دستبند هوشمند شیائومی می بند 5 با قیمت خیره کننده رونمایی شد

شیائومی می بند 5

دستبند هوشمند شیائومی می بند 5 با قیمت عالی در کنار محصولات دیگری همچون می واچ revolve و می smart speaker رونمایی شد. در ادامه سایر مشخصات فنی ، طراحی ، باتری و مشخصات قیمت این محصول را بررسی می کنیم

امروز ، شیائومی رویداد Smarter Living 2021 خود را در هند برگزار کرد تا برخی از محصولات هوشمند خود مانند می بند 5 ، می واچ Revolve ، می Smart Speaker و غیره را معرفی کند.  دستبند هوشمند می بند 5 به عنوان جانشین می بند 4 از سال گذشته وارد بازار شده است. می واچ Revolve اولین ساعت هوشمند این شرکت برای هند است

ساعت هوشمند شیائومی می واچ Revolve

ساعت هوشمند می واچ revolve

می واچ revolve دارای صفحه شماره گیری 46 میلی متری است که از صفحه نمایش لمسی AMOLED به شکل گرد 1.39 اینچ بهره می برد. صفحه نمایش رنگی از جمله رزولوشن 454 *454 پیکسل ، تراکم پیکسل 326ppi ، روشنایی 450nits ، صفحه نمایش همیشه روشن ، پوشش ضد خراش ، محافظت Gorilla Glass 3 و صفحه ساعت 112 را پشتیبانی می کند.این ساعت هوشمند مقاومت در برابر آب 5ATM را ارائه می دهد.

الگوریتم Firstbeat Motion به ساعت هوشمند واچ Revolve این امکان را می دهد تا بهترین پیشنهادات سلامتی و تناسب اندام را به کاربر ارائه دهد. ویژگی تنوع ضربان قلب داخلی ، فواصل زمانی بین ضربان های متوالی را اندازه گیری می کند. یک ویژگی ردیاب سطح انرژی وجود دارد که به کاربران کمک می کند انرژی به دست آمده و از دست رفته را در طول روز تخمین بزنند.

این دستگاه با 10 حالت ورزشی خاص مانند دویدن ، دوچرخه سواری ، فضای باز ، پیاده روی ، تردمیل ، چرخش ، پیاده روی ، ورزش ، استخر و شنا به کاربران ارائه می دهد. این برنامه از ویژگی های دیگری مانند کنترل موسیقی ، اعلان ها ، یافتن تلفن من ، هوا ، چراغ قوه ، کرونومتر ، تایمر ، هشدار بیکار و هشدار پشتیبانی می کند. با دستگاه های اندروید و iOS و طراحی آن WearOS مبتنی بر MIUI سازگار است.

باتری و سایر مشخصات

ساعت هوشمند می واچ Revolve دارای یک باتری 420 میلی آمپری است که با داشتن GPS فعال ، تا 2 هفته زمان آماده به کار و 20 ساعت زمان اجرا را نوید می دهد. این دستگاه دارای یک اتصال پین مغناطیسی است. همراه با پشتیبانی از GPS ، GLONASS ، بلوتوث 5.0 BLE. تا آنجا که به سنسورها مربوط می شود ، دستگاه دارای یک سنسور ضربان قلب PPG ، سنسور شتاب 3 محوره ، ژیروسکوپ ، سنسور ژئومغناطیسی ، گیرنده فشار و سنسور نور محیط است.

دستبند هوشمند شیائومی می بند 5

شیائومی می بند 5

دستبند هوشمند شیائومی می بند 5 دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 1.1 اینچی AMOLED با روشنایی 450 نیت و صفحه های ساعت نامحدود است. این دستگاه توسط یک باتری 125 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود و از یک ویژگی شارژ مغناطیسی کاملاً جدید برخوردار است. می بند 5 در صورت شارژ شدن می تواند تا 3 هفته در حالت صرفه جویی در مصرف برق و 2 هفته در حالت عادی دوام بیاورد. Mi Band 5 یک دستگاه مقاوم در برابر آب 5ATM است.

دستگاه می بند 5 از 11 حالت ورزشی حرفه ای مانند دویدن در فضای باز ، پیاده روی ، دوچرخه سواری داخل سالن ، دویدن داخل سالن ، شنای داخل سالن ، ورزش رایگان ، سواری داخل سالن ، دستگاه بیضوی ، پرش با طناب ، یوگا و دستگاه قایق پشتیبانی می کند. می Band 5 به غیر از نظارت 24 ساعته ضربان قلب ، از ردیابی خواب پشتیبانی می کند. عملکرد Personal Activity Intelligence (PAI) به کاربران این امکان را می دهد تا بدانند که برای سالم ماندن باید چقدر فعال باشند. این فناوری پوشیدنی می تواند استرس را تشخیص داده و با تمرینات تنفسی کاربران را راهنمایی کند.

شیائومی می بند 5 از ویژگی های دیگری مانند کنترل موسیقی ، کنترل دوربین ، باز کردن قفل تلفن ها با MIUI ، یافتن تلفن من ، قطع کردن تلفن ، اعلان ها ، وضعیت هوا ، تایمر و زنگ هشدار پشتیبانی می کند. Mi Band 5 دارای سنسورهایی مانند سنسور ضربان قلب PPG ، سنسور شتاب 3 محوره و ژیروسکوپ 3 محوره است. دستگاه با دستگاههایی که روی اندروید 5.0 یا بالاتر و iOS 10.0 یا بالاتر کار می کنند سازگار است.

قیمت و زمان عرضه

دستبند هوشمند می بند 5

شیائومی می واچ ریوالو با برچسب قیمت 10999 روپیه (148 دلار ) وارد هند شد. این دستگاه تا جشنواره آینده دیوالی با قیمت 9999 روپیه (135 دلار ) در دسترس خواهد بود. Amazon India ، Mi.com و MI Home Stores اولین فروش Mi Watch Revolve را از ساعت 12 عصر 6 اکتبر انجام می دهند.

می واچ revolve در دو نوع رنگ مانند سیاه با بند سیاه و نقره ای کروم با بند آبی نپتون ارائه می شود. سایر گزینه های بند موجود برای خریداران Mi Watch Revolve عبارتند از Cosmic Dust Maroon ، Space Black و Astral Olive.

دستبند هوشمند شیائومی می بند 5 با برچسب قیمت 2499 روپیه (34 دلار پوند) در هند عرضه شد. در رنگ هایی مانند مشکی ، سبز آبی ، بنفش ، آبی تیره و نارنجی قابل خرید است. فروش این دستگاه برای اولین بار در ساعت 12 ظهر در تاریخ 1 اکتبر در هند آغاز خواهد شد.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید