ساعت هوشمند اوپو واچ ECG Edition می تواند بیماری های قلبی را تشخیص دهد!

ساعت هوشمند اوپو واچ Ecg Edition

اوپو واچ ECG Edition اولین ساعت هوشمند اوپو است که نوار قلب صاحب ساعت را به صورت آنلاین روی دست او نشان می دهد. این ساعت با قیمت بالا و مشخصات فنی حرفه ای امروز رونمایی شد، در ادامه سایر مشخصات فنی آن را بررسی می کنیم.

در ماه مارس ، اوپو واچ را به عنوان اولین ساعت هوشمند خود معرفی کرد. این ساعت هوشمند ظریف در انواع 46 و 41 میلی متر به صورت رسمی معرفی شد. مدل 46 میلیمتری در گزینه های آلومینیوم و فولاد ضد زنگ عرضه شده و امروز ، سازنده چینی نسخه اوپو واچ ECG را در کنفرانس توسعه دهندگان اوپو (ODC) اعلام کرد. نسخه اوپو واچ ECG نوعی از مدل 46 میلیمتری فولاد ضد زنگ است که قادر است الکتروکاردیوگرام (ECG) را به صورت زنده به کاربر نشان دهد.

ساعت هوشمند اوپو واچ ECG Edition

ساعت هوشمند اوپو واچ Ecg Edition

اوپو واچ ECG Edition دارای ابعاد 46 *39 * 11.35 میلی متر است و دارای یک شاسی فولاد ضد زنگ 316L و پشت سرامیک / یاقوت کبود است. ساعت هوشمند دارای یک بند لاستیکی فلوئور بوده و وزن دستگاه بدون بند 45.5 گرم است. لبه سمت راست دستگاه با کلیدهای ناوبری و عملکردی روبرو است.

ساعت هوشمند نمایشگر AMOLED انعطاف پذیر 1.91 اینچی را در اختیار دارد که رزولوشن 402 *476 پیکسل ، تراکم پیکسلی 326ppi و 100 درصد دامنه رنگی DCI-P3 را ارائه می دهد. این ساعت هوشمند جدید ،  یک باتری 430 میلی آمپری است که با استفاده از فناوری Watch VOOC Flash Charge فقط در 15 دقیقه شارژ کامل می شود را نیز به همراه دارد. در حالت هوشمند می تواند 40 ساعت و در حالت Low Power تا 21 روز دوام باتری خواهد داشت.

از نظر مشخصات فنی اصلی ساعت هوشمند نسخه اوپو واچ ECG Edition ، از ردیابی حرفه ای الکتروکاردیوگرام پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا می کند که تشخیص ECG در ساعت هوشمند دقت اندازه گیری درجه پزشکی را ارائه می دهد. همچنین ، دستگاه فقط با ضربه زدن روی ساعت قادر به خواندن ECG در زمان واقعی است. ردیابی ECG به نسخه OPPO Watch ECG اجازه می دهد تا ناهنجاری های شایع قلب مانند فیبریلاسیون دهلیزی ، ضربان های قلب زودرس و تاکی کاردی فوق بطنی را کشف کند.

ساعت هوشمندی که بیماری های قلبی را تشخیص می دهد!

ساعت هوشمند اوپو واچ Ecg Edition

نسخه اوپو واچ ECG همچنین نظارت بر ضربان قلب را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. این سیستم نه تنها می تواند ضربان قلب را در زمان واقعی کنترل کند بلکه هنگام تشخیص ضربان غیر عادی ، می تواند لرزش نیز داشته باشد. نسخه ساعت هوشمند جدید اوپو درصورت اتصال به برنامه سلامت موبایل ، می تواند یک طرح بهبود سلامت را پیشنهاد کند و از سیم کارت الکترونیکی پشتیبانی می کند که به کاربران امکان می دهد بدون تلفن هوشمند به طور مستقل تماس بگیرند.

اوپو واچ ECG Edition از چیپست اسنپدراگون 2500 و تراشه کم مصرف آپولو 3 پشتیبانی می کند. 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه با نسخه ColorOS Watch اجرا می شود که به شما امکان می دهد با دستگاه های Android 6.0 و بالاتر جفت شود. برچسب های سیستم عامل به همراه دستیار صوتی Breeno. Watch ECG از اتصال 2.4 گیگاهرتزی Wi-Fi و بلوتوث 4.2 LE پشتیبانی می کند و همراه با GPS داخلی است. دارای مقاومت در برابر آب 5ATM است.

قیمت و تاریخ عرضه

ساعت هوشمند اوپو واچ Ecg Edition

نسخه جدید ساعت هوشمند اوپو واچ ECG Edition اکنون برای پیش فروش در سیستم های عمده خرده فروشی در چین عرضه شده است. این ساعت با برچسب قیمت 2499 یوان 366 دلار وارد بازار شده و احتمالا با قیمت تقریبی 10 میلیون تومان وارد بازار ایران خواهد شد.

همچنین می توانید لیست بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت فعلی بازار را از این مطلب ببینید.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید