ساختن لوکیشن تقلبی و تغییر لوکیشن در گوشی اندروید با لینک دانلود مستقیم

ساختن لوکیشن تقلبی

روش های ساختن لوکیشن تقلبی ، تغییر لوکیشن گوشی و اینکه چگونه جی پی اس را در گوشی تغییر دهیم. در این مطلب روش های تغییر لوکیشن اندروید و فیک کردن موقعیت مکانی را در گوشی با هم می بینیم.

روش های ساختن لوکیشن تقلبی در گوشی اندروید / تغییر لوکیشن

ساختن لوکیشن تقلبی

برای تغییر لوکیشن گوشی دلایل زیادی برای ساختن لوکیشن تقلبی در گوشی اندروید وجود دارد، از بازی های موبایلی گرفته تا فریب دادن نتفلیکس. در اینجا بهترین برنامه های اندروید برای انجام این کار وجود دارد.

آیا به دنبال راهی برای گرفتن آن لوکیشن های خاص Pokémon in Go هستید؟ آیا فقط می خواهید دوستان خود را فریب دهید تا فکر کنند در آن سوی کره زمین هستید؟ خوب، پس شما نیاز به ساختن یک لوکیشن تقلبی دارید!

در اینجا بهترین برنامه های ساختن لوکیشن تقلبی در اندروید وجود دارد. اینها همگی رایگان هستند و نیازی به روت/جیل بریک گوشی هوشمند یا تبلت خود ندارند. درعوض، می‌توانید فقط با یک گزینه Developer در دستگاه خود آنها را راه اندازی کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد چگونه برای دیگران لوکیشن ارسال کنیم و کدام وب سایت ها به لوکیشن شما در گوگل کروم دسترسی دارند مشاهده کنید.

1. لوکیشن تقلبی Go Location Spoofer

ساختن لوکیشن تقلبی

لوکیشن تقلبی Go Location Spoofer هم به صورت رایگان و هم نسخه پولی موجود است. اگر قصد این را دارید تا لوکیشن تقلبی خود را در اندروید بسازید، نسخه رایگان این برنامه به شما در انجام این کار کمک می کند.

ویژگی‌ های زیادی برای استفاده در نسخه رایگان موجود است، اگرچه نسخه پولی دارای برخی ویژگی‌ های اضافی است که انجام بازی‌ های مکان یاب GPS را کمی آسان‌ تر می‌کند. با این حال، به صورت رایگان، می توانید لوکیشن تقلبی خود را در هر نسخه از اندروید بسازید، و تا زمانی که از اندروید 6.0 یا بالاتر استفاده می کنید، حتی نیازی به روت کردن دستگاه خود ندارید.

نسخه پولی برخی از ویژگی‌ های منظم مانند حالت جوی استیک (که انجام بازی‌ ها را بسیار آسان‌ تر می‌کند) و واردات GPX را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شما امکان دهد مسیرها را با استفاده از فایل‌ های داده GPS استاندارد برنامه‌ریزی کنید، و نه در داخل برنامه. و همچنین اینطور نیست نسخه پولی عنوان کمی متفاوت تر داشته باشد.

لینک دانلود: Fake GPS Go Location Spoofer

2. Fake GPS Location Professional تغییر لوکیشن گوشی

ساختن لوکیشن تقلبی

اگر ویژگی جوی استیک چیزی است که شما به سادگی باید داشته باشید، پس Fake GPS Location Professional ضروری است. برخلاف Fake GPS Go Location Spoofer، نسخه رایگان این برنامه به صورت استاندارد دارای یک جوی استیک است، بنابراین می‌توانید عامل دوگانه خود را در Ingress Prime بدون هیچ مشکلی کنترل کنید.

برنامه به راحتی قابل پیمایش است و دارای یک رابط کاربری ساده است که باعث می شود تا این برنامه تبدیل به یک برنامه راحت و قابل استفاده شود. این همان برنامه ای است که برای ساختن لوکیشن تقلبی، به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید از برنامه استفاده کنید، باید با استفاده از حالت Developer گوشی خود، در پشت صحنه تغییراتی ایجاد کنید.

می توانید لیستی از مکان های مورد علاقه خود را در برنامه ذخیره کنید و در صورت نیاز به سادگی به آنها بروید. 

لینک دانلود:  Fake GPS Location Professional

3. Fake GPS

ساختن لوکیشن تقلبی

برای تغییر لوکیشن گوشی Fake GPS یک برنامه سریع و آسان است. اگر در زمینه ساختن لوکیشن تقلبی تازه کار هستید و می خواهید آن را امتحان کنید، Fake GPS به لطف رابط کاربری آسان برای پیمایش و عملکرد ساده، مکانی عالی برای شروع است.

می‌توانید GPS خود را با استفاده از هر دو مختصات (برای جعل دقیق‌تر) یا مکان (برای جعل عمومی‌تر) جعلی انتخاب کنید، که این برنامه را به یک برنامه عالی برای طیف گسترده‌ای از کاربردها تبدیل می‌کند.

توجه داشته باشید که این برنامه با Pokémon Go کار نمی کند، بنابراین اگر این دلیلی است که برای ساختن لوکیشن تقلبی به آن نیاز دارید، باید برنامه دیگری را امتحان کنید. اگر فقط می‌خواهید لوکیشن تقلبی خود را بسازید تا خدمات را در یک منطقه جغرافیایی دیگر فریب دهید، این کار بسیار جذاب خواهد بود.

لینک دانلود: Fake GPS

4. Fake GPS Location 2021

ساختن لوکیشن تقلبی

Fake GPS Location Professional یک برنامه نسبتاً جدید در مقایسه با بقیه این لیست است، اما نباید آن را نادیده بگیرید. راه اندازی و استفاده از آن بسیار ساده است. Developer تمام دستورالعمل‌ هایی را که برای راه‌ اندازی و اجرای برنامه در گوشی شما نیاز دارید، ارائه می‌کند. قبل از اینکه متوجه شوید مکان های ساختگی ایجاد خواهید کرد!

این برنامه عملکرد جوی استیک ندارد، بنابراین اگر می‌خواهید خود جعلی خود را در مکانی در سراسر جهان با دقت دقیق کنترل کنید، ممکن است برنامه دیگری سرمایه‌ گذاری مناسب‌ تری باشد. با این حال، برای ویژگی‌ های ساده لوکیشن تقلبی، Fake GPS Location 2021 یک برنامه عالی است.

تغییر لوکیشن : شروع و توقف جلسه ساخت لوکیشن تقلبی شما نیز نمی تواند ساده تر باشد. فقط نشانگر خود را روی نقشه بیندازید، روی Start Fake GPS Location ضربه بزنید و از آنجا دور شوید (یا حداقل وانمود می کنید که…).

لینک دانلود: Fake GPS Location 2021

5. GPS Emulator

ساختن لوکیشن تقلبی

شبیه ساز GPS که به طور مرتب به روز می شود و برای استفاده رایگان است (با نسخه پریمیوم موجود)، گزینه عالی برای طیف گسترده ای از فعالیت های ساختن لوکیشن تقلبی است. در جستجوی آن dino-DNA گریزان در Jurassic World Alive هستید؟ پس شبیه ساز GPS به شما کمک می کند تا چالش های هیبریدی را در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

سیستم نقشه برداری انواع مختلفی دارد و اگر تا به حال از Google Maps استفاده کرده باشید (که تقریباً مطمئناً انجام داده اید) با آنها آشنا خواهید شد.

می توانید تصاویر ماهواره ای را دریافت کنید که نمای هوایی عکاسی را نشان می دهد. تصاویر زمین، که یک نقشه گرافیکی استاندارد با توپوگرافی نشان داده شده است (نه اینکه شما در واقع از هر تپه ای بالا می روید). و نمای نقشه معمولی که یک نقشه خیابان گرافیکی استاندارد است.

لینک دانلود: GPS Emulator

6. Fake GPS Location: Joystick and Routes

ساختن لوکیشن تقلبی

اگر می خواهید سهولت استفاده را داشته باشید، پس Fake GPS Location: Joystick and Routes یک برنامه عالی برای انتخاب است. همانطور که ممکن است بتوانید بگویید، این برنامه با کنترل های دقیق جوی استیک ارائه می شود، بنابراین می توانید طوری به نظر برسید که انگار در خیابان های هر مکانی که انتخاب می کنید در حال قدم زدن هستید.

مانند سایر برنامه‌های موجود در این لیست، موقعیت مکانی جعلی GPS: Joystick and Routes نیازی به روت کردن یا جیلبریک کردن گوشی هوشمند اندرویدی خود ندارد. شما فقط باید به تنظیمات Developer در گوشی هوشمند خود بروید، Allow Mock Locations را فعال کنید، و می توانید وانمود کنید که در تعطیلات در اروپا هستید!

ممکن است در استفاده از این برنامه با Pokémon GO با مشکل مواجه شوید. اگر این همان چیزی است که به آن نیاز دارید، پس شاید برنامه دیگری در این لیست را امتحان کنید.

لینک دانلود تغییر لوکیشن گوشی : Fake GPS Location: Joystick and Routes

7. Location Charger – Fake GPS Location with Joystick

ساختن لوکیشن تقلبی

برنامه تغییر لوکیشن گوشی Location Charger یک برنامه عالی است، زیرا دارای مجموعه کاملی از ویژگی ها برای جاسوسی پیشرفته موقعیت مکانی است. می‌توانید از ساخت لوکیشن تقلبی چند نقطه‌ ای استفاده کنید، به این معنی که می‌ توانید چندین نقطه را روی نقشه رها کنید و به نظر برسد که مثلاً در حال قدم زدن بین مکان‌های دیدنی در یک مکان خاص هستید.

همانطور که از نام آن پیداست، کنترلر جوی استیک مفید را نیز در اختیار خواهید داشت، که این یک گزینه عالی برای اجرای بازی‌های LBS (سرویس‌های مبتنی بر مکان) مانند Pokémon Go، Orna RPG، یا Parallel Worlds است.

سیستم کنترل نیز باید برای شما بسیار آشنا باشد. این برنامه مانند نقشه های گوگل عمل می کند، بنابراین (به عنوان مثال) با فشار دادن و نگه داشتن انگشت شست یا انگشت خود روی نقشه، پین لوکیشنی ایجاد می شود. از اینجا می‌ توانید دیگران را در آن مکان قرار دهید و به آنها لینک دهید، سپس برنامه خود را خاموش کنید تا لوکیشن تقلبی شما را بسازد!

لینک دانلود: Location Changer – Fake GPS Location with Joystick

اکنون می توانید لوکیشن تقلبی خود را در گوشی هوشمند اندرویدی خود بسازید

اکنون, ساختن لوکیشن تقلبی شما باید آسان باشد، و شما می توانید بدون ترک صندلی راحتی خود، دنیا را طی کنید. برنامه هایی مانند این (به طور کلی) برای فریب دادن بازی های LBS مانند Pokémon Go و Ingress Prime عالی هستند. به علاوه، اگر می خواهید با دوستان خود شوخی کنید، می توانید؛ فقط لوکیشن تقلبی خود را بسازید و سپس مکان زنده خود را در واتس اپ به اشتراک بگذارید…

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام میشه لطفاً بگید که میشه با این برنامه تحریم ها رو دور زد

    مثلاً بازی های فیلتر رو بازی کرد

  2. سلام لطفاً بگید که میشه با این برنامه بازی های فیلتر شده رو بازی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید