تصاویر گوشی هواوی p40 با دوربین سلفی دوگانه منتشر شد

تصاویر گوشی هواوی p40

اولین تصاویر گوشی هواوی p40 توسط 91mobiles حدود یک ماه پیش منتشر شد، اما حالا تصاویر رندر جدیدتری از این محصول به دست آمده که دوربین سلفی دوگانه حفره‌ای و دوربین اصلی سه گانه با چینش عمودی را روی گوشی نمایش می‌دهد.

امروز تصاویر رندر گوشی هوای p40 منتشر شده که جزییات دقیقی از این محصول را نشان می‌دهد. هر چند این تصاویر هنوز طراحی دقیق گوشی را نشان نمی‌دهد اما به نظر می‌رسد که شبیه ترین نوع طراحی مربوط به گوشی هواوی پی 40 باشد.

بر اساس آخرین رندرهای منتشر شده ، هواوی پی 40 یک صفحه نمایش فول اسکرین با کمترین حاشیه صفحه نمایش ممکن را در اختیار دارد که درون آن یک دوربین سلفی حفره‌ای دوگانه قرار گرفته است. این دوربین در قسمت سمت راست  بالای صفحه نمایش جای دارد. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور گوشی نیز در بخش راست گوشی قرار دارند.

تصاویر گوشی هواوی p40

گوشی هواوی p40

در قسمت پشتی گوشی یک دوربین سه گانه با چینش عمودی در یک ماژول مستطیل شکل جای گرفته است و در کنار این ترکیب یک فلش ال ای دی نیز قرار دارد. هنوز مشخص نیست که چرا هواوی روی گوشی پرچم‌دار خود از سه لنز بیشتر بهره نمی‌برد، هر چند که مطمئنیم هر کدام از این لنزها قدرت بسیار زیادی در عکاسی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:


یک رندر دیگر از وب‌سایت Gizmochina نیز در رابطه با گوشی هواوی p40 به دست آمده که کاور پشتی این گوشی را به همراه جزییات نشان می‌دهد. پورت یو اس بی تایپ سی و جک هدفون 3.5 میلی متر نیز در این رندر به صورت کاملا واضح مشخص هستند.

مشخصات فنی هواوی p40

هنوز مشخصات فنی دقیقی از این گوشی منتشر نشده اما به طور کلی می‌دانیم که گوشی هواوی p40 پرو به جای سه لنز از چهار لنز بهره می‌گیرد و یک صفحه نمایش خمیده درست مانند هواوی میت 30 پرو دارد. به علاوه این که گوشی سری هواوی p40 رقیب اصلی شرکت سامسونگ و گوشی گلکسی S10 اولترا خواهد بود ، از این نظر که هر دو گوشی به یک دوربین با لنز پریسکوپی و زوم 10 برابر اپتیکال مجهز هستند.

گوشی هواوی پی 40 به پردازنده کایرین 990 هایسیلیکن مجهزشده و از اینترنت 5G بهره می‌برد. دوربین سه گانه آن متشکل از سه لنز اصلی، تله و تشخیص عمق است و با یک لنز ToF همراه خواهد شد. از نظر نرم افزاری سیستم عامل این گوشی اندروید 10 و با رابط کاربری EMUI 10 خواهد بود. این گوشی البته به خاطر تحریم‌های امریکا از سرویس‌های گوگل بی بهره است.

صفحه نمایش هواوی p40 نیز در اندازه 6.2 اینچ و هواوی p40 پرو در اندازه 6.7 اینچ خواهد بود.

دوربین اصلی گوشی هواوی p40 پرو با سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 ، سنسور 20 مگاپیکسل واید و 12 مگاپیکسل پریسکوپی به همراه لنز  ToF همراه خواهد شد.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید