قیمت و خرید لپ تاپ 2021, راهنمای خرید و قیمت لپ تاپ 1400

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

قیمت و خرید لپ تاپ 2021. قیمت لپ تاپ هایی همچون مک بوک پرو, مک بوک ایر, ال جی, اچ پی, لنوو, ایسر, دل, ایسوس, ریزر. راهنمای خرید و قیمت لپ تاپ 1400.

قیمت و خرید لپ تاپ 2021

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

 

در این مقاله قیمت بهترین لپ‌ تاپ‌ ها را ، چه از دستگاه‌های فوق قابل حمل گرفته تا دستگاه‌های ویرایش پرقدرت مورد بررسی قرار می دهیم.

با هر دو جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در گذشته، ما همچنان بهترین معاملات هفته سایبری را که می‌توانید در حال حاضر در لپ‌ تاپ‌ ها دریافت کنید، دنبال می‌کنیم.

بهترین لپ‌ تاپ 2021 می‌تواند با برندها، قیمت‌ ها و ویژگی‌ های مختلف عرضه شود. در اینجا، ما بقیه بهترین لپ‌ تاپ‌ ها، نوت‌ بوک‌ های تجاری ویندوز 10، دستگاه‌ های بازی، کرومبوک، لپ‌تاپ‌های مدرسه و 2 در 1 قابل تبدیل را داریم.

انتخاب فعلی ما برای بهترین لپ تاپ سال 2021 مک بوک ایر است. این دستگاهی است که تقریباً همه چیز را به درستی انجام می دهد. در حالی که مطمئنا دستگاه کاملی نیست، هیچ نقص عمده ای وجود ندارد. این یک انتخاب عالی برای بهره وری، مرور و حتی بازی های سبک است.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که گوشی‌ های هوشمند در همه جا وجود دارند، تبلت‌ ها رایج هستند، و حتی ساعت‌ های هوشمند چیزی هستند که مردم به طور معمول در مورد آن صحبت می‌کنند. اما در طول همه این پیشرفت‌ ها، لپ‌ تاپ فروتن دوام آورده است – و دلیل خوبی هم دارد. زمانی که زمان کار فرا می رسد، چه ویرایش عکس، نوشتن ایمیل های زیاد، نوشتن اسناد، یا حفظ ارتباط با همکاران و خانواده، ما اینجا هستیم تا بهترین لپ تاپ را برای این کار پیدا کنید.

خرید یک لپ‌ تاپ بد سخت‌ تر می‌ شود، اما چیزی که بهترین لپ‌ تاپ سال 2021 را از لپ‌ تاپ‌ های خوب جدا می‌کند، نحوه تعادل بین قدرت، کارایی، قابلیت حمل و راحتی است. لپ‌تاپ برتر باید کیبورد و ترک‌ پد فوق‌ العاده‌ای داشته باشد – به هر حال، اینها دو دلیل بزرگ برای انتخاب لپ‌ تاپ به جای گوشی هوشمند یا تبلت هستند. صفحه نمایش آن باید برای چشم ها آسان، روشن و به اندازه کافی واضح باشد که لبه های ناهموار و پیکسل های قابل مشاهده شما را پرت نکند. باید به اندازه کافی برای بسیاری از موارد غیر از ویرایش فشرده ویدیو و بازی های پیشرفته قدرتمند باشد. باید به راحتی از مکانی به مکان دیگر حمل شود و باید بتواند در تمام طول روز بدون نیاز به اتصال به برق دوام بیاورد.

از نظر ما، بهترین لپ‌ تاپ برای خریداران مقرون به صرفه، HP Envy x360 13 است. با قیمت زیر 1000 دلار، عملکردی برابر با لپ‌ تاپ‌ های بسیار گران‌ تر ارائه می‌کند. انتخاب‌ های دیگر ما برای بهترین لپ‌ تاپ‌ ها، کرومبوک‌ ها و لپ‌ تاپ‌ های دو در یک 2021 شامل Asus ROG Zephyrus G15، MacBook Pro 16 و HP Spectre x360 14 است. فهرست کامل قیمت بهترین لپ‌ تاپ‌ ها را در زیر یا خلاصه ما را بررسی کنید. از بهترین لپ‌ تاپ‌ های بازی، اگر به دنبال دستگاهی قدرتمند هستید که قابلیت حمل را فدا نکند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین کنسول بازی 2021 ، قیمت و خرید کنسول پلی استیشن ، ایکس باکس و نینتندو و خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان مشاهده کنید.

1. مک بوک ایر (اواخر 2021)

بهترین لپ تاپ 2021

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

 

مک بوک ایر اواخر سال 2020، مجهز به پردازنده M1 اپل، بهترین لپ تاپی است که می توانید بخرید. مدل پایه که شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است، از 999 دلار شروع می شود.

از نظر ظاهری، این لپ تاپ شباهت های زیادی با مک بوک ایر مجهز به اینتل دارد که اپل در اوایل سال جاری عرضه کرد، از جمله همان صفحه نمایش 2560 در 1600، تاچ آیدی، وب کم 720p، سنسور اثر انگشت و کیبورد سوئیچ قیچی.

اما پردازنده جدید در اینجا ستاره اصلی نمایش است. این یک لپ تاپ سریع است. در آزمایش ما، تقریباً از هر لپ‌ تاپ مجهز به اینتل که امسال امتحان کرده‌ایم، حجم کاری شدید ویرایش عکس و ویدیو را مدیریت کرد. همچنین توانست Shadow of the Tomb Raider را با نرخ فریم نزدیک به قابل پخش اجرا کند که برای گرافیک یکپارچه یک شاهکار است. در زمان راه‌ اندازی، این برنامه‌ ها هنوز برای پردازنده M1 بهینه‌ سازی نشده بودند و در لایه ترجمه Rosetta 2 اپل اجرا می‌ شدند – اما هنوز خوب کار می‌کردند.

و قدرت پردازش حتی عمر باتری را کم نکرد: بین هشت تا 10 ساعت کار مداوم داشتیم.

یکی دیگر از مزایای پردازنده M1 این است که مک بوک ایر را قادر می سازد تا برنامه های آیفون و آیپد را به صورت بومی روی macOS اجرا کند. از زمان نگارش این مقاله، هنوز تعداد زیادی از برنامه های موبایل در دسترس نیست، و برخی از آنها که منتشر شده اند برای صفحه نمایش لپ تاپ کاملا بهینه نشده اند. با این حال، این مزیتی است که با گذشت زمان می توانیم منتظر آن باشیم.

قیمت لپ تاپ مک بوک ایر: 999 دلار

به طور کلی، هیچ دلیلی وجود ندارد که یک مشتری معمولی نباید مک بوک ایر را در نظر بگیرد. این یک دستگاه قابل اعتماد با عملکرد عالی و همچنین کیفیت ساخت عالی است که اپل به آن معروف است. کاربران قدرتمندی که به مک بوک پرو نیاز دارند احتمالاً می دانند که چه کسانی هستند. مک بوک ایر باید برای بقیه خوب باشد.

2. اچ پی Spectre X360 14

بهترین لپ تاپ ویندوزی

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

 

 

ارائه یک شکایت در مورد Spectre x360 14 سخت است. این یک دستگاه بسیار زیبا با ساختاری محکم و ظاهر و احساس برتر است.

اما Spectre x360 14 صرفاً زیبا نیست: استفاده از آن به عنوان یک درایور روزانه نیز لذت بخش است. جدیدترین پردازنده‌ های نسل یازدهم اینتل و گرافیک یکپارچه Iris Xe، عملکردی سریع و بدون کاهش سرعت یا هنگ کردن که مشاهده کردیم، ارائه می‌دهند. و ما به طور متوسط ​​10 ساعت عمر باتری دستگاه را دریافت کردیم – یکی از بهترین نتایجی که تا به حال دیده ایم.

در خارج, Spectre دارای یک صفحه نمایش جادار 3:2 است، و اگر وضوح FHD مطابق با سلیقه شما نیست، گزینه های OLED و 1000 nit در دسترس هستند. حتی یک قلم بسته بندی شده نیز وجود دارد که به صورت مغناطیسی به کناره Spectre متصل می شود – اگر از دستگاه به عنوان تبلت استفاده می کنید مفید است. تقریباً تمام جنبه‌ های دیگر این لپ‌ تاپ، از کیبورد راحت و صفحه لمسی صاف گرفته تا صدای باس سنگین و انتخاب پورت عملی، رقیب یا فراتر از بهترین نسخه‌های تبدیل‌ پذیر موجود در بازار است.

قیمت لپ تاپ اچ پی (Spectre X360 14): 1150 دلار

چنین بسته استثنایی از ویژگی‌ها ارزان نیست و بسیاری از مشتریان هر آنچه را که نیاز دارند را در یک محصول ارزان‌ تر پیدا می‌کنند. اما Spectre x360 14 استاندارد طلایی جدید ویندوزهای قابل تبدیل است. به طور کلی، با توجه به قیمت لپ تاپ اچ پی Spectre X360 14, این بهترین لپ‌ تاپ ویندوزی است که می‌توانید خریداری کنید.

3. ایسوس ROG ZEPHYRUS G15

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2021

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

 

ZEPHYRUS G15 با کمی بیش از چهار پوند، یکی از سبک ترین لپ تاپ های 15 اینچی گیمینگ است که می توانید خریداری کنید. اما شما عملکرد این لپ تاپ را فدای قابل حمل بودن آن نمی کنید. G15 از برترین تراشه‌ های موبایلی که AMD و Nvidia ارائه می‌کنند قدرت می‌گیرد و آن را با صفحه نمایش سریع QHD 165 هرتزی جفت می‌کند. در آزمایش ما، این سیستم توانست حتی سخت‌ ترین عناوین AAA را با وضوح QHD کنترل کند.

قیمت لپ تاپ ایسوس (ROG ZEPHYRUS G15): 1550 دلار

تقریباً همه چیزهای دیگر در مورد G15 نیز عالی است: صدا خوب است، کیبورد و تاچ پد از بهترین های موجود در بازار هستند، انتخاب پورت تقریباً همه چیزهایی را که شما نیاز دارید دارد و باتری می تواند بیش از هشت و نیم ساعت دوام شارژ داشته باشد. اگر به دنبال یک ماشین بازی پرقدرت هستید که به عنوان یک درایور روزانه نیز عالی عمل کند، Zephyrus G15 باید در صدر لیست شما باشد.

4. ال جی GRAM 17 (2021)

بهترین لپ تاپ 2021 برای کسانی که طرفدار صفحه نمایش بزرگ هستند

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

 

حتی اگر قبلاً از یک لپ‌ تاپ سبک استفاده کرده باشید، توضیح سبک بودن ال جی Gram 17 دشوار است. این لپ تاپ, صفحه نمایش 17 اینچی عظیم دارد، اما به نوعی فقط سه پوند است. به خاطر سبک بودن این لپ تاپ زمانیکه که آنرا در دست میگیرید احساس نمی کنید که چیزی در دست شماست.

اما وزن Gram 17 تنها ویژگی برجسته نیست. همچنین این لپ تاپ از بهترین عمر باتری برخوردار است که در آزمایش ما بیش از 12 ساعت دوام می آورد. یک کیبورد عالی، یک انتخاب پورت سالید، فن‌ های بی‌ صدا، و یک پردازنده سریع اضافه کنید، و متوجه خواهید شد که معایب این لپ تاپ بسیار کم خواهد بود.

قیمت لپ تاپ ال جی (GRAM 17): 1696 دلار

همه به یک صفحه نمایش 17 اینچی نیاز ندارند، و بسیاری از افرادی که به صفحه نمایش 17 اینچی نیاز دارند، به دنبال یک وورک استیشن سنگین تر هستند که احتمالاً اغلب جابجا نمی شود. اما اگر واقعاً یک صفحه نمایش بزرگ برای کارهای اداری روزانه و Netflixing خود می خواهید، جمعیت هدف این دستگاه هستید. لپ تاپ ال جی GRAM 17, لپ تاپی واقعا چشمگیر و بی رقیب در بازار امروز است..

5. اچ پی ENVY X360 (2021)

بهترین لپ تاپ ارزان قیمت 2021

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

 

برای تهیه لپ‌ تاپی که ظاهری عالی دارد، نیازی به خرج کردن 1000 دلار ندارید. اچ پی Envy x360 2020 بهترین لپ‌ تاپ مقرون به صرفه‌ ای است که می‌ توانید بخرید، و این به دلیل ساخت محکم و جمع‌ و جور، طراحی شیک تبدیل‌ پذیر و عملکرد عالی این لپ تاپ است.

بخشی از چیزی که Envy را تبدیل به یک لپ تاپ بسیار عالی می کند این است که اچ پی تعدادی از عناصر را از پرچمدار عالی سال 2019 خود، Spectre x360، از جمله شاسی نازک و سبک و نمایشگر تقریباً بدون حاشیه با صفحه نمایش 88 درصدی، منتقل کرده است. نسبت بدن صفحه نمایش لمسی (که از قلم MPP2.0 HP پشتیبانی می کند) روشن است و عالی به نظر می رسد. (شما می توانید یک پانل 300 نیت، 400 نیت یا 1000 نیت انتخاب کنید). و HP ردیفی از کلیدهای میانبر راحت را به کیبورد اضافه کرده است، از جمله کلیدهای kill برای میکروفون و وب کم.

قیمت لپ تاپ اچ پی (NVY X360 2021): 820 دلار

اما هیجان‌ انگیزترین ویژگی درون آن است: Envy x360 جدید از سری Ryzen 4000 AMD پشتیبانی می‌کند. Ryzen 5-4500U در مدل من با یک بار نسبتاً سنگین چند وظیفه ای کار فوق العاده ای انجام داد. و گرافیک Radeon یکپارچه AMD عملکرد گیمینگ خوبی را ارائه می دهد که با آنچه از یک GPU گسسته با قدرت کمتر انتظار دارید قابل مقایسه است.

6. مک بوک پرو 13 (2021)

بهترین مک بوک پرو برای کاربران

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

اگر به دنبال خرید یک مک بوک M1 برای حجم کاری سنگین تر هستید، باید به مک بوک پرو اواخر سال 2020 نگاه کنید. قیمت این لپ تاپ از 1299 دلار شروع می شود که 300 دلار بیشتر از مک بوک ایر اواخر سال 2020 است. مک بوک پرو دارای طراحی و ظاهر کمی متفاوت از Air و همچنین چند ویژگی اضافی مانند نوار لمسی است.

اما این دو پردازنده یکسان دارند. تفاوت اصلی این است که Pro دارای یک فن است (ایر بدون فن است)، به این معنی که می تواند حجم کاری سنگین را برای مدت زمان طولانی تری بدون نیاز به کاهش عملکرد خود تحمل کند. اما تفاوت عملکردی زیادی بین دو مک بوک مشاهده نخواهید کرد مگر اینکه به طور معمول کارهای سنگین را برای مدت طولانی انجام دهید.

قیمت لپ تاپ (مک بوک پرو 13 2021): 1299 دلار

اگر شخصی هستید که کارهای سنگین را برای مدت طولانی انجام می دهید، پس به سراغ Pro بروید. ما توانستیم تعدادی اکسپورت سنگین Premiere Pro را اجرا کنیم و در زمان‌ ها شاهد کاهشی نبودیم. Pro همچنین در یک حلقه 30 دقیقه ای Cinebench R23 به امتیاز قابل توجهی بالاتر از Air دست یافت. 

7. دل XPS 13 دو در یک

یک لپ تاپ 2 در 1 عالی

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

اگر به دنبال یک لپ‌ تاپ قابل تبدیل می‌گردید که تقریباً همه چیز را به درستی انجام می‌دهد، ما جدیدترین  لپ تاپ دل XPS 13 2-in-1 را توصیه می‌کنیم. این لپ تاپ دارای شاسی محکم و خوش ساخت، صفحه نمایش لمسی تقریباً بدون حاشیه 16:10 و جدیدترین پردازنده های نسل یازدهم اینتل است.

مدل پایه با قیمت 1099 دلار، شامل Core i3-1154G4، هشت گیگابایت رم، صفحه نمایش 1920 در 1200 و اس اس دی 256 گیگابایتی است. شما می توانید ویژگی های این لپ تاپ را به صفحه نمایش 3840*2400 و 32 گیگابایت رم, یک Core i7-1165G7 و یک ترابایت SSD ارتقا دهید. افزونه‌ های مختلفی نیز وجود دارد: می‌توانید 50 دلار برای مدل سفید و 60 دلار برای ارتقا به ویندوز 10 پرو بپردازید.

دل از مدل سال گذشته، تغییرات جزئی در 2 در 1 ایجاد کرده است. اکنون وب‌کم از Windows Hello پشتیبانی می‌کند و RAM و microSD Reader ارتقا یافته‌اند. اما خبر هیجان انگیز تراشه جدید و به ویژه گرافیک یکپارچه جدید اینتل است. XPS 13 2-in-1 در تست صادراتی Adobe Premiere Pro عملکرد بهتری نسبت به هر لپ‌ تاپ نسل دهمی با iGPU داشت. و حتی می‌توانید برخی از بازی‌ ها را در این مورد انجام دهید: در Rocket League، League of Legends و Overwatch با سرعت 60 فریم در ثانیه شکسته شد و حتی در Shadow of the Tomb Raider در پایین‌ ترین تنظیماتش، سرعت 36 فریم در ثانیه را مدیریت کرد. این یک پیشرفت نسبت به نتایجی است که از سیستم‌ های نسل دهم دیدیم، و همچنین برخی از سیستم‌های نسل یازدهم (از جمله Dell XPS 13) را شکست می‌دهد.

قیمت لپ تاپ دل XPS 13 دو در یک: 1170 دلار

البته این کامل نیست و انتخاب پورت محدود است (همانطور که برای مدل های مدرن XPS مرسوم است) و کیبورد برای سلیقه من کمی صاف است. اما به طور کلی، لپ تاپ 2 در 1 در اصول اساسی برتری دارد: کیفیت ساخت، نمایشگر، عملکرد و عمر باتری. چه چیزی بیشتر می توانید بخواهید؟

8. دل XPS 13 (اواخر 2020)

بهترین لپ تاپ برای دانشگاه

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

لپ تاپ دل XPS 13 یک لپ تاپ جمع و جور و قابل اعتماد است. شاسی زیبا، نمایشگر عالی 16:10 و عملکرد عالی آن را به انتخابی عالی برای کاربران عمومی تبدیل کرده است.

این مدل اواخر سال 2020 با پردازنده‌های جدید Tiger Lake اینتل، از Core i3-1154G4 تا Core i7-1165G7 عرضه می‌شود. از 999 دلار شروع می شود، بنابراین کمی ارزان تر از لپ تاپ 2 در 1 است.

واحد بررسی من (یک مدل i7) وظایف کاری را که برای انجام آن نیاز داشتم بدون هیچ کاهش سرعت یا گرما انجام داد. بسیار خوب عمل کرد و نسل دهم خود را هم در زمینه گیمینگ و هم در کارهای رسانه ای شکست داد. این مدل به خوبی XPS 13 دو در یک عمل نکرد، به همین دلیل است که این مدل در رتبه بالاتری در این لیست قرار دارد. اما اگر ظاهر و احساس XPS 13 را دوست دارید و یک مدل تاشو را ترجیح می دهید (یا به یک کیبورد قوی نیاز دارید)، این XPS هنوز یک گزینه عالی است.

قیمت لپ تاپ دل (XPS 13): 970 دلار

قیمت لپ تاپ مدل OLED از XPS 13 نیز وجود دارد که 300 دلار بیشتر از مدل FHD قیمت دارد. این مدل عمر باتری بدتری دارد، اما تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد.

9. لنوو THINKPAD X1 NANO

بهترین لپ تاپ برای سفر کاری

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

از بسیاری جهات، ThinkPad X1 Nano یک ThinkPad پیشرفته است. این لپ تاپ, دارای یک شاسی مستحکم، کلیک‌ کننده‌ های مجزا، یک شاتر حریم خصوصی فیزیکی، یک TrackPoint قرمز رنگ در وسط صفحه‌کلید، و انواع ویژگی‌ های امنیتی و مدیریتی ویژه کسب‌ و کار دارد.

قیمت لپ تاپ لنوو (THINKPAD X1 NANO): 1487 دلار

اما NANO خاص است زیرا سبک‌ترین ThinkPad لنوو است. همچنین یکی از سبک‌ ترین لپ‌ تاپ‌ هایی است که می‌ توانید خریداری کنید. برای به دست آوردن آن وزن شگفت‌ انگیز، از عملکرد آن چشم پوشی نمی کنید: NANO بدون هیچ صدای فن یا گرمای قابل‌ توجهی با حجمی از آزمایش های سنگین ما سازگار بود. اگر به دنبال یک لپ تاپ تجاری قابل اعتماد هستید که در کیف شما به چشم نخورد، این لپ تاپ برای شما مناسب است.

10. مک بوک پرو (16 اینچ 2019)

بهترین انتخاب برای کاربران مک

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

مک بوک پرو 16 اینچی بهترین لپ تاپ اپل برای کاربران قدرتمند است. اپل با بزرگ‌ ترین شکایت‌ هایی که مردم در گذشته در مورد مک‌ بوک پرو داشته‌ اند، برخورد کرده است، و اگر بتوانید قیمت لپ تاپ مک بوک پرو 16 اینچی را هضم کنید، چیز دیگری برای اعتراض در مورد این لپ تاپ وجود ندارد.

مهمتر از همه، کیبورد این لپ تاپ است که بسیار خوب است. کلیدهای این کیبورد یک میلی‌متر کامل سفر دارند و اگرچه تجربه تایپ استثنایی را به شما ارائه نمی دهد، اما دنیایی دور از کیبورد پروانه‌ ای معیوب مک‌ بوک‌ های گذشته است و به نسبت هم کیبورد خوبی است.

قیمت لپ تاپ مک بوک پرو 16 اینچی: 2399 دلار

این مک بوک همچنین دارای بهترین صدایی است که در لپ تاپ پیدا می کنید. اپل سه بلندگو، از جمله دو ووفر، در هر طرف قرار داده است. نتیجه صدای متعادل با باس قابل شنیدن و جداسازی استریو عالی است. برای کسانی که به لپ‌ تاپ نیاز دارند که بتواند از طریق ویرایش ویدیو، کار با آهنگ‌ های صوتی متعدد یا پردازش دسته‌ های بزرگ عکس‌ ها کار کند، مک بوک پرو 16 اینچی عملکرد خوبی را در این زمینه ارائه می دهد.

11. لنوو کرومبوک DUET

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

لپ تاپ لنوو کرومبوک Duet یک لپ‌تاپ قابل تبدیل عالی برای بچه‌ ها یا هر کسی است که یک درایور ثانویه قابل اعتماد برای مرور و گیمینگ می‌خواهد. این یک دستگاه 10 اینچی زیبا و خوش‌ ساخت است که دارای کیبورد و پایه قابل جدا شدن است.

Duet برای استفاده در خانه و در حین حرکت سفارشی شده است، وزن آن تنها 2.03 پوند است و بیش از 11 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. پردازنده MediaTek آن برای تحمل بارهای سنگین طراحی نشده است، اما برای مرور در چند تب، تماشای Netflix یا اجرای بازی‌ های اندروید خوب است – حتی ویرایش عکس را نیز به خوبی انجام می‌دهد. Duet همچنین دارای یک “حالت تبلت” جدید برای سیستم عامل کروم است که از یک سیستم ناوبری حرکتی الهام گرفته از اندروید و یک طرح منحصر به فرد کروم بهینه شده برای استفاده در تبلت پشتیبانی می کند.

قیمت لپ تاپ لنوو کرومبوک (DUET): 299 دلار

قیمت لپ تاپ کرومبوک Duet پایین است و یک لپ تاپ خوب به حساب می آید و اگر بودجه کمی دارید باید آن را خریداری کنید.

12. ریزر بوک 13

یک لپ تا قدرتمند و شیک

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

ریزر بیشتر به خاطر لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ‌ اش شناخته می‌شود، اما این شرکت با ریزر بوک 13 جدید خود در فضای کسب‌ و کار و بهره‌ وری سر و صدای زیادی به پا کرده است. با ضخامت 0.6 اینچ و 3.09 پوند، بوک 13 یک ایستگاه کاری قابل حمل با ظاهری زیبا و مستحکم است. ساخت آلومینیوم انتخاب پورت خوبی از جمله Thunderbolt 4، USB-A، HDMI 2.0 و یک اسلات microSD دارد و یکی از معدود لپ‌ تاپ‌ های غیر گیمینگ موجود است که با صفحه‌کلید RGB برای هر کلید عرضه می‌شود. 

قیمت لپ تاپ ریزر بوک 13: 1300 دلار

در داخل، این لپ تاپ حتی چشمگیرتر است. تراشه قدرتمند آن بهتر از هر لپ تاپ ویندوزی دیگری در اندازه خود در تست اکسپورت رسانه Premiere Pro ما عمل کرد. و در حالی که بوک 13 یک لپ تاپ گیمینگ نیست، برخی از بهترین عملکرد بازی را که تا به حال از طریق گرافیک یکپارچه دیده ام ارائه می دهد – حتی می تواند Shadow of the Tomb Raider را با سرعت 30 فریم بر ثانیه اجرا کند. در حالی که گران بودن قیمت لپ تاپ ریزر بوک 13 به این معنی است که برای همه ایده‌آل نخواهد بود، اما همچنان یک لپ‌ تاپ فوق‌ العاده است که شاسی باکیفیت را با عملکرد بهره‌ وری قدرتمند ترکیب می‌کند.

13. لنوو YOGA 91

بهترین لپ تاپ چند رسانه ای

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

اکثر لپ‌ تاپ‌ های نازک و سبک یک نقطه ضعف مشترک دارند – صدای نازک و کوچک. این مورد در مورد Lenovo Yoga 9i صادق نیست. این کانورتیبل 14 اینچی دارای یک نوار صوتی چرخان در لولای خود است، به این معنی که مهم نیست که چگونه قرار گرفته باشد، بلندگوها رو به بیرون هستند. چه از 9i در حالت تبلت، چادر یا تاشو استفاده کنید، می‌توانید انتظار صدایی واضح و پر رونق را داشته باشید.

قیمت لپ تاپ لنوو (YOGA 91): 1300 دلار

چیزهای زیادی برای دوست داشتن نیز وجود دارد. شما یک صفحه نمایش لمسی عالی 1080p و یک قلم داخلی برای کارهای هنری و یادداشت برداری آسان دریافت می کنید. پردازنده های نسل یازدهم عملکرد رضایت بخشی و عمر باتری تمام روز را ارائه می دهند. کیفیت صدا، صفحه نمایش و فرم قابل تبدیل همگی به یک دستگاه بی نظیر برای سرگرمی های چند رسانه ای تبدیل می شوند.

14. ریزر بلید 13 پرو 17

بهترین لپ تاپ گیمینگ 17 اینچی

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

بلید پرو 17 یک لپ‌ تاپ گیمینگ فوق‌ العاده قدرتمند با قیمت بالا است. این پردازنده‌های Core نسل یازدهم اینتل (یک Core i7 یا یک Core i9) را با سری RTX 3000 NVIDIA و یک صفحه‌ نمایش با رفرش ریت 360 هرتز جفت می‌کند. این لپ‌ تاپ برای چنین لپ‌ تاپ بازی قدرتمندی با ضخامت 0.8 اینچ کاملاً قابل حمل است. و فقط به یک شارژر نیاز دارد، بنابراین می توانید آن را در یک کوله پشتی یا کیف بدون کاهش قدرت حمل کنید.

قیمت لپ تاپ ریزر بلید 13 پرو 17: 3200 دلار

ویژگی های دیگری نیز برای علاقمند شدن به این لپ تاپ وجود دارد. این صفحه‌کلید RGB با هر کلید قابل تنظیم است که بدون اینکه برای کار کردن در دفتر و اداره زننده باشد، رنگی به طراحی Pro اضافه می‌کند. اگر ترجیح می دهید با وضوح بالاتر بازی کنید، می توانید پیکربندی QHD 165 هرتزی را نیز انتخاب کنید. در حالی که قیمت لپ تاپ Blade Pro 17 ارزان نیست، اما اگر بهترین ها را می خواهید، لپ تاپی است که باید خریداری کنید.

15. ایسر CONCEPTD 7 EZEL

بهترین لپ تاپ خلاقانه

قیمت بهترین لپ تاپ 2021

اگر یک حرفه ای خلاق هستید و پول برای شما یا شرکت شما مشکلی ندارد، نمی توانید بهتر از ایسر ConceptD 7 Ezel را خریداری کنید. این مدل دارای صفحه نمایشی است که می تواند در شش حالت مختلف خم شود، بنابراین می توانید از آن به عنوان تاشو، تبلت، چادر و … استفاده کنید. یک قلم داخلی وجود دارد که هرگز نیازی به شارژ ندارد، بنابراین می‌ توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

علاوه بر طراحی خلاقانه، ConceptD Ezel از کیفیت ساخت عالی برخوردار است. شاسی سفید جذاب است و خیلی سنگین نیست (حداقل با توجه به سخت افزار داخل این چیز). لولا نیز کاملاً محکم است و من هرگز نگران لغزش صفحه نمایش در آزمایشم نبودم.

تقریباً همه چیزهای دیگر در مورد این دستگاه خوب است، از جمله صفحه لمسی، انتخاب پورت و خواننده اثر انگشت. حتی یک کیبورد RGB وجود دارد که ظریف‌ تر از آنهایی است که در دستگاه‌ های گیمینگ می‌بینید.

قیمت لپ تاپ ایسر (CONCEPTD 7 EZEL): 2000 دلار

ConceptD 7 Ezel گران است و لپ‌ تاپ‌ های ارزان‌ تری هم وجود دارند که به خوبی نیازهای سازندگان را برآورده می‌کنند. اما اگر به دنبال یک لپ‌ تاپ واقعاً خلاقانه هستید، این لپ تاپ دقیقا همانی است که بدنبالش هستید.

منبع: THEVERGE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید