مشخصات فنی و قیمت گوشی نوکیا 8.2 5G منتشر شد

گوشی نوکیا 8.2

گوشی نوکیا 8.2 به زودی در نمایشگاه MWC 2020 رونمایی خواهد شد. این گوشی مدل 5G بوده و یک محصول میان رده با قیمت پایین به شمار می‌رود.

در طول دو سال اخیر شرکت HDM Global سعی داشته تا گوشی‌های جدید خود را در نمایشگاه MWC هر سال رونمایی کند و در معرض دید عموم بگذارد. سه گوشی جدید نوکیا 1.3 ،نوکیا 5.2 و نوکیا 8.2 5G نیز امسال در نمایشگاه MWC 2020 رونمایی و معرفی خواهند شد. حالا مشخصات فنی و قیمت نسخه نهایی نوکیا 8.2 5G منتشر شده که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی نوکیا 8.2

مشخصات این گوشی جدید نوکیا شامل نسخه 5G خواهد شد. این محصول به پردازنده اسنپدراگون 765G مجهز است و در بهمن ماه 98 رونمایی می‌شود.

نوع دوربین نوکیا 8.2 شباهت زیادی با 7.2 دارد. طراحی این محصول در لبه‌ها کمی خمیده است. دوربین این محصول چهار لنز با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است. این گوشی با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی پاپ آپ عرضه می‌شود.

نوکیا 8.2 با صفحه نمایش pOLED یا LCD عرضه می‌شود و یک اسکنر اثر انگشت در سمت راست گوشی قرار دارد. شایعات قبلی خاطرنشان می‌کردند که گوشی جدید نوکیا با صفحه نمایش خمیده عرضه خواهد شد. با این حال در گزارش‌ها جدید چنین مساله ای دیده نمی‌شود.


بیشتر بخوانید:


گوشی نوکیا 8.2 5G با یک باتری 3500 میلی آمپر ساعت همراه شده و به سیستم فست شارژ مجهز است. البته گزارش‌های جدید در مورد شارژ بی سیم نیز صحبتی به میان نیاورده است. از سوی دیگر این محصول از یک جک هدفون 3.5 میلی متر بهره خواهد برد.

نسخه پایه نوکیا 8.2 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. نسخه‌های دیگری نیز از این محصول با 8 گیگابایت  رم و 128 یا 256 گیگابایت رم وجود خواهد داست.

قیمت نوکیا 8.2

قیمت گوشی جدید نوکیا در نسخه پایه چیزی در حدود 500 دلار خواهد بود که با ورود به بازار ایران در حدود 7 میلیون تومان قیمت ‌گذاری می‌شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید