روش ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر و ویندوز

ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر

چگونه از گوشی اندروید به کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی لینک ارسال کنیم؟ روش های ارسال لینک و یا متن از گوشی های اندرویدی به ویندوز چگونه است؟ در ادامه با هم می بینیم

روش ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر و ویندوز

ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر

لینکی در گوشی اندرویدی خود دارید که می خواهید آن را در ویندوز باز کنید؟ در اینجا نحوه اشتراک گذاری سریع و آسان لینک ها با کامپیوتر شخصی خود را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اگرچه گوشی ها برای قابل حمل بودنشان مفید هستند، اما تجربه کاملی برای انجام همه کارها ارائه نمی دهند. به عنوان مثال، اگر می خواهید آن ستون طولانی را از مجله آنلاین مورد علاقه خود بخوانید، ممکن است که بخواهید این کار را با استفاده از کامپیوتر شخصی خود انجام دهید. 

 اشتراک گذاری لینک ها به کامپیوتر شخصی ویندوزی خود به شما کمک می کند تا بدون اینکه با دردسرهای کپی و چسباندن لینک به نوت بوک دیجیتال یا ایمیل زدن لینک به خودتان مواجه شوید، سریعا وارد لینک شوید. در اینجا یک راه سریع و آسان برای ارسال لینک ها از گوشی اندروید خود به کامپیوتر شخصی ویندوزی ارائه شده است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نصب گوگل پلی استور هواوی برای گوشی های اندروید و روش های تبدیل گوشی اندروید به آیفون و سیستم عامل iOS مشاهده کنید.

نحوه ارسال یک URL از اندروید به ویندوز

بمنظور ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر، ابتدا باید هر دو دستگاه را پیوند دهید. اما قبل از شروع، مطمئن شوید که گوشی شما اندروید 7.0 (نوقا) یا جدیدتر را اجرا می‌کند و کامپیوتر شخصی ویندوز شما حداقل به‌روزرسانی می 2019 ویندوز 10 را دارد.

بنابراین ابتدا در صورت لزوم، گوشی یا کامپیوتر شخصی اندروید خود را به روز کنید. علاوه بر این، گوشی و کامپیوتر شخصی شما باید به یک Wi-Fi متصل باشند تا این روش کار کند.

این مراحل را دنبال کنید تا گوشی و کامپیوتر شخصی ویندوزی خود را برای اشتراک‌گذاری لینک آماده کنید:

1. برنامه Your Phone Companion را دانلود و بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید.

2. برنامه را اجرا کنید، Get Started را انتخاب کنید و با استفاده از حساب مایکروسافت خود وارد شوید. اگر حساب مایکروسافت ندارید، یک حساب جدید بسازید. این برنامه شما را به یک صفحه نمایش می برد تا گوشی اندرویدی خود را جفت کنید.

3. کادر کنار I have the Your Phone Companion – Link to Windows app آماده را انتخاب کنید. روی جفت کردن با کد QR کلیک کنید (همچنین می توانید جفت کردن را به صورت دستی انتخاب کنید، اما این کمی خسته کننده است.). این برنامه یک کد QR منحصر به فرد ایجاد می کند.

4. در مرحله بعد، برنامه Your Phone Companion مایکروسافت را از Google Play Store در گوشی اندروید خود نصب کنید. برنامه را اجرا کنید و روی Link your phone and PC ضربه بزنید.

5. روی Continue ضربه بزنید و اسکنر کد QR را به سمت کد نمایش داده شده توسط برنامه در کامپیوتر شخصی ویندوز خود قرار دهید.

ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر

پس از اسکن، روی Continue در دستگاه خود بزنید و همه مجوزهای لازم را به برنامه بدهید. همچنین باید اجازه دهید برنامه در پس زمینه اجرا شود. روی Done ضربه بزنید تا در گوشیتان تمام شود. در کامپیوتر شخصی خود، روی Continue ضربه بزنید تا به پایان برسد.

نحوه به اشتراک گذاری یک لینک

اکنون که دستگاه‌ های شما متصل شده‌اند، می‌توانید از طریق مراحل زیر لینکی را از گوشی خود به کامپیوتر شخصی خود به اشتراک بگذارید:

1. لینکی را که می خواهید در مرورگر گوشی خود به اشتراک بگذارید باز کنید. ما در این مثال از Google Chrome استفاده خواهیم کرد.

2. روی منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

3. از منوی اشتراک گذاری، Your Phone Companion را انتخاب کنید. اگر نمی‌توانید Your Phone companion را از لیست برنامه‌ها ببینید، روی More ضربه بزنید.

4. برنامه Phone Companion شما یک پنجره بازشو با لیست کامپیوتر های شخصی متصل نمایش می دهد. نام کامپیوتر شخصی خود را برای ارسال لینک انتخاب کنید.

ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر

اگر کامپیوتر شخصی شما روشن باشد، لینک فوراً در مرورگر پیش فرض شما باز می شود. در غیر این صورت، هنگام روشن کردن کامپیوتر شخصی به شما اطلاع داده می شود.

به راحتی لینک ها را از اندروید به کامپیوتر شخصی ویندوز به اشتراک بگذارید

ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر نباید کار سختی باشد. این فرآیند برای کامپیوتر های شخصی اندروید و ویندوز بسیار ساده است و لینک مستقیماً در مرورگر پیش فرض شما باز می شود. راحت تر از این نمی شود.

امیدواریم اکنون بتوانید با استفاده از مراحل بالا لینک ها را به کامپیوتر شخصی ویندوزی خود فوراً به اشتراک بگذارید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید