• صفحه خانگی
  • >
  • سفر
  • >
  • راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت. معرفی بهترین کیسه خواب های مسافرتی بهمراه قیمت, ویژگی ها, مزایا و معایب این کیسه خواب ها.

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

اگر تا به حال یک شب را در جایی گذرانده اید که برای خوابیدن بسیار سرد است, به طور غیرقابل کنترل می لرزید و به شدت منتظر طلوع خورشید هستید, پس اهمیت یک کیسه خواب با کیفیت را کاملاً درک می کنید.

در مورد راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که وقتی به دنبال کیسه خواب هستید, به سرعت متوجه خواهید شد که گزینه های زیادی در آنجا وجود دارد. ما ساعت های بی شماری را برای آزمایش کیسه خواب صرف کردیم تا این لیست از بهترین های موجود در بازار را برای شما ارائه دهیم. خوابیدن در زیر توده های کرکی کار سختی بود, اما کسی مجبور بود تا این کار را انجام دهد.

چه چیزهایی در خرید یک کیسه خواب مسافرتی برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

قیمت: کیسه خواب شما احتمالاً یکی از گران ترین اقلام کوله پشتی شما خواهد بود, اما یکی از مهمترین آنها نیز خواهد بود. ما هزینه های زیادی را برای انتخاب کیف های خود در نظر می گیریم تا کیف هایی با کیفیت و ارزش عالی را توصیه کنیم. بهترین کیسه های خواب: REI Co-op Magma 15 & Magma 30 (زنانه: Magma 15 و 30) ، Enlightened Equipment Revelation Quilt و Magma Trail Quilt 30 بهترین کیسه های خواب مقرون به صرفه: Kelty Cosmic Down 20 (Cosmic زنانه) و Marmot Trestles Elite Eco 20 (Trestles زنانه) بهترین کیسه های خواب گران قیمت: Western Mountaineering Alpinlite 20 ° ، Feathered Friends Egret UL 20 (زنانه) و Feathered Friends Swallow UL 20 (مردان)

گرم بودن به اندازه کافی: کیسه خواب شما یکی از چهار مورد سنگین موجود در کوله پشتی شما (پناهگاه ، کوله پشتی ، کیسه خواب ، تخت خواب) خواهد بود, بنابراین ایجاد تعادل بین گرما و وزن بسیار مهم است. در یک دنیای ایده آل, شما می توانید 2-3 کیسه خواب را بسته به سفرتان انتخاب کنید, اما اکثر کوله پشتی ها با انتخاب یک کیسه شروع به گرم کردن آنها در پایین ترین دمای مورد نظر برای بالا رفتن می کنند. بهترین کیسه خواب های فوق سبک : تجهیزات روشنایی Revelation Quilt 10 ° ، REI Co-op Magma 30 & women Magma 30 ، REI Co-op Magma Trail Quilt 30 ، و کیسه خواب Zpacks Classic گرم ترین کیسه های سبک وزن: REI Co-op Magma 15 و زنان Magma 15 ، پردار Friends Egret UL 20 (زنان) و Feathered Friends Swallow UL 20 (مردان)

کیسه های خواب در مقایسه با لحاف: کیسه های مومیایی شکل در شرایط سرد و وزش باد بهتر کار می کنند زیرا گرمای بدن را به طور موثرتری به دام می اندازند و ترشحات آنها کمتر است. لحاف ها با حالتی که دارند, معمولاً فشردگی بیشتری را به بدن شما می دهند و نسبت گرما به وزن بهتری را ارائه می دهند. اگر لحاف, بیشتر شبیه به سبک شما است ، از راهنمای بهترین لحاف کوله پشتی ما لذت خواهید برد.

ما معمولاً انعطاف پذیری, وزن و راحتی لحاف را زمانی که دمای شب بیش از حد انجماد (32 درجه فارنهایت) است و کیسه های مومیایی را هنگامی که دمای هوا زیر صفر می رسد ترجیح می دهیم. بهترین کیسه های خواب مومیایی شکل : REI Co-op Magma 15 و Magma 30 (زنان: Magma 15 و 30) ، Western Mountaineering Alpinlite ، Feathered Friends Egret UL 20 (زنانه) و Feathered Friends Swallow UL 20 (مردانه) بهترین لحاف کوله پشتی: روشن شده تجهیزات Revelation Quilt 10 ° و REI Co-op Magma Trail Quilt 30

Down در مقایسه با مصنوعی: عایق Down گرانتر است اما نسبت گرما به وزن آن بهتر است و حجم کمتری دارد. کیسه های داون نیز در صورت مراقبت مناسب بیشتر از کیسه های مصنوعی عمر می کنند. کیسه های مصنوعی غالباً سنگین تر و حجیم تر از کیسه های بادی هستند ، اما هزینه کمتری دارند و وقتی خیس می شوند گرما را کمی بهتر حفظ می کنند. به نظر ما ، کیسه های معمولی معمولاً عملکرد بهتری دارند ، بنابراین اکثریت توصیه های ما را تشکیل می دهند. بهترین کیسه خواب: REI Co-op Magma 15 و Magma 30 (زنان: Magma 15 و 30) ، Western Mountaineering Alpinlite ، Feathered Friends Egret UL 20 (زنانه) ، Feathered Friends Swallow UL 20 (مردانه) ، تجهیزات روشنایی لحاف 10 ° ، و REI Co-op Magma Trail Quilt 30 بهترین کیسه های خواب مصنوعی: Marmot Trestles Elite Eco 20 (زنان اینجا)

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

می توانید مطالبی را نیز در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 و راهنمای خرید بهترین چادرهای مسافرتی 2021 مشاهده کنید.

بهترین کیسه خواب های مسافرتی

کیسه خواب مسافرتی REI Co-op Magma 15 & 30

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

درجه راحتی: 28 درجه فارنهایت/ 39 درجه فارنهایت

چرا باید کیسه خواب مسافرتی REI Co-op Magma 15 & 30 را خریداری کنیم

  • سبک وزن, جمع و جور, گرم, با ویژگی هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است, بدون زیپ گیر ، دارای گواهی نامه استاندارد پایین مسئول (RDS)

چرا باید کیسه خواب مسافرتی REI Co-op Magma 15 & 30 را خریداری کنیم

  • جنس نازک

در مورد راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که کیسه خواب مسافرتی REI Co-op Magma 15 و Magma 30 (زنانه: Magma 15 و 30) ترکیبی از گرما ، وزن کم و هزینه ای است که تعداد کمی از کیسه خواب های دیگر با آن مطابقت دارند. Magma آن را در جایی که بیشترین اهمیت را دارد دریافت می کند-مواد با کیفیت, نسبت گرما به وزن عالی و جاپایی و هود خوش فرم. اگر به دنبال یک کیسه خواب هستید که بتواند این کار را با قیمت بسیار مناسب انجام دهد, Magma 15 یک انتخاب عالی است. اگر بیشتر سفرهای کوله پشتی شما در ماه های تابستان انجام می شود ، Magma 30 عالی است.

قیمت: 389/339 دلار

کیسه خواب مسافرتی Western Mountaineering Alpinlite 20°

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

درجه راحتی: 25 درجه فارنهایت

چرا باید کیسه خواب مسافرتی Western Mountaineering Alpinlite 20° را خریداری کنیم

  • مواد سبک و با کیفیت بالا, زیپ گرم, بدون چسبندگی, تیوب های عایق تمام طول, یقه پایین 360 درجه

چرا نباید کیسه خواب مسافرتی Western Mountaineering Alpinlite 20° را خریداری کنیم

  • گران قیمت

در مورد راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که کوهنوردی غربی برخی از با کیفیت ترین ، سبک ترین و گرم ترین کیسه خواب هایی را که تا به حال آزمایش کرده ایم می سازد. به نظر ما, Alpinlite با کیفیت ترین کیسه خواب در این لیست است. تمام جزئیات این کیف در آن شماره گیری شده است-مواد استثنایی ، زیپ عالی بدون گیر, یقه عایق, جاپایی و هود و یا کلاه خوش فرم, تیوب عایق تمام طول, و لیست همچنان ادامه دارد. Alpinlite دارای برچسب قیمت قابل ملاحظه ای است, اما اگر خوب درمان شود می تواند ده ها سال دوام بیاورد. UltraLite وسترن کوهنوردی (نسخه باریک تر Alpinlite) و Versalite (نسخه گرمتر Alpinlite) نیز هر دو انتخاب عالی هستند.

قیمت: 570 دلار

کیسه خواب مسافرتی Enlightened Equipment Revelation Quilt 10°

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

درجه راحتی: N/A

چرا باید کیسه خواب مسافرتی Enlightened Equipment Revelation Quilt 10° را خریداری کنیم

  • فوق العاده سبک, همه کاره, مقرون به صرفه برای کیفیت, جمع و جور, دارای گواهینامه RDS

چرا کیسه خواب مسافرتی مسافرتی Enlightened Equipment Revelation Quilt 10° را خریداری کنیم

  • به اندازه کافی گرم برای سفرهای خیلی سرد نیست

در مورد راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که لحاف Enlightened Equipment ترکیبی از وزن, تنوع و قیمت مناسب است که آن را به یک انتخاب استثنایی برای کوله پشتی فوق سبک تبدیل می کند. Revelation را می توان مانند یک پتو در شبهای گرم باز گذاشت یا وقتی دما کاهش می یابد آنرا بسیار محکم کرد. مدل 10 درجه فارنهایت, ما را در دمای یخ زدگی (32 درجه فارنهایت) گرم نگه می دارد, بنابراین هنگام انتخاب درجه حرارت, این نکته را در نظر بگیرید. ما همچنین برای پوشش کامل در شبهای سرد, یک اندازه و طول و عرض داریم. اگر دقیقاً می دانید چه می خواهید و نیازی به لحاف خود ندارید, لحاف های تجهیزات سفارشی, به سفارش شما ساخته می شوند و در انواع مدل, طول, عرض و رنگ تولید می شوند. 

قیمت: 325 دلار

کیسه خواب مسافرتی Feathered Friends Egret UL 20° & Swallow UL 20°

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

درجه راحتی: N/A

چرا باید کیسه خواب مسافرتی Feathered Friends Egret UL 20° & Swallow UL 20° را خریداری کنیم

  • مواد سبک, با کیفیت بالا, نسبت خوب گرما به وزن, دارای گواهینامه RDS

چرا نباید کیسه خواب مسافرتی Feathered Friends Egret UL 20° & Swallow UL 20° را خریداری کنیم

  • گران قیمت

در مورد راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که کیسه خواب Egret UL کیسه خواب برتر ما برای خانم هاست است و Unisex Swallow UL 20 برای آقایان نیز مناسب است. Egret و Swallow بسیار سبک هستند, در یک سطح احساس نرمی می کنند و از طراحی goose down برخوردار است. Feathers Friends رتبه بندی درجه حرارت EN را فهرست نمی کند, اما فهمیده این که رتبه بندی آن محافظه کارانه تر از سایر رقباست. مانند بسیاری از کیسه های FF ، Egret و Swallow همچنین در نسخه کمی سنگین تر و مقرون به صرف تر تر Egret YF و Swallow YF تهیه می شوند , که همه گزینه های محکمی هستند. 

قیمت: 509/529 دلار

کیسه خواب مسافرتی Kelty Cosmic Down 20°

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

درجه راحتی: 32 درجه فارنهایت

چرا باید کیسه خواب مسافرتی Kelty Cosmic Down 20° را خریداری کنیم

  • مقرون به صرفه, راحت, گرم

چرا نباید کیسه خواب مسافرتی Kelty Cosmic Down 20° را خریداری کنیم

  • مواد سنگین و با کیفیت پایین, مانند سایر کیسه ها محکم نمی شود, زیپ گاهی گیر می کند

در مورد راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که کیسه خواب مسافرتی Kelty Cosmic Down 20 یک خرید عالی برای مبتدیان, مسافران خودرو و کسانی است که چندان به وزن و حجم فکر نمی کنند. به خاطر داشته باشید که شما این کیسه خواب ارزش پولی را که برای آن پرداخت می کنید را دارد, بنابراین انتظار کیفیتی مشابه با سایر کیف های موجود در این لیست را از Cosmic نداشته باشید. گفته می شود, این کیف به اندازه کافی کاربردی و راحت است. اگر قصد دارید که سال های زیادی را صرف سفر کنید, ما سرمایه گذاری روی REI Magma 15 را توصیه می کنیم. وقتی هزینه و عملکرد مهمترین ویژگی ها برای خرید یک کیسه خواب هستند, پس Kelty Cosmetiv Down یک انتخاب مناسب است.

قیمت: 139.95 دلار

کیسه خواب مسافرتی REI Joule 21 & Igneo 17

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

درجه راحتی: 21 درجه فارنهایت/ 24 درجه فارنهایت

چرا باید کیسه خواب مسافرتی REI Joule 21 & Igneo 17 را خریداری کنیم

  • گزینه مقرون به صرفه, راحت, گرم و جادار, دارای گواهینامه RDS

چرا نباید کیسه خواب مسافرتی REI Joule 21 & Igneo 17 را خریداری کنیم

به اندازه مابقی کیسه خواب ها فشرده نیست

کیسه خواب Joule 21 (زنانه) و Igneo 17 (مردانه) از REI گزینه های فوق العاده ای برای کسانی است که نیاز به آسایش با کیفیت و قیمت عالی دارند. اگرچه سبک ترین یا فشرده ترین گزینه های موجود در این لیست نیست, اما کیفیت, راحتی و گرمای این کیف ها آنها را با هزینه کمتری به یک انتخاب عالی برای کوله گردان تبدیل می کند. اگر می خواهید تا برای خواب در شب فضای بیشتری را داشته باشید, این کیف ها نیز در اندازه وسیعی برای تناسب و راحتی عرضه می شوند.

قیمت: 319/299 دلار

کیسه خواب مسافرتی REI Co-Op Magma Trail Quilt 30°

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

درجه راحتی: N/A

چرا باید کیسه خواب مسافرتی REI Co-Op Magma Trail Quilt 30° را خریداری کنیم

  • مواد فوق سبک, مقرون به صرفه, جمع و جور, جادار, کیفیت بالا, دارای گواهینامه RDS

چرا نباید کیسه خواب مسافرتی REI Co-Op Magma Trail Quilt 30° را خریداری کنیم

جاپای این کیسه خواب آنرا نسبت به مابقی کیسه خواب ها کم تنوع تر می کند, برای مکان های خیلی سرد,  پارچه نازک آن به اندازه کافی گرم نیست

کیسه خواب مسافرتی Magil Trail Quilt 30 دارای نسبت گرما به وزن بسیار عالی است, بسته بندی کمی دارد و از نظر کیفیت نسبتاً مناسب است. بر خلاف EE Revelation که می تواند کاملاً مانند یک پتو باز شود, Magma Trail Quilt دارای یک جاپایی کاملاً دوخته شده است. اگرچه این کمی تطبیق پذیری را محدود می کند, اما این طرح در شبهای سرد بسیار کم رنگ تر خواهد بود. اگرچه این لحاف دارای درجه فارنهایت 30 درجه است, اما ما آن را بیشتر به عنوان یک گزینه تابستانی می بینیم و تنها در هنگام استفاده از آن هنگام دمای شب در دهه 40 یا گرمتر احساس راحتی می کنیم. 

قیمت: 299 دلار

کیسه خواب مسافرتی Marmot Trestles Elite Eco 20

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

درجه راحتی: 32 درجه فارنهایت

چرا باید کیسه خواب مسافرتی Marmot Trestles Elite Eco 20 را خریداری کنیم

گزینه مقرون به صرفه, بسیار جادار, زیپ با کیفیت, جیب زیپ دار ، زیپ تاشو پتو, گونی فشرده کننده

چرا نباید کیسه خواب مسافرتی Marmot Trestles Elite Eco 20 را خریداری کنیم

کمی سنگین تر و حجیم تر از بیشتر کیف های down, برای برخی کمی سفت است

کیسه خواب مسافرتی Marmot Trestles, یک کیسه خواب مصنوعی با کیفیت برای افرادی است که به دنبال کیسه خواب مقرون به صرفه هستند و کسانی هستند که به دنبال اجتناب از مصرف هستند. Trestles دارای برخی از ویژگی های شگفت انگیز جالب توجه به قیمت کم آن است, مانند زیپ یک چهارم روبرو در مقابل زیپ اصلی و گونی فشرده سازی موجود است. چند پیش, کیسه های سنتتیک بسیار سنگین تر و حجیم تر از کیسه های down بودند, اما دیگر اینطور نیست. کیسه خواب Trestles با وجود اینکه از مواد مصنوعی پر شده, اما بسیار سبک است.

قیمت: 158 دلار

کیسه خواب مسافرتی NEMO Disco 15°

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

درجه راحتی: 25 درجه فارنهایت

چرا باید کیسه خواب مسافرتی NEMO Disco 15° را خریداری کنیم

جادار, راحت, جیب بالش, “ترمو گیلز” ، جاپای ضد آب ، دارای گواهینامه RDS

چرا نباید کیسه خواب مسافرتی NEMO Disco 15° را خریداری کنیم

گرم کردن کردن کیسه های سنگین, حجیم و جادار سخت تر است

در مورد راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که کیسه خواب NEMO Disco دارای شکل منحصر به فردی است که از کیف های معمولی مومیایی شکل جادارتر است و آن را برای افرادی که عادت دارند که به پهلو بخوابند مناسب است. این کیف دارای ویژگی های مجلل است ، مانند جیبی که بالش را در جای خود نگه می دارد و نشان گرمو ترمو NEMO که به خروج گرما در شب های گرم کمک می کند. بزرگترین عیب کیف های جادار مانند دیسکو این است که از نظر گرما کمتر کاربردی هستند. بدن شما باید فضای اضافی را گرم کند ، بنابراین آنها می توانند سردتر شوند. اگر شما مایل به پذیرفتن یک کیسه کمی سنگین تر, حجیم تر و کم مصرف تر از حرارت برای ارتقاء قابل توجه در فضای اتاق هستید ، NEMO Disco گزینه مناسب شما است. NEMO همچنین این کیف را در مدل Riff 15 کمی سبک تر و فشرده تر می سازد (Riff 15 زنانه در اینجا).

قیمت: 299.95 دلار

کیسه خواب مسافرتی Zpacks Classic Sleeping Bag 20°

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

درجه راحتی: N/A

چرا باید کیسه خواب مسافرتی Zpacks Classic Sleeping Bag 20° را خریداری کنیم

  • فوق العاده سبک, نسبت خوب گرما به وزن, مواد جمع و جور و با کیفیت بالا, دارای گواهینامه RDS

چرا نباید کیسه خواب مسافرتی Zpacks Classic Sleeping Bag 20° را خریداری کنیم

  • گران قیمت, به اندازه کافی گرم برای مکان های خیلی سرد, جاپایی دوخته شده همه کاره بودن کیسه خواب را محدود می کند

در مورد راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که زمانیکه بدنبال سبک ترین کیسه خواب ها هستید, کیسه خواب Zpacks، جزو برترین ها است و کیسه خواب کلاسیک آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گرمای فوق العاده سبک را با استفاده از مواد با کیفیت بالا و منبع مسئول ارائه می دهد. زیپ ¾ طول و جاپایی دوخته شده کمی تطبیق پذیری را محدود می کند ، با این حال, این طرح یکی از بهترین ها برای نسبت های گرم به وزن است. با این وجود, ما این کیسه را برای استفاده در زمانی که دمای شبانه در دمای پایین یا زیر صفر است توصیه نمی کنیم. ما اندازه وسیع را برای استفاده از ویژگی زیپ کامل و راحتی بیشتر ترجیح می دهیم. کیسه خواب Classic کمی گرانتر از سایر لحاف موجود در این لیست است, اما اگر وزن در اولویت اول باشد, انتخاب بسیار خوبی است. همچنین می توانید همان کیف را با یک زیپ Solo Quilt تهیه کنید, اما ما از تنوع کیف خواب کلاسیک با زیپ کامل خوشم می آید.

قیمت: 379 دلار

ملاحظاتی که باید در هنگام خرید کیسه خواب مسافرتی در نظر گرفت

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

انتخاب درجه حرارت – انتخاب درجه حرارت مناسب یک علم دقیق نیست. عوامل زیادی در گرم شدن نقش دارند, مانند عایق تخت خواب, لباس, آب رسانی,  تغذیه و ارتفاع. برای این لیست, ما کیف هایی با درجه حرارت انتخاب کردیم که به نظر ما برای اکثر سفرهای 3 فصل مناسب است. بسیاری از کیسه های موجود در این لیست باعث می شود کاربر معمولی هنگام کاهش دما تا یخ زدگی یا چند درجه زیر راحت باشد. اگر می دانید که خواب گرم یا سرد دارید, می خواهید انتخاب خود را بر این اساس تنظیم کنید.

درجه حرارت – استاندارد اروپایی (EN) و ISO سیستم های استاندارد درجه بندی درجه حرارت هستند که رتبه ها را در صنعت ثابت نگه می دارند. عدد ذکر شده با بیشتر کیسه خواب (به عنوان مثال: Magma 10) EN Lower Limit است که معمولاً 10-15 درجه کمتر از EN Comfort Rating است. ما متوجه شدیم که EN Comfort Rating واقع بینانه تری از نحوه عملکرد کیف ارائه می دهد. اگر درجه راحتی درج نشده است ، ما معمولاً 10-15 درجه اضافی برای حد پایین برای کیسه خواب و 20-25 درجه برای لحاف تخمین می زنیم.

افزایش درجه حرارت – نکته دیگری که هنگام انتخاب کیسه خواب باید در نظر داشته باشید این است که همیشه می توانید گرمای خود را با افزودن لایه ها افزایش دهید. به عنوان مثال, پوشیدن ژاکت پایین با کلاه داخل کیسه خواب, گرمای شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اگر همه چیز واقعا سرد است, اما می توانید در لایه های پایه پشمی, کلاه گرم, دستکش و حتی بارانی/شلوار خود بخوابید. ترفندهای دیگر عبارتند از خوردن یک وعده غذایی درست قبل از خواب, هیدراته ماندن خوب, قرار دادن یک بطری آب گرم داخل کیسه خواب خود در کنار پای خود, و پیدا کردن عایق های طبیعی (مانند سوزن کاج) برای قرار دادن زیر تخت خواب خود.

گرم ماندن – کیسه خواب گرما ایجاد نمی کند, بدن شما گرما ایجاد می کند. کیسه خواب شما را با به دام انداختن گرمای بدن در یک فضای بسته گرم می کند. کیسه های خواب با عایق بیشتر گرما را بهتر گرم می کنند, بنابراین گرمتر هستند. کیسه های خواب با فضای داخلی زیاد کارآیی کمتری دارند زیرا ناحیه وسیع تری را برای گرم شدن بدن شما ایجاد می کنند.

هنگامی که مرطوب است ، گرم می شود – کیسه های عایق مصنوعی (و تا حدی کمتر ، کیسه هایی که با “خشک شدن” درمان می شوند) از نظر فنی گرما را بهتر از حالت مرطوب نگه می دارند و سریعتر خشک می شوند. اما مهم است که به خاطر داشته باشید که هیچ کیسه خواب خیسی راحت نخواهد بود. اگر مجبور شوید شب را در کیسه خواب مرطوب بگذرانید, احتمالاً دچار مشکل خواهید شد. توصیه می کنیم کیسه خواب خود را در یک گونی خشک, یک کیسه فشرده کننده خشک یا یک غلاف بسته بندی کنید تا در هنگام کوله پشتی خیس نشود.

کیسه خواب down از کجا آمده -Down پرهای کرکی و کوچکی است که در زیر لایه پر بیرونی روی پرندگان آبزی, بیشتر اردک و غازها یافت می شود. این الیاف رشته ای کوچک پرندگان را عایق کرده و حتی در شرایط سرد نیز آنها را گرم نگه می دارد. بیشترین کاهش محصول جانبی صنعت گوشت است که 70 درصد آن از چین تامین می شود.

اجتناب از کیفیت و ویژگیهای ضعیف – گاهی اوقات کیسه های ارزان قیمت با مواد دیگری به غیر از چاشنی پر می شوند یا فقط مقدار کمی از آن را با پر یا پرکننده مخلوط می کنند.

قدرت پر کردن یک کیسه down – قدرت پر کردن (fp) یک کیسه down, کیفیت عایق رو به پایین کیسه را اندازه گیری می کند. قدرت پرکن بالاتر بیشتر وزن کمتری دارد و بیشتر از قدرت پر کردن پایین تر فشرده می شود. همانطور که تصور می کنید, قدرت پر کردن بالاتر نیز گرانتر است. به طور کلی, 800 قدرت پر کردن و بالا با کیفیت پایین پایین در نظر گرفته می شود. هر چیزی کمتر از آن مقرون به صرفه تر است ، اما از نظر گرما و وزن مناسب نیست.

طول و عرض کیسه – برای یافتن کیسه خواب با طول مناسب با قد شما, با سازنده مشورت کنید. اگر در حاشیه هستید, اندازه بزرگتر معمولاً مناسب تر است. با یک لحاف, یک اندازه را در نظر بگیرید تا بتوانید آن را در شبهای واقعا سرد روی سر خود بکشید. کیسه های مومیایی معمولاً گزینه های پهن ندارند, بنابراین اگر مدل آن خیلی باریک باشد, احتمالاً باید مدل دیگری را انتخاب کنید. اکثر لحاف ها با انتخاب عرض انتخاب می شوند ، و ما متوجه می شویم که لحاف های پهن تر اگر بخواهید در شب جابجا شوید راحت تر هستند.

طول زیپ – کیف های مومیایی اغلب دارای طول زیپ متفاوت هستند. زیپ های تمام قد ایده آل هستند زیرا به شما این امکان را می دهند که کیسه را به طور کامل برای تهویه باز کنید. برخی از کیسه ها با کاهش طول زیپ وزن خود را کاهش می دهند. اگر معمولاً دوست دارید پاهایتان را جمع کنید, ممکن است زیپ کوتاه شما را اذیت نکند, اما بیشتر مردم انعطاف پذیری زیپ های تمام قد را ترجیح می دهند.

DWR – دافع آب بادوام درمانی است که باعث می شود آب روی پوسته بیرونی کیسه خواب قرار گیرد و به جای آن خیس نشود. DWR از بین می رود و باید به مرور زمان مجدداً مورد استفاده قرار گیرد ، اما داشتن این ویژگی خوب است. این کیف در هیچ نقطه ای در نزدیکی ضد آب قرار نمی گیرد, اما کمی محافظت اضافی به آن می بخشد.

ذخیره سازی – هرگز کیسه خواب را فشرده ذخیره نکنید. همیشه آن را از گونی وسایل خود بیرون بیاورید و در جای خشک نگهداری کنید. کیسه خواب خود را آویزان کنید, یا آن را در یک گونی بزرگ با اتاق نگه دارید تا پهن شود. نگهداری کیسه خواب به صورت فشرده می تواند به عایق کیف شما آسیب برساند و به توانایی آن در نگهداری گرما در طول زمان آسیب برساند.

راهنمای خرید بهترین کیسه خواب های مسافرتی 2021

شستشو – داون یک ماده بادوام است, اما وقتی به مرور چرب یا کثیف می شود, مقداری از کارایی خود را از دست می دهد. یک شستشوی خوب کیسه خواب شما را تازه کرده و آن را شبیه نو می کند. از یک صابون مخصوص مانند Nikwax Down Direct یا یک شوینده ملایم مانند Woolite برای شستشوی کیف دستی خود با دست یا در ماشین لباسشویی با بار جلو استفاده کنید. پس از شستشو, وقت بگذارید و آن را روی حرارت کم در خشک کن خشک کنید. افزودن چند توپ تنیس تمیز یا توپ خشک کن به خشک کن به تجزیه توده های پایین و توزیع مجدد آن به طور مساوی کمک می کند. اگر ترجیح می دهید اجازه دهید تا هوا خشک شود, می توانید کیسه خود را آویزان کنید, آن را با دقت تکان دهید تا در طول فرآیند چندین بار پف کند. نگهداری صحیح از کیف دستی شما زمان می برد ، اما احتمالاً فقط یک یا دو بار در سال باید آن را بشویید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت های ویژه ، به نحوه تعمیر ، شستشو ، نگهداری و مراقبت کیسه خواب خود مراجعه کنید.

منبع: CLEVERHIKER.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید