جدیدترین گوشی ها و محصولات معرفی شده در هفته اول فروردین 1400

  • توسط پویان ایزدی
  • فروردین 3, 1400
  • اخبار
  • 0
گلکسی نوت 21 اولترا

در هفته اول فروردین 1400 چه گوشی ها و محصولات جدید معرفی شد؟ اگر اخبار راجع به تکنولوژی درسال اخیر را از دست داده ید و قصد دارید که از آن مطلع شوید, پس جای خوبی را برای مطلع شدن از اخبار تکنولوژی انتخاب کرده اید. در این مقاله جدیدترین اخبار هفته گذشته را مورد بررسی قرار می دهیم:

گوشی جدید Samsung galaxy A52 رفرش ریت بالایی دارد و ضد آب می باشد

گلکسی A52 سامسونگ

شرکت سامسونگ هفته گذشته از گوشی های Samsung Galaxy A52 و Samsung Galaxy A72 رونمایی کرد. گوشی اول انواع مختلف  4G و  5G دارد. برای مدل 4G شما پردازشگر Snapdragon 750G و صفحه نمایش 90 هرتزی را در اختیار دارد, در حالیکه مدل Galaxy A52 5G دارای چیپست 5G  اسنپدراگون 750G و صفحه نمایش 120 هرتزی می باشد. هر دو گوشی دارای جهار دوربین 64 مگاپیکسلی, ریتینگIP67 و اندروید 11 می باشد.

گوشی Galaxy A72 4G همچنین داری رفرش ریت 90هرتزی است اما پردازشگر Snapdragon 720G, جهار دوربین عقب 64 مگاپیکسلی و باطری با ظرفیت 5000 میلی آمپری را در اختیار دارد. تمای این گوشی ها در اروپا در معرض فروش بوده اند.

خبری گوشی جدید امسال Galaxy Note نخواهد بود

گلکسی نوت 21 اولترا

مدیر عامل شرکت سامسونگ اعلام کرده است که هیچگونه گوشی جدید Galaxy Note در امسال وارد بازار نخواهد شد. چندین گزارش غیر موثق اظهار کرده اند که ساسونگ تولید سری نوت را متوقف کرده است اما مشخص شده که این گزارشات بی پایه و اساس هستند. اگر خواهان آخرین گوشی سامسونگی که دارای قلم می باشد هستید, پس بنابراین گوشی Galaxy S21 Ultra بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

iQOO Neo 5- یکی دیگر از گوشی هایی که از Snapdragon 870 برخوردار است

Snapdragon 870 چیپستی برای تولید کنندگانی است که قصد دارند گوشی هایی با قیمت پایین را عرضه کنند. ما از قبل گوشی های ارزانی مانند Motorola Edge S, شیائومی Mi 10S, ردمی K40 را داشته ایم و هم اکنون شاهد ورود iQOO Neo 5 به بازار هستیم.

جدای از در اختیار داشتنSnapdragon 870 5G همچنین دارای صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED , شارژ سریع 66 واتی و پایه قیمت زیر 400دلار می باشد.

در حالیکه Xbox اعلام کرد که برنامه ای برای دسته بازی VR ندارد, شرکت سونی دسته های بازی جدید پلی استیشن VR را ارائه کرد

شرکت سونی بتازگی  اعلام کرده که سیتم VR جدیدی را برای Play Station 5 ارائه کرده است. اگرچه امسال این سیستم راه اندازی نمی شود, اما تولید کنندگان زودتر از اینها دید کلی را در مورد دسته های بازی که باسیتم VR ارائه می شوند را به ما دادند.

دسته های بازی جدید که کروی شکل هستند, دارای ویژگی DualSense cotroller’s Adaptive Triggers و همچنین فیدبک لمسی و ویژگی تشخیص اثر انگشت خواهند بود.

در خبر مربوط به آن,مایکروسافت اعلام کرد که سخت افزار VR جدید برای کنسول های Xbox تولید نخواهد کرد. این اطلاعات را زمانی بروز کرد که باگی در سری x دستگاه Xbox پیدا شد که این باگ از کاربران درخواست می کرد تا هد ست VR خود را پس از وصل شدن به Wireless Headset خود آپدیت کنند. شرکت مایکروسافت مجبور به این شد تا حدس و گمان های مربوط به هدست VR را که در مرحله توسعه و تولید بود را از ذهن ها پاک کند.

موتورولا دوربین دیگر 108 مگاپیکسلی را توسعه داد, این دفعه Moto G می باشد

گوشی موتو G

گوشی Motorolla Edge Plus گوشی پرچمدار دیگری با دوربین 108 مگاپیکسل است که می توانید آنرا خریداری کنید, اما اگر بدنبال گوشی های پرچمدار نیستید, پس باید منتظر گوشی Moto G60 بمانید. اگر اخبار جدید در مورد این گوشی درز شده باشد, این گوشی دوربیت اصلی 108 مگاپیکسلی را بهمراه صفحه نمایش 120 هرتزی, پردازشگر Snapdragon 732G و یک باطری 6000 میلی آمپری را در اختیار دارد

Honor قصد دارد که دوگوشی  Magic را ارائه دهد

خبرها حاکی از این است که, Honor امسال دو گوشی جدید Magic را روانه بازار می کند. برطبق خبری که درز شده است, Honor Magic 3 تولید خواهد شد که دارای پردازشگر Snapdragon 888 می باشد. مدل دیگری با نام Magic X تولید خواهد شد, و شایعات حاکی از این هستند که این گوشی تاشو خواهد بود.

گوشی زد تی ای, مشخصات فنی MiFavor را به نفع MyOS کاهش می دهد

ZTE رابط کاربری اندروید جدید را برای گوشی های هوشمند خود در 30 مارس اعلام خواهد کرد. پس از سال ها استفاده از MiFavor, تولید کنندگان این گوشی اعلام کردند که پوسته جدید اندروید MyOS در 30 مارس همراه با گوشی جدیدش که ZTE S30 Pro می باشد رونمایی خواهد شد.

این بود اخبار جدید هفته گذشته. اگر مایل هستید که از خبرهای دسته اول این هفته مطلع شوید آخرین اخبار مربوط به تکلنولوژی را که به شما کمک میکند تا تقویم خود را برنامه ریزی کنید را مشاهده کنید.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید