مشخصات فنی گوشی گلکسی A51 سامسونگ منتشر شد

سومین سری از گوشی رده A50 سامسونگ ، گوشی گلکسی A51 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود. مشخصات فنی و قیمت احتمالی این گوشی امروز منتشر شد که در ادامه جزییات کامل و سایر ویژگی‌های این محصول قدرتمند را بررسی می‌کنیم.

سامسونگ ابتدا گوشی سری گلکسی A50 را در ابتدای دی ماه سال گذشته معرفی کرد، پس از آن در تابستان گوشی گلکسی A50s را عرضه کرد و حالا نوبت به سومین سری این رده یعنی گوشی گلکسی A51 سامسونگ رسیده است تا به زودی معرفی و عرضه شود.

گوشی گلکسی ای 51 سامسونگ که با کدنیم SM-A515F عرضه می‌شود در گیک بنچ امتیاز 323 و 1185 را روی تست‌های تک هسته و چند هسته‌ای دریافت کرد.


بیشتر بخوانید:


گوشی جدید سامسونگ سری A51 با پردازنده میان رده قدرتمند اگزینوس 9630 عرضه خواهد شد، هر چند که بر اساس آخرین آمار و اطلاعات، پردازنده ارتقا یافته اگزینوس 9611 در این گوشی مجهز می‌شود که روی گلکسی A50s نیز موجود است.

گوشی گلکسی A51 سامسونگ

مشخصات فنی و قیمت گوشی گلکسی A51 سامسونگ

از نظر سایر مشخصات فنی باید به میزان 4 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 10 روی آن اشاره کرد. البته به نظر می‌رسد که گوشی در نسخه‌های متفاوت با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود، فرکانس پایه پردازنده آن نیز 1.74 گیگاهرتز 8 هسته‌ای است.

قیمت گوشی گلکسی A51 باید کمی بیشتر از گلکسی A50 باشد، با این حساب به نظر می‌رسد که در زمان ورود این گوشی به ایران، قیمتی معادل 3 میلیون و 800 هزار تومان پیدا کند.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید