بهترین ساعت هوشمند 2023 شیائومی ، سامسونگ ، اپل آذر 1402

بهترین ساعت هوشمند 2022

بهترین ساعت هوشمند 2023 آذر 1402 کدام است؟ راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند شیائومی ، سامسونگ ، اپل واچ و هواوی ، ساعت های هوشمند جدید چه قیمتی دارند و چقدر باید برای ساعت هوشمند هزینه کنیم؟ بهترین ساعت های هوشمند با قیمت متفاوت و کاربرد های متنوع را در این مطلب بررسی می کنیم.

هنوز هم آنطور که باید و شاید ، ساعت های هوشمند به میزان فروش گوشی های هوشمند نرسیده اند. دلیل اصلی این امر هم کمتر کاربردی بودن آن ها است. بسیاری از افراد به چشم یک کالای لوکس به آن نگاه می کنند تا این که فکر کنند ساعت هوشمند چه کاربرد های زیاد و عجیب و غریبی دارد. هرچند قصد نداریم تا ثابت کنیم حتما باید ساعت هوشمند بخرید! بیشتر در این مطلب سعی میکنیم بهترین ساعت هوشمند 2023 را به همراه تمام قابلیت های آن به شما نشان دهیم. پس با ما همراه باشید.

ابتدا لیست بهترین ساعت های هوشمند سال 2023 را میبینیم:

  • ساعت هوشمند گلکسی Watch4 Classic
  • ساعت هوشمند گلکسی Watch4 Classic
  • ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل Aluminum case
  • ساعت هوشمند Amazefit T-rex Pro
  • ساعت هوشمند هواوی Watch GT2
  • ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch 2021

بهترین ساعت هوشمند 2023 ، آذر 1402

بهترین ساعت هوشمند 2022 ، گلکسی Watch 4 classic

از بهترین ساعت های هوشمند 2023 ، گلکسی Watch4 classic است. این ساعت در دو مدل 42 و 46 میلی متر عرضه شده و یکی از بهترین و شیک ترین اسمارت واچ های حال حاضر بازار محسوب می شود. اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که دوام باتری بالا ، کیفیت صفحه نمایش خوب و میزان تحمل فشار آب تا عمق 50 متر را داشته باشد، این ساعت بهترین گزینه برای شما است.

صفحه‌نمایش این نسخه از ساعت Galaxy Watch4 سامسونگ 1.4 اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش 450 × 450 پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید.

این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب هستند. با به‌همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی مسئولیت‌هایی که در طول روز دارید راحت می‌شود. قابلیت ضدآب این ساعت باعث می‌شود بتوانید از آن در شنا کردن استفاده کنید. حاشیه این محصول جدید سامسونگ به لمس حساس است. صفحه Galaxy Watch4 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‎‎تواند فوراً و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند. ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 سامسونگ مانند برادر بزرگ‌ترش که سال پیش روانه بازار شد به صفحه نمایش همیشه روشن (Always On) مجهز شده است.

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل Aluminum case

بهترین ساعت هوشمند 2022 ،اپل واچ SE

بهترین ساعت هوشمند 2023 از نظر ساختار بدنه، سنسور ها ، طراحی و همچنین کیفیت پردازنده و صفحه نمایش ، ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل Aluminum Case است که با اندازه 44 میلی متر عرضه شده است. این ساعت نوع کاربری ورزشی و روزمره دارد و  به سنسور های حسگر شتاب سنج (Accelerometer) , ژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج , ارتفاع‌سنج مجهز است. از دیگر قابلیت های آن می توان به نسل دوم سنسور اپتیکال قلب ، تحمل فشار آب تا عمق 50 متر و وزن سبک آن اشاره کرد.

در کنار ساعت‌های هوشمند شرکت اپل، شاهد رونمایی سری‌های SE بودیم که به نسبت پرچمداران این شرکت با قیمت مقرون به‌صرفه‌تری روانه بازار شدند. جدید‌ترین ساعت هوشمند مقرون به‌صرفه این شرکت هم، اپل واچ مدل SE است. از نظر طراحی ظاهری باید گفت که این ساعت هوشمند به نسبت نسل‌های قبلی، تفاوت چندانی را با خود به‌همراه ندارد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت

این ساعت هوشمند در دو مدل با ابعاد 44 و 40 میلی‌متر معرفی شد که اصلی‌ترین تفاوت این دو مدل، در ابعاد صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده است که مدل 44 میلی‌متر به صفحه‌نمایش با ابعاد بزرگ‌تری به نسبت مدل 40 میلی‌متر مجهز شده است. اپل واچ SE با توجه به متریال بسیار با‌کیفیت و تکنولوژی ساخت به‌روز، از استاندارد ضدآب IP هم پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل، این ساعت هوشمند توانایی قرار‌گیری در عمق 50 متری آب را هم دارد. پس با خیال راحت در شرایط جوی متنوع و حتی ورزش‌های آبی مثل شنا از این ساعت هوشمند استفاده کنید و نگرانی بابت آسیب رسیدن به آن نداشته باشید. وزن مناسب 36.4 گرمی این ساعت هم، حس‌و‌حال یک گجت پوشیدنی رده بالا را به کاربر منتقل می‌کند.

 

ساعت هوشمند Amazefit T-rex Pro

بهترین ساعت هوشمند 2022 ،Amazefit T-rex Pro

بهترین ساعت هوشمند 2022 با کاربرد ورزشی ، اسمارت واچ Amazefit T-rex Pro است که با قیمت مناسب و مشخصات فنی عالی می توانید آن را خریداری کنید.

هوامی جدیدترین نسل ساعت هوشمند خود به نام Amazefit T-rex Pro را با امکانات بسیار زیادی عرضه کرده است. این سری دارای قدرت تحمل فشار آب 10ATM است و به سنسور اپتیکال PPG نسل دو مجهز شده. همچنین از نظر طراحی و نرم افزاری نیز در حد ساعت های هوشمند پرچمدار است. از نظر کارایی ، این محصول در دسته بندی ورزشی قرار می گیرد. مشخصات فنی آن را میبینیم:

  • 59 گرم وزن ، قدرت تحمل فشار آب تا 10ATM برای ورزش شنا حرفه ای. بدنه پلیمری و دکمه های فلزی.
  • صفحه نمایش 1.3 اینچ AMOLED با وضوح تصویر 360*360 پیکسل و پشتیبانی از AOD watchface
  • قابلیت پشتیبانی از اندروید 5.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا
  • باتری 390 میلی آمپر ساعت ،18 روز استفاده مداوم، 66 روز استفاده معمولی و 40 ساعت ردیابی جی پی است مداوم.
  • دارای اتصالات بلوتوث 5.0 + BLE و GPS+GLONASS
  • سیستم بررسی نسل دوم PPG با سنسور اپتیکال ، حسگر شتاب سه جهته ، حسگر ژیروسکوپ سه جهته ، حسگر ژئومگنتیک ، حسگر نور Ambient و Barometric Altimeter

ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 ، بهترین ساعت هوشمند 2023

بهترین ساعت هوشمند 2022 ،هواوی Watch GT 2

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند 2023 با قیمت مناسب و طراحی بی نظیر هستید ، این ساعت می تواند گزینه مناسبی باشد. اسمارت واچ هواوی Watch GT2 دارای طراحی منحصر به فرد، کاربرد های روزمره و ورزشی و همچنین قدرت تحمل فشار آب تا عمق 50 متر است. این ساعت به حسگر شتاب سنج (Accelerometer) , ژیروسکوپ , سنجش نور محیط (Light Sensor) , قطب نما , شمارش ضربان قلب , فشارسنج مجهز است و سنسور تشخیص اکسیژن خون دارد ( از نظر خودم این میزان سنسور با قیمت این اسمارت واچ خیلی خوبه! )

ساعت هوشمند «Huawei Watch GT 2» محصولی زیبا و خوش‌ساخت از سری محصولات برند هوآوی است که با صفحه‌نمایش 1.39اینچی روانه بازار شده است. هوآوی واچ جی تی 2 که در سال 2019 معرفی و به بازار عرضه شده دارای سیستم عامل Huawei wearable platform است. بدنه این محصول از سرامیک ساخته شده است و فریمی از جنس آلومینیوم دارد. GPS داخلی، اولین قابلیت مهم است در این مدل لحاظ شده و کاربر می‌تواند مستقل از تلفن هوشمند از جی‌پی‌اس برای کاربری‌هایی نظیر ثبت و بررسی مسیر حین تمرینات ورزشی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2021

بهره‌مندی از طیف کامل سنسورهایی از جمله سنسور ضربان قلب، سنجش نور محیط، ژیروسکوپ، قطب‌نما و فشارسنج هم از دیگر مشخصات فنی مهم هوآوی Watch GT 2 محسوب می‌شود. صفحه نمایش 1.39 اینچی ساعت هم از نوع OLED است که با تراکم پیکسلی 326 پیکسل وضوح قابل‌توجهی را به همراه خواهد داشت. محصول جدید هوآوی با نسخه 5.1 بلوتوث به گوشی یا دستگاه دیجیتالی متصل می‌شود و حتی امکان مکالمه از طریق بلوتوث را هم فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و بسیار کارآمد ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19 46 mm این است که دارای دارای سنسور تشخیص میزان اکسیژن خون بوده و عملکرد بالایی در طب و ورزش دارد. ویژگی‌ای که باید به آن اشاره‌ای خاص شود این است که این گوشی دارای مکالمه مستقیم نیست و فقط می‌توانید از طریق بلوتوث مکالمه خود را انجام دهید.

ساعت هوشمند هواوی Watch 3

بهترین ساعت هوشمند 2022 ،هواوی Watch 3

بهترین اسمارت واچ 2023 با دستیار صوتی هوشمند ، کاربرد ورزشی و روزمره و طراحی منحصر به فرد، البته با قیمت بالا، هواوی Watch 3 است. این ساعت را می توان یکی از بهترین نسخه های ساعت هوشمند هواوی نامید که از سنسور های فراوان ، طراحی سبک و شیک ، میزان دوام باتری بسیار زیاد و پردازنده قدرتمند بهره می برد.

هواوی سوای عملکرد بسیار خوب در عرصه گوشی‌های هوشمند، در زمینه گجت‌های هوشمند پوشیدنی هم عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است. ساعت هوشمند هواوی Watch 3 یکی از گجت‌های هوشمند بسیار خوب این شرکت است که مشخصات قدرتمند و قابلیت‌های بسیار جذابی را با خود به‌همراه دارد. این ساعت هوشمند به صفحه‌نمایش 1.43 اینچ با رزولوشن 466×466 پیکسل از نوع امولد مجهز شده که توانایی ارائه کیفیت بسیار عالی دارد.

هواوی Watch 3 اولین ساعت هوشمند این شرکت چینی است که با سیستم‌عامل اختصاصی HarmonyOS روانه بازار شده است. طراحی مینیمال و بسیار جذاب این ساعت هم سبب شده تا حس و حال یک ساعت هوشمند پرچمدار و بسیار با‌کیفیت به کاربر منتقل شود. همانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند، هواوی Watch 3 هم قابلیت‌های بسیار کاربردی و جذابی را با خود به‌همراه دارد. از‌جمله قابلیت‌های اصلی این ساعت هوشمند، می‌توان به شمارنده ضربان قلب و سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2) اشاره کرد. باتری بسیار مناسب در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند سبب شده تا در استفاده معمولی شاهد طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) سه روز و در شرایط فعال‌سازی Ultra Power Saving، طول عمر مفید 14 روز را به ازای هر بار شارژ 100 درصدی ارائه خواهد کرد.

قابلیت اتصال به گوشی و مکالمه از طریق بلوتوث، استاندارد 5ATM برای مقاومت تا عمق 50 متری آب و حافظه اجرایی 2 گیگابایت از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند است.

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch 2021

بهترین ساعت هوشمند 2022 ،شیائومی Mi Watch 2021

از بهترین سری های ساعت هوشمند شیائومی با قیمت مناسب و همچنین کاربری ورزشی و روزمره، Mi Watch 2021 است. این ساعت هوشمند علاوه بر طراحی سبک و اسپرت به سنسور های فراوان از جمله حسگر شتاب سنج (Accelerometer) , ژیروسکوپ , سنجش نور محیط (Light Sensor) , قطب نما , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج , کنترل سطح اکسیژن خون  مجهز است که برای یک ساعت هوشمند با قیمت تقریبی 3 میلیون تومان، بی نظیر است! از نظر خودم ، اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند 2023 هستید که قیمت پایین هم داشته باشه میتونید این مدل رو انتخاب کنید.

ساعت‌های هوشمند شیائومی از سری لوازم جانبی جذاب و پرکاربردی هستند که همواره طرفداران این کمپانی برای رونمایی از آن‌ در کنار سایر دستگاه‌های شیائومی انتظار می‌کشند. MI WATCH تولید 2021 جدید ترین ساعت هوشمند کمپانی شیائومی است که روانه بازار شده است. این ساعت دارای یک صفحه نمایش گرد بزرگ، روشن و بسیار با کیفیت است و طراحی ساده و در عین حال خاص و چشم نوازی دارد.

این ساعت با یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت 420 میلی آمپر ساعت کار می کند. الگوریتم های بهینه سازی مصرف Al، دوام باتری را افزایش می دهند و شما می توانید در این نسخه با یک بار شارژ کامل و استفاده معمولی تا 16 روز با ساعت کار کنید. علاوه بر این شارژر مغناطیسی، باتری را با سرعت بالایی شارژ می کند.. از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول باید به پشتیبانی از سیستم GPS، پشتیبانی از ورزش های متنوع و امکان نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون اشاره کرد. Mi Watch دارای یک صفحه نمایش گرد 1.39 اینچی همیشه روشن است که قابلیت نمایش اطلاعات را حتی در زیر نور مستقیم آفتاب دارد.

این نمایشگر از نوع AMOLED بوده و تماس های دریافتی، نوتیفیکیشن ها، گزینه های تناسب اندام و دیگر اطلاعات مهم را با وضوح بالا به شما نمایش خواهد داد. به دلیل استفاده از قاب جدید، وزن آن فقط 32 گرم است. وزن کم ساعت به شما اجازه می دهد تا انرژی خود را آزاد کرده و فعالیت های ورزشی لذت بخشی را تجربه کنید. همچنین ساعت تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم می باشد. ساعت به تراشه 12 نانومتری پیشرفته GPS با چهار حالت مختلف مجهز است که حرکات شما را به دقت ثبت می کنند. همچنین ساعت با الگوریتم های بهینه سازی مسافت طی شده کار می کند تا حرکات و دقت مسافت پیموده شده را بهبود ببخشد و اطلاعات تناسب اندام دقیق تری را به شما ارائه دهد.

Mi Watch جدید از 17 حالت ورزشی حرفه ای از جمله مسابقات سه گانه و شنا، و همچنین 100 حالت ورزشی دیگر پشتیبانی می کند. الگوریتم قدرتمند Firstbeat قابلیت نظارت دقیق و آنالیز بیش از سی نقطه کلیدی مثل ضربان قلب، سرعت و کالری مصرف شده را دارد و تمرینات شما را کارآمدتر می کند. با لمس دکمه SPORT می توانید ورزش مورد علاقه خود را آغاز کنید!

از بین ساعت های هوشمندی که نام بردیم، کدام بهتر است

بسته به نوع کاربری شما و این که چه میزان بودجه دارید و از لحاظ کارایی و ظاهر و طراحی صفحه نمایش از کدام ساعت بیشتر خوشتان بیاید ، می توانید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. هر چند به نظر خودم بهترین ساعت هوشمند 2023 از لحاظ طراحی و کاربرد، هواوی Watch Gt2 است که هم طراحی بی نظیری دارد و هم این که قیمت آن از 5 میلیون تومان بیشتر نیست! در نهایت اگر می توانید بیشتر هزینه کنید ، گزینه سامسونگ و هواوی Watch 3 نیز محصولات بسیار عالی هستند ، مخصوصا سامسونگ Watch 4 که از لحاظ صفحه نمایش و سنسور ها ، بسیار قدرتمند است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید