فروش گوشی گلکسی s10 لایت سامسونگ با قیمت عالی آغاز شد

قیمت گلکسی S10 لایت

فروش گلکسی S10 لایت سامسونگ با قیمت عالی آغاز شد. قیمت گوشی گلکسی S10 لایت کمی بالاتر از گلکسی نوت 10 لایت در نظر گرفته شده و در نسخه 128 گیگابایتی به فروش می رسد.

گوشی گلکسی S10 لایت سری میان رده نسخه گلکسی S10 است. این محصول برای آن دسته از کاربران ساخته شده که تمایل دارند گوشی های پرقدرت سامسونگ را خریداری کنند اما هزینه ای پایین تر از گوشی های پرچمدار بپردازند. محصول گلکسی S10 لایت با قیمتی تقریبا نصف گلکسی S10 در سال 2019 روانه بازار شده است.

مشخصات فنی گلکسی S10 لایت

قیمت گلکسی S10 لایت

گوشی گلکسی S10 لایت با صفحه نمایش 6.7 اینچ فول اچ دی پلاس امولد اینفینیتی O با نسبت صفحه  20:9 عرضه شد. این صفحه نمایش به اسکنر اثر انگشت داخل صفحه نیز مجهز است. قلب تپنده دستگاه را اسنپدراگون 855 که تراشه اصلی گوشی های پرچمدار در سال 2019 بود تشکیل می دهد. پردازنده گرافیکی گوشی نیز آدرنو 64 به همراه 8 گیگابایت رم خواهد بود. همانطور که اشاره شد این محصول جدید سامسونگ با حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه می شود.


بیشتر بخوانید:


گوشی گلکسی S10 لایت با باتری 4500 میلی آمپر ساعت و شارژر فست شارژ 25 وات همراه شده. از نظر رابط کاربری و سیستم عامل این محصول به اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 مجهز است. روی این دستگاه که قیمت بسیار خوبی نیز دارد سیستم گیم بوست نصب شده تا در زمان بازی از بیشترین میزان کارایی پردازنده و گرافیک استفاده شود.

دوربین گلکسی S10 لایت از ترکیب یک لنز سلفی 32 مگاپیکسل نشکیل شده که همین لنز با OIS مجهز است. ماژول اصلی دوربین سه گانه با لنز 48 مگاپیسل واید، 12 مگاپیکسل فوق عریض و 5 مگاپیکسل ماکرو روی گوشی سوار می شود.

از نظر امکانات و تکنولوژی، دوربین اصلی این گوشی از مد های بوکه برای فوکوس زنده به اشیا نیز بهره برده و عمق میدان را به راحتی در تصاویر قابل رویت می کند. گوشی گلکسی S10 لایت همچنین با قابلیت بزرگنمایی میکروفون همراه است که می تواند عمق صدا را در ویدیو نیز تشخیص داده و کنترل کنند.

قیمت گوشی گلکسی S10 لایت

گوشی گلکسی S10 لایت در نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 560 دلار عرضه می شود. این محصول در ایران حدود 7 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. فروش این گوشی از دهم بهمن ماه 98 آغاز شده و در سه رنگ آبی ، مشکی و سفید موجود است. این محصول از ابتدای اسفندماه وارد ایران می شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

3 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام خواهش میکنم جواب بدین

    شما مطمئنین از اوایل اسفند میاد و ۷ تومن قیمتش میشه من یعنی میخاستم نوت ۹ بخرم دیگه نخرم صبر کنم این بیاد؟؟؟
    باز اتفاق خاصی نیفته؟
    اول که میادم قیمتش همینه یا اول با ۱۰ تومن میاد بعد پایینتر میاد مثل قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید