اپل ایرپاد پرو (Airpods pro) با قیمت مناسب معرفی شد ، آغاز فروش هدفون اپل از 8 آبان

هدفون اپل ایرپاد پرو

هدفون وایرلس اپل ایرپاد پرو (Airpods pro) سرانجام با قیمت عالی رونمایی شد. فروش این گوشی‌های بی‌سیم از 8 آبان ماه در آمریکا آغاز خواهد شد. با ما همراه باشید تا مشخصات ایرپاد جدید اپل را بررسی کنیم.

اپل ایرپاد پرو نه تنها به عنوان یک جایگزین برای ایرپاد معمولی اپل به شمار می‌رود بلکه استانداردهای بسیار مدرن  و پیشرفته‌تری نسبت به نسل قبلی خود دارد. این استانداردها شامل حذف کامل نویز، طراحی جدید ضد آب و امکانات خاص و منحصربه‌فرد دیگر می‌شود.

سیستم حذف نویز فعال چند سالی بود که برای قرار داده شدن روی ایرپاد اپل آماده شده بود. اپل ایرپاد پرو از طراحی خاص برای قرار گرفتن در گوش بهره می‌برد. این سری از گوشی‌های اپل ، دومین نسل از هدفون‌هایی است که با ساختار قابل تطبیق با گوش انسان ساخته می‌شود.

مشخصات فنی هدفون اپل ایرپاد پرو (Airpods pro)

هدفون اپل ایرپاد پرو با سه سری گوشی سیلیکنی همراه شده که هر کدام می‌توانند میزان نویز را قبل از عملکرد الکترونیکی دستگاه کاهش دهند. این گوشی ها همچنین زمانی که در گوش قرار بگیرند به خاطر ایرودینامیک و همچنین میزان تطابق با گوش، احساس راحتی می‌دهند و گوش را از خستگی توسط هدفون‌های ایرپاد دور می‌کنند.

سیستم حذف نویز فعال با دو میکروفون کار می‌کند، یکی خارج از هدفون و دیگری داخل هدفون. میکروفون خارجی نویز امبینت را دریافت کرده و سپس سیگنال مخالف با آن را تولید می‌کند تا نویز حذف شود. میکروفون داخلی نیز صدای پخش شده از درون هدفون را کنترل می‌کند و میزان نویز مورد نظر را از داخل برای هر گوشی تنظیم خواهد کرد.

هدفون اپل ایرپاد پرو

هدفون اپل ایرپاد پرو همچنین با قابلیت Transparency یا محو شوندگی همراه است به این معنی که مثلا زمان عبور از خیابان یا پیاده‌روی یک نوع صدای ترافیک مبهم از توی گوشی به صورت پس‌زمینه می‌شنوید، تا به شما کمک کند صدای محیط اطراف شبیه‌سازی شود.

هدفون جدید اپل ایرپاد پرو با استاندارد IPX4 ضد آب و عرق تولید و ساخته شده ، بنابراین می‌توانید از آن در هنگام ورزش یا دویدن استفاده کنید و نگران خیس شدن آن نیز نباشید. بااین‌حال نمی‌توانید از آن مستقیما در استخر یا آب عمیق استفاده کنید.


بیشتر بخوانید:


یکی دیگر از قابلیت‌های هدفون جدید اپل ، حساسیت به فشار و لمس است تا بتوان با این حرکت قابلیت‌هایی را روی آن فعال کرد. با فشار دادن یا حرکت هدفون می‌توانید سیستم‌های محو شوندگی یا حذف نویز را فعال و غیرفعال کنید.

از نظر کیفیت صدا ، هدفون اپل ایرپاد پرو با سخت‌افزار جدید و قدرتمند و همچنین آمپلی‌فایر با رنج دینامیکی گسترده ساخته شده و کیفیت صوت پخش شده با میکروفون داخلی هدفون نیز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین با هر نوع صدایی که در اطرافتان باشد می‌توانید موسیقی را به بهترین کیفیت ممکن گوشی کنید.

پردازش صدا روی این ایرپاد با تراشه H1 انجام  می‌شود که نسل دوم پردازنده هدفون اپل است. این پردازنده می‌تواند میزان تاخیر در انتقال اطلاعات بین هدفون و گوشی را به پایین‌ترین میزان ممکن آورده و همچنین دستیار صوتی سیری را روی این هدفون‌ها فعال کند.

اپل ایرپاد پرو به اندازه ایرپاد معمولی هوشمند است. اگر جعبه هدفون را در کنار گوشی آیفون بازکنید، به صورت اتوماتیک با هدفون‌ها ارتباط می‌گیرد. می‌توانید با خارج کردن هدفون از گوش، موسیقی را نگه دارید و با وارد کردن مجدد، موسیقی را اجرا کنید. یکی از قابلیت‌های جذاب روی هدفون اپل Ear Tip Fit Tests است که به کاربر اجازه می‌دهد تا با قرار دادن هدفون در گوش خود بفهمد که آیا این هدفون مناسب اندازه گوش او هست یا نه و اگر نیست آن را تطبیق دهد.

سیستم اشتراک‌گذاری صوت و موسیقی در iOS از طریق ایرپاد پرو نیز ممکن است ، بنابراین می‌توانید به راحتی این هدفون را با هر دستگاه iOS متصل کنید و موسیقی دستگاه را گوش دهید. همچنین می‌توانید یک سری ایرپاد و یک سری ایرپاد پرو را هم‌زمان به آیفون یا آیپد و یا آیپاد متصل کرده و هم‌زمان روی هر دو هدفون به یک موسیقی گوش دهید.

هدفون اپل ایرپاد پرو

شارژ دهی و باتری هدفون اپل

علیرغم تمام جزییات فنی و مشخصات هدفون ، میزان باتری نیز با ایرپاد معمولی یکسان است. با استفاده از ایرپاد پرو می‌توانید تا 4.5 ساعت به صورت مداوم به موسیقی گوش دهید(با سیستم حذف نویز) و بدون سیستم حذف نویز این میزان زمان به 5 ساعت نیز می‌رسد.

همچنین می‌توانید 3.5 ساعت مکالمه داشته باشید. جعبه ایرپاد پرو می‌تواند تا 24 ساعت برای گوش دادن به موسیقی و 18 ساعت مکالمه، هدفون را مجدد شارژ کند. البته جعبه دارای سیستم شارژ سریع نیز هست و با 5 دقیقه شارژ کردن می‌توانید تا 1 ساعت به موسیقی گوش دهید.

جعبه هدفون اپل ایرپاد پرو با استاندارد شارژ بی‌سیم Qi ساخته شده و با هر شارژر بی‌سیم که از این استاندارد پشتیبانی می‌کند نیز شارژ می‌شود.

قیمت هدفون اپل ایرپاد پرو 159 بدون شارژر بیسیم و 199 دلار با شارژر بی‌سیم است، که اگر بخواهید به صورت مجزا آن را تهیه کنید، 99 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید