نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده. چگونه یک گوشی آیفون گمشده را پیدا کنیم و نحوه پیدا کردن آن با استفاده از Find My Network, مک و iCloud.com و دستگاه های دیگر.

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

در مورد نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده باید بگوییم که اگر آیفون خود را گم کرده اید و یا اینکه آنرا در سر جای خود نگذاشته اید, احتمالاً نگران این موضوع هستید که آنرا پیدا نکنید, مخصوصاً اگر خاموش باشد یا باتری آن کم باشد. اما با iOS 15 و برنامه Find My برای یافتن دستگاه خود, حتی در صورت خاموش شدن, دیگر به خودتان نگرانی راه ندهید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد انتقال مخاطبین از آیفون iOS به اندروید چگونه انجام می شود و نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون با اپلیکیشن Airplay و اسکرین میرور را مشاهده کنید.

فعال سازی Find My Network

در مورد نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده باید بگوییم که برای استفاده از این روش, باید Find My Network را فعال کرده باشید. با فعال کردن آن, اپل گزارش می دهد که می توانید دستگاه گمشده خود را تا 24 ساعت حتی در صورت خاموش بودن نیز پیدا کنید. اگر قبلاً برنامه Find My را در iPhone خود فعال کرده اید, ممکن است متوجه این تنظیم اضافی نشده باشید. اما ممکن است Find My Network به طور پیش فرض پس از ارتقا به iOS 15 فعال شده باشد.

اگر آیفونی در دست دارید که می خواهید مطمئن شوید Find My Network فعال است, تنظیمات را در iPhone خود باز کرده و در بالا روی Apple ID خود بزنید. Find My را انتخاب کنید و سپس روی Find My iPhone بزنید. سپس گزینه فعال کردن Find My Network را مشاهده خواهید کرد.

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

همچنین متوجه یک تاگل برای ارسال آخرین مکان خواهید شد که یکی دیگر از ویژگی های مفید برای فعال کردن آن است. در صورت کم بودن باتری, آخرین مکان شناخته شده دستگاه شما به اپل ارسال می شود.

هنگامیکه گزینه Find My Network را فعال کردید, دفعه بعد که دستگاه خود را خاموش می کنید پیامی مشاهده خواهید کرد. این به سادگی به شما یادآوری می کند که دستگاه شما هنوز هم می تواند پیدا شود, حتی اگر خاموش باشد.

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

آیفون خود را با استفاده از یک دستگاه دیگر پیدا کنید

در مورد نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده باید بگوییم که اگر تصادفاً گوشی اپل دیگری مانند آیپد دارید, می توانید از برنامه Find My روی آن برای پیدا کردن آیفون گم شده خود استفاده کنید. یا اگر از اشتراک گذاری مکان با یکی از اعضای خانواده خود استفاده می کنید, آنها می توانند با Find My در دستگاه خود به تعیین موقعیت iPhone خود کمک کنند.

برای این مثال, ما از آیپد استفاده می کنیم. برنامه Find My را باز کنید و روی Devices در کادر کوچک پایین بزنید. شما باید لیستی از دستگاه ها برای انتخاب و همچنین مکان های فعلی آنها را که روی نقشه ترسیم شده است مشاهده کنید.

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

روی آیفون خود در لیست بزنید تا مکان دقیق آن را ببینید. شما باید آدرس را در کادر و نماد را روی نقشه ببینید. از آنجا, می توانید از ویژگی های اضافی برای پخش صدا بر روی آن, دریافت مسیر به نقطه آن یا علامت گذاری به عنوان از دست رفته استفاده کنید.

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

آیفون خود را با استفاده از مک خود پیدا کنید

در مورد نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده باید بگوییم که برنامه Find My نیز در macOS وجود دارد, بنابراین اگر Mac دارید نیز می توانید آیفون خود را پیدا کنید.

برنامه Find My را در Mac خود باز کنید و روی برگه Devices در بالا سمت چپ کلیک کنید. لیستی از دستگاه های خود و مکان های فعلی آنها را روی نقشه مشاهده خواهید کرد.

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

آیفون خود را انتخاب کنید تا نقطه آن روی نقشه مشاهده شود و سپس روی نماد اطلاعات روی برچسب آن کلیک کنید. سپس می توانید همان اقدامات را در iPad انجام دهید. صدایی را در iPhone خود پخش کنید, مسیرهایی را برای آن دریافت کنید یا آن را به عنوان گم شده علامت گذاری کنید.

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

آیفون خود را با استفاده از iCloud.com پیدا کنید

در مورد نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده باید بگوییم که اگر دستگاه اپل دیگری ندارید, همیشه می توانید از Find My در iCloud.com استفاده کنید.

به سایت iCloud.com بروید و با Apple ID و گذرواژه خود وارد سیستم شوید. سپس از شبکه گزینه های برنامه روی Find iPhone کلیک کنید.

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

در صفحه Find My, روی کادر کشویی در بالا با عنوان All Devices کلیک کنید و iPhone خود را از لیست انتخاب کنید.

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

سپس آیفون خود را روی نقشه می بینید. شما همچنین یک پنجره کوچک در بالا دارید که در آن می توانید اقدامی مانند پخش صدا, علامت گذاری به عنوان گمشده و یا پاک کردن دستگاه انجام دهید.

نحوه پیدا کردن یک گوشی آیفون گمشده

اگر فکر می کنید تلفن خود را به سادگی در جایی از خانه خود قرار داده اید, اگر صاحب HomePod یا سایر دستگاه های اپل هستید, می توانید از Siri برای پیدا کردن iPhone خود استفاده کنید.

منبع: HOWTOGEEK.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید