مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 6 (Nova 6 ) به صورت کامل فاش شد

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 6

گوشی هواوی نوا 6 انتهای آبان ماه رونمایی می‌شود. مشخصات فنی کامل این گوشی امروز منتشر شد که یک گوشی میان رده قدرتمند با قیمت عالی را نشان می‌دهد.

گوشی هواوی نوا 6 سری جدید گوشی‌های میان رده هواوی است که به زودی معرفی و عرضه می‌شود، حالا مشخصات فنی این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد هواوی تا چه اندازه‌ای به گوشی‌های میان رده خود نیز اهمیت داده و از سخت افزار قدرتمند روی آن استفاده می‌کند.

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 6

هواوی نوا 6 با صفحه نمایش 6.44 اینچ و کیفیت فول اچ دی عرضه خواهد شد. از آن جایی که اسکنر اثر انگشت این گوشی در کنار بدنه آن قرار دارد و زیر صفحه نمایش کار نشده بنابراین نمایشگر آن IPS LCD است. گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که حتی این صفحه نمایش 90 هرتزی و می‌توان به صورت دستی نیز آن را به 60 هرتز تغییر داد.

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 6

از نظر دوربین، این گوشی به دوربین سلفی دو لنز با لنز 32 مگاپیکسلی و لنز ثانوی 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. قسمت پشتی گوشی نیز دارای لنزهای 60 مگاپیکسل، 16 مگاپیکسل اولترا واید ، 2 مگاپیکسل تشخیص عمق و 2 مگاپیکسل ماکرو است. لنز اصلی 60 مگاپیکسلی هواوی نوا 6 ساخت شرکت سونی و سنسور IMX686 خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


پردازنده هواوی نوا 6، کایرین 990 در نظر گرفته شده و در نسخه‌هایی با 8 و 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود. حافظه گوشی 128 یا 256 گیگابایتی از نوع UFS 3.0 خواهد بود. از نظر باتری این گوشی دارای یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت به همراه یک شارژر 40 وات فست شارژ است.

قیمت گوشی Nova 6

گوشی هواوی نوا 6 در نسخه‌های مختلف از 499 دلار تا 584 دلار عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر طبق خبرهای منتشر شده، این گوشی در دو نسخه 4G و 5G عرضه می‌شود که اولی با کد نیم WLZ-AL10 و دومی با کدنیم WLZ-AN)) قابل تشخیص هستند و نسخه 5G نیز با شارژر فست شارژ 40 وات همراه می‌شود.

منبع :GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید