فروش گوشی هواوی میت ایکس با قیمت نجومی در چین آغاز شد

هواوی میت ایکس

فروش گوشی هواوی میت ایکس ، گوشی تاشو هواوی از امروز با قیمت خیره‌کننده در چین آغاز شد. اولین گوشی تاشو هواوی با قیمتی بیشتر از 2500 دلار به فروش می‌رسد.

گوشی هواوی میت ایکس که اولین گوشی تاشو هواوی به شمار می‌رود ، به پردازنده کایرین 980 هایسیلیکن مجهز شده و خبری از کایرین 990 در آن نیست. همچنین می‌تواند از اینترنت 5G پشتیبانی کند. از دیگر مشخصات فنی هواوی میت ایکس می‌توان به دوربین چهارگانه با لنز لیکا ، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت و شارژر فوق‌العاده سریع 55 وات اشاره کرد.

از دیگر مشخصه‌های این گوشی می‌توان صفحه‌نمایش تاشو آن که در حالت باز 8 اینچ و در حالت بسته 6.6 اینچ است را نام برد. ساخت صفحه‌نمایش OLED است و کیفیت فول اچ دی پلاس دارد. نسبت اندازه صفحه‌نمایش آن 19.5:9 بوده و نکته جالب‌تر نسبت اندازه صفحه‌نمایش این گوشی  زمانی که صفحه‌نمایش آن بسته می‌شود به خاطر قرارگیری دوربین در خارج از بدنه به صورت عمودی ، 25:9 خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


این گوشی بدون سرویس های گوگل عرضه می‌شود. پس از عرضه جهانی گوشی هواوی میت 30، گوشی میت X نیز در کنار آن برای فروش جهانی آغاز خواهد شد

قیمت هواوی میت ایکس در ایران

به نظر نمی‌رسد که هواوی میت X با ورود به بازار ایران قیمتی کمتر از 30 میلیون تومان داشته باشد، بنابراین باید منتظر یک گوشی با قیمت فوق نجومی در ماه آینده باشیم.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید