بهترین وبسایت های دانلود رینگتون گوشی موبایل اندروید و آیفون

دانلود رینگتون گوشی موبایل  ؛ آیا از رینگتون های اصلی گوشی خود خسته شده‌اید؟ در این مطلب بهترین وبسایت های دانلود رینگتون گوشی موبایل اندروید و آیفون را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید رینگتون های مورد علاقه خود را دانلود و روی گوشی ذخیره کنید.

اگر می‌خواهید از رینگتون های باحال و جدید سال 2019 و 2020 استفاده کنید و گوشی خود را با رینگتون های زیبا به یک گوشی عالی تبدیل کنید بهترین وبسایت های دانلود رینگتون گوشی موبایل اندروید و آیفون را برای شما معرفی خواهیم کرد. در این وبسایت ها می‌توانید بالغ بر 120000 رینگتون متفاوت را گوش داده و برای گوشی خود دانلود کنید.

دانلود رینگتون گوشی موبایل

وبسایت IringPro

دانلود رینگتون موبایل

در وبسایت IringPro برای دانلود رینگتون گوشی شما با سه دسته بندی متفاوت مواجه خواهید شد، دسته بندی Origin، Zen و Tek. هر کدام از  این دسته بندی‌ها شامل رینگتون های آرامش بخش، صدای ملایم و یا صدای تند و سریع می‌شوند.

طراحان این وبسایت در مورد رینگتون ها و دانلود آن‌ها اعلام کرده‌اند که از رینگتون های معمولی بازار خسته بوده‌اند و نیاز داشتند تا رینگتون های متفاوت، آرامش بخش و حرفه‌ای را در اختیار کاربران بگذارند. این وبسایت تا قبل از فوت یکی از بنیانگذاران پولی بود، اما پس از آن به طور کامل رایگان شد.

شما می‌توانید تمام رینگتون های این وبسایت را در قالب یک فایل ZIP نیز دانلود کرده و به گوشی اندروید و آیفون iOS خود ارسال کنید.

چند دسته بندی اصلی روی این وبسایت برای دانلود رینگتون وجود دارد:

  • MG: این دسته بندی برای رینگتون های آرام و ملایم در نظر گرفته شده است.
  • AG: این نوع دسته بندی برای صداهای بلندتر و بیرون از منزل است.
  • هر رینگتون شامل دو دسته بندی کوتاه و بلند می‌شود که می‌توانید یکی را انتخاب کرده و روی گوشی تنظیم کنید.
  • دسته بندی دیگرMultitone است که با استفاده از آن می‌توانید چند رینگتون را روی یک رینگتون دانلود کرده و گوش دهید.

دانلود رینگتون گوشی از وبسایت NASA Audio and Ringtones

اگر به اصوات فضایی، ستارگان، سیاره‌ها ، آسمان ، شب و این دست موارد علاقه دارید از این وبسایت دیدن کنید. این وبسایت رینگتون هایی مخصوص به علاقه مندان به هوا و فضا و ستاره شناسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نوع فایل رینگتون mp3 برای اندروید و M4R برای آیفون است. ورود به وبسایت از طریق این لینک.

رینگتون های  Mob.org

دانلود رینگتون

یکی از بزرگ‌ترین وبسایت دانلود رینگتون گوشی در همه سبک‌های دنیای موسیقی Mob.org است. در این وبسایت در تمامی دسته‌بندی‌های موسیقی می‌توانید رینگتون مد نظر خود را پیدا کرده و به صورت رایگان دانلود کنید.

به طور پیش فرض این وبسایت جدیدترین رینگتون ها را نشان می‌دهد که شما می‌توانید با تغییر نمایش به محبوب‌ترین و یا بهترین‌های ماه، جدیدترین‌های هر دسته بندی را مشاهده کید.

وبسایت MyTinyPhone

دانلود رینگتون موبایل

این وبسایت یکی از بزرگ‌ترین مجموعه دانلود رینگتون را با بیش از 500،000 رینگتون متفاوت در اختیار دارد. کاربران می‌توانند پیش نمایش هر رینگتون را گوش داده و بر اساس دسته بندی آن را دانلود کنند.

برای ذخیره هر رینگتون باید گزینه Save To Pc را کلیک کنید.

وبسایت Mobile Ringtones

دانلود زنگ گوشی

یکی دیگر از وبسایت های پرو پیمان دانلود رینگتون Mobile Ringtones است که از هر دسته بندی برای گوشی موبایل رینگتون دارد. برای دانلود زنگ موبایل آیفون نیز می‌توانید از این وبسایت دیدن کنید.

این وبسایت یکی از بهترین پایگاه‌های داده زنگ موبایل بوده و از هر چیزی که فکر کنید رینگتون بیشتری در اختیار دارد.

وبسایت دانلود زنگ موبایل Freetone

دانلود رینگتون موبایل

این وبسایت هم شامل رینگتون های بسیار زیاد برای گوشی‌های موبایل اندروید و iOS می‌شود و گزینه‌های زیاد و جذابی را در اختیار شما می‌گذارد.

وبسایت Cleartones

دانلود زنگ گوشی

اگر در وبسایت های دیگر برای دانلود رینگتون گوشی و زنگ موبایل آن چیزی که مد نظرتان بود را پیدا نکردید می‌توانید وبسایت Cleartones را برای دانلود رینگتون یا زنگ موبایل انتخاب کنید. این وبسایت نیز سه دسته بندی اصلی دارد.

این وبسایت رینگتون های پیش ساخته شده‌ای دارد که بر اساس میزان شنوایی، علاقه مندی، نوع محل قرار گیری و سایر موارد هر کاربر تنظیم شده‌اند. به نوعی موسیقی‌های کلاسیک و قدیمی گوشی‌های موبایل نیز در این وبسایت یافت می‌شوند که با دستگاه‌های جدید نواخته شده‌اند.

البته نکته اصلی اینجاست که وبسایت Cleartone برای دانلود رینگتون موبایل کاملا رایگان نیست و باید 35 دلار به ازای هر 50 رینگتون پرداخت نمایید. البته به نظر این مورد برای ما ایرانی‌ها خوشایند نیست اما باید یک بار هم که شده رینگتون های این وبسایت را بشنوید.

چگونه از رینگتون روی گوشی استفاده کنیم

زمانی که رینگتون و زنگ گوشی مد نظر خود را دانلود کردید نوبت آن است که هر کدام را به عنوان زنگ گوشی تنظیم کنید. برای انتخاب زنگ رینگتون روی اندروید ابتدا به تنظیمات گوشی یا Settings بروید. قسمت Sounds and vibrates را باز کرده و گزینه Ringtone را لمس کنید.

پس از آن گزینه Ringtone را مجددا لمس کنید و در قسمت بالا سمت راست گزینه Add را بزنید. از این بخش می‌توانید آهنگ گوشی خود را انتخاب کرده و در پایان هم گزینه Set را لمس کنید.

همچنین می توانید مطالب بهترین وبسایت برای دانلود والپیپر گوشی ، بهترین فایل منیجر گوشی و بهترین اپلیکیشن تغییر تم گوشی را می توانید از این بخش مطالعه نمایید.

منبع: MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید