بهترین ، خنده دار ترین و جالب ترین هشتگ های اینستاگرام

جالب ترین هشتگ های اینستاگرام

بهترین و خنده دار ترین هشتگ های اینستاگرام ، اینستاگرام پربازدیدترین شبکه اجتماعی دنیا در نسخه موبایل است که از سیستم هشتگ گذاری استفاده می کند. در این مطلب جالب ترین هشتگ های اینستاگرام ایرانی را بررسی می کنیم تا ببینید افراد از چه هشتگ های عجیب و غریبی برای چه عکس یا ویدیوهایی استفاده می کنند. با ما همراه باشید.

هشتگ گذاری که به نوعی یکی از سیستم های زمینه توییتر بوده، چند سالی است که در اینستاگرام نیز استفاده می شود. همانطور که می دانید هشتگ باعث می شود تا کاربران بیشتری پست ، عکس و یا ویدیوهای شما را در اینستاگرام ببینید، البته در مطلب افزایش فالوور اینستاگرام با هشتگ گذاری ، بررسی کردیم که چگونه می توان تنها با هشتگ ، فالوورهای پیچ را زیاد کرد. اما در این مطلب بیشتر قصد داریم تا جالب ترین هشتگ های اینستاگرام را بررسی کنیم و نشان دهیم که ما انسان ها از چه شیوه هایی برای جذب افراد در زندگی خود استفاده می کنیم.

همچنین شما می‌توانید مطالب بهترین آنفالویاب اینستاگرام ، افزایش بازدید استوری اینستاگرام ، از کجا بفهمیم چه کسانی مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند ، بهترین برنامه‌های لایک بگیر اینستاگرام و روش دریافت تیک آبی اینستاگرام را نیز در این مقالات بخوانید.

جالب ترین هشتگ های اینستاگرام /هشتگ های خنده دار اینستاگرام

1- #خر

شاید به نظرتون عجیب بیاد ولی در اینستاگرام بیش از 65500 پست در مورد خر وجود دارد! که خب البته بیشتر آن هم تصاویری از خرهای مختلف در حال نمایش دادن و کارهای فان و خنده دار هست. خیلی جالب است که در ایران بعضی از بهترین هشتگ های اینستاگرام مثل این هشتگ کمی عجیب و غریب به نظر می رسند و خیلی از افراد هم آن هشتگ را بدون ربط روی پست خود قرار میدهند تا در اکسپلور پیدا شود. به طور مثال عکس زیر را از هشتگ #خر ببینید:

جالب ترین هشتگ های اینستاگرام

2- #کتک

یکی دیگر از خنده دار ترین هشتگ های اینستاگرام هشتگ کتک هست. همانطور که میدانید واژه کتک در لغتنامه به [ ک ُ ت َ / ک ُ ] (اِ) کوتک. چوبدست قلندران. (فرهنگ سروری ) (آنندراج ). چوبدستی. عصا. (ناظم الاطباء). در لهجه ٔ مردم کرمانشاه ، چوب ستبر. چوب ستبر برای زدن مجرم. چماق. دَگَنَک ترجمه شده اما در اینستاگرام تصاویر و عکس ها و حتی ویدیوهای جالبی از کتک زدن یا کتک خوردن افراد می بینید! البته این هشتگ ، مطالب بی ربط زیادی هم دارد که خب به خاطر غلط املایی یا افزایش فالوور بی ربط به پست ها اضافه شده:

جالب ترین هشتگ های اینستاگرام

3- #لات_مجازی

بهترین و خنده دار ترین هشتگ های اینستاگرام  شاید کمی باورکردنش سخت باشد، اما لات های مجازی در اینستاگرام برای خود هشتگ خاص دارند و نزدیک به 6000 پست هم در مورد آن ها گذاشته شده است. از جالب ترین هشتگ های اینستاگرام می شود به هشتگ #لات_مجازی اشاره کرد که بیشتر در مورد خودنمایی لات هایی است که در اینستاگرام پرسه می زنند یا نمادی برای افرادی که در جامعه حرکات دور از باور انجام می دهند:

جالب ترین هشتگ های اینستاگرام

4- هشتگ #پشمام

هشتگ پشمام یکی از منحصر به فرد ترین هشتگ های موجود و در عین حال باحالترین هشتگ ایرانی اینستاگرام است که بیشتر روی تصاویر یا ویدیوهای فوق العاده جذاب و خنده دار پا نویسی یا کپشن می شود. بیش از 25000 پست با این هشتگ موجود بوده که نشان می دهد از هشتگ های پرکاربرد اینستاگرام نیز هست. اگر پست جذاب، دیدنی، فان، طنز یا جالبی دارید حتما این هشتگ را به عنوان یکی از اصلی ترین هشتگ های پست به کار بگیرید:

5- هشتگ #خخخ

بهترین و خنده دار ترین هشتگ های اینستاگرام  هشتگ #خخخ با بیش از 32000 پست مختلف یکی از جالب ترین و باحال ترین هشتگ های اینستاگرام است. این هشتگ را بسیاری از افراد برای پست های فان و خنده دار خود به کار می برند، البته یکی از هشتگ هایی است که به صورت آوایی بوده و کلمه خاصی نیست. هشتگ #خخخ پست های فان و طنز از سراسر ایران را پوشش می دهد:

باحال ترین هشتگ های اینستاگرام

6- هشتگ #روانی

اگر به دنبال پست های عاشقانه خیلی باحال هستید و یا پست های عاشقانه ایجاد و ارسال می کنید از هشتگ روانی استفاده کنید، این هشتگ بیش از 68000 پست عاشقانه و ویدیوهای باحال و جذاب اینستاگرام را در خود دارد که برای روزها شما را سرگرم خواهد کرد. البته اگر کسی را دوست دارید و یا در رابطه ای عاشقانه هستید، از پست های این هشتگ می توانید استفاده کرده و برای مخاطب خود ارسال نمایید:

بهترین هشتگ های اینستاگرام

7- هشتگ #اطلاعات_مفید

اگر به دنبال مطالب جدید، علمی و جالب هستید می توانید هشتگ اطلاعات_مفید را دنبال کرده و پست های آن را ببینید. البته اگر خودتان صفحه ای دارید که پست های علمی و اطلاعات عمومی روی آن قرار می دهید، یکی از جالب ترین هشتگ های اینستاگرام برای پست های شما، #اطلاعات_مفید است.

در این هشتگ بیش از 15000 پست فعال وجود دارد که نشان می دهد جای رقابت روی آن بسیار باز است و می توانید همین امروز پست های خود را با این هشتگ به اینستاگرام ارسال کنید:

بهترین هشتگ های اینستاگرام

8- هشتگ #قیمت_مناسب

اگر می خواهید اینستاگرام خود را تبدیل به یک پاساژ فروشگاهی با دیدن بیش از چند هزار پست در مورد انواع اجناس کنید، بهترین راه فالو کردن هشتگ #قیمت_مناسب است. هر فروشگاهی که محصولاتی با قیمت مناسب ارائه می دهد، محصول خود را با این هشتگ به اینستاگرام ارسال می کند. #قیمت_مناسب بیش از 622000 پست فعال در اینستاگرام دارد و اگر خودتان هم صاحب کسب و کار هستید ، با استفاده از این هشتگ می توانید کسب و کار خود را به بهترین روش ممکن تبلیغ کنید:

جالب ترین هشتگ های اینستاگرام

9- هشتگ #کجا_چی_بخوریم

اگر از دسته شکموهای اینستاگرام هستید و دوست دارید جدیدترین غذاها ، فست فود ها و بهترین رستوران های اینستاگرام را پیدا کنید، هشتگ #کجا_چی_بخوریم را با بیش از 112000 پست دنبال کنید. این هشتگ به شما امکان را می دهد تا جدیدترین و بهترین منوهای رستوران ها و فست فود ها را از سراسر ایران پیدا کنید و در زمان لازم به آن ها مراجعه نمایید. اگر پیج شما در مورد معرفی کسب و کار خوراکی، رستوران یا فست فود است پیشنهاد می کنیم در پست های خود حتما از این هشتگ استفاده نمایید:

بهترین هشتگ های اینستاگرام

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید