنده کنید.

اطمینان حاصل کنید که هرگز پاپ سوکت خود را بیش از یک ساعت بدون اتصال به سطحی رها نکنید. اگر آن را بدون پوشش یا بدون اتصال طولانی مدت بگذارید ، می تواند چسبندگی خود را از دست بدهد.

PopSocket به چه چیزی می تواند بچسبد؟

PopSockets طوری طراحی شده است که به پشت تلفن هوشمند یا قاب شما بچسبد. آنها ممکن است در چسبیدن به مواد خاصی مانند سیلیکون ، چرم و قاب های ضد آب یا بافت دار مشکل داشته باشند.

این لوازم جانبی برای تمیز کردن قاب های تلفن تخت ساخته شده از پلاستیک به بهترین شکل می چسبد. حتی می توانید یک PopSocket را بدون قاب به طور مستقیم به پشت گوشی خود بچسبانید.

ماندگاری پاپ سوکت چقدر است؟

شما از طول عمر یک PopSocket شگفت زده خواهید شد! PopSocket واقعی طوری طراحی شده است که 12000 بار فرو ریخته و گسترش می یابد و بیش از 100 بار دوباره می چسبد.

نحوه حذف پاپ سوکت

به راحتی می توانید پاپ سوکت خود را با استفاده از ID شناسایی حذف کنید. کارت مقوایی یا یک تکه نخ دندان! کلید حذف موفقیت آمیز PopSocket این است که آهسته پیش بروید و احتیاط کنید. PopSockets دارای چسب بسیار قوی است که اگر به درستی حذف نشود می تواند به تلفن شما آسیب برساند.

برای حذف ایمن PopSocket خود ، این روشها را دنبال کنید:

  • از کارت های ویزی استفاده کنید
  • از نخ دندان استفاده کنید

استفاده به عنوان پایه گوشی

از پاپ سوکت به عنوان پایه نگهدارنده گوشی هوشمند نیز می‌توان استفاده کرد. اگر می‌خواهید تبلت یا گوشی خود را روی میز یا سطح صافی به صورت زاویه دار قرار دهید می‌توانید از پاپ سوکت برای این کار استفاده کنید. اگر دو عدد از این وسیله را پشت گوشی یا تبلت بچسبانید نیز به راحتی می‌توانید آن را روی هر سطح صافی قرار داده و با گوشی کار کنید.

همچنین پایه pop socket نیز به صورت جداگانه می‌تواند برای گوشی در زمان رانندگی یا کارهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید پاپ سوکت

پاپ سوکت

پاپ سوکت وسیله‌ای ارزان قیمت به عنوان لوازم جانبی گوشی به شمار می‌رود. شما می‌توانید انواع مختلف آن را خریداری کنید. ابتدا پیشنهاد می‌کنیم رنگ مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید pop socket کنید. از طریق لینک زیر می‌توانید این محصول را در انواع مختلف به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

همچنین می توانید برای خرید بهترین گوشی تا 3 میلیون ، بهترین گوشی تا 5 میلیون ، بهترین لپ تاپ تا 12 میلیون و بهترین سیستم گیمینگ پیشنهادی از این بخش این مطالب را نیز مطالعه نمایید.

منبع: MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. حیف رو سیلیکون نمیچسبه ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید