مشخصات فنی گوشی گلکسی A42 سامسونگ و قیمت آن منتشر شد

گلکسی A42 سامسونگ

مشخصات فنی کامل گوشی گلکسی A42 5G سامسونگ سرانجام به صورت رسمی توسط این شرکت رونمایی شد ، در ادامه این مشخصات را به همراه قیمت ، تاریخ عرضه، دوربین ، باتری و میزان رم و حافظه داخلی گلکسی A42 را بررسی می کنیم.

در ابتدای ماه گذشته ، سامسونگ به صورت غیر رسمی از ارزانترین گوشی 5G خود یعنی گلکسی A42 5G رونمایی کرد. این شرکت برخی از تصاویر رسمی را به ما نشان داد و فقط چند مشخصات ابتدایی را به نمایش گذاشته بود – مانند صفحه نمایش لمسی 6.6 “AMOLED خود. اما حالا مشخصات فنی کامل گوشی گلکسی A42 سامسونگ در نسخه 5G منتشر شده که در ادامه بررسی خواهیم کرد

خوشبختانه ، امروز سامسونگ جزئیات بیشتری را در مورد آنچه در داخل این تلفن هوشمند است به اشتراک گذاشته است ، که به راحتی در شکل اینفوگرافیک ارائه می شود.

مشخصات فنی گوشی گلکسی A42 5G

گلکسی A42 سامسونگ

صفحه نمایش گلکسی A42 5G سامسونگ دارای وضوح اچ دی پلاس و در واقع سوپر امولد است. در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 ، یک اولتراواید 8 مگاپیکسلی f / 2.2 ، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی f / 2.4 و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی f / 2.4 وجود دارد. دوربین سلفی 20 مگاپیکسل ، f / 2.2 است.

این تلفن توسط چیپست بی نام و پردازنده هشت هسته ای (دوگانه 2.2 گیگاهرتز + هگزا 1.8 گیگاهرتز) تأمین می شود. بر اساس آن پیکربندی هسته ها و حداکثر سرعت کلاک آنها ، به نظر می رسد تراشه اسنپدراگون 750G SoC باشد که اخیراً اعلام شده و در Mi 10T Lite شیائومی نیز وجود دارد.

گلکسی A42 سامسونگ

با ادامه کار ، 4/6/8 گیگابایت رم در A42 5G دریافت خواهید کرد ، بسته به نوع مدلی که خریداری می کنید ، فضای ذخیره سازی همیشه 128 گیگابایت است و از طریق microSD قابل ارتقا است ، جای تعجب ندارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی روی این دستگاه مجهز شده و حداکثر در 15 وات شارژ می شود. این گوشی دارای یک سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است. گلکسی A42 5G با رنگ های Prism Dot Black ، Prism Dot White و Prism Dot Grey ارائه می شود. تاریخ انتشار همچنان که اطلاعات قیمت گذاری در این مرحله مشخص نیست ، مشخص است اما این قیمت باید ارزان تر از Galaxy A51 5G باشد. بنابر این می توان یک گوشی 8 تا 9 میلیون تومانی را شاهد باشیم.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید