تصاویر و مشخصات فنی گوشی هواوی P40 و P40 پرو منتشر شد

گوشی هواوی p40 پرو پرمیوم

هواوی P40 و P40 پرو در تاریخ ششم فروردین 99 رونمایی خواهد شد. حالا مشخصات فنی کامل و تصاویر این گوشی منتشر شده که جزییات کلی آن را فاش می کند.

ایوان بلس امروز در حساب توییتر خود رندرهای جدیدی از گوشی هواوی p40 و p40 پرو منتشر کرد که رنگ و جزییات فنی دقیق هر مدل را مشخص می کند.

نسخه‌های موجود از این گوشی در رنگ مشکی و نقره‌ای موجود است و صفحه نمایش این محصول خمیده خواهد بود. در نسخه پرو این گوشی یک لنز اضافی در پشت نیز مشاهده می‌شود.

مشخصات فنی هواوی P40

گوشی هواوی P40 پرو پرمیوم از یک دوربین پنج گانه فوق العاده قدرتمند بهره می‌برد. این گوشی سومین محصولی است که در کنار P40 و P40 پرو عرضه خواهد شد. البته مشخص نیست که نام آن دقیقا چه خواهد بود اما به نظر می‌رسد که از نظر مشخصات فنی قدرتمندتر از مدل‌های دیگر است.

گوشی هواوی P40 پرمیوم دو لنز تله فوتو دارد که یکی از آن دارای لنز پریسکوپی با f/4.0 و بزرگنمایی اپتیک 10 برابر است. لنز تله فوتو دوم 8 مگاپیکسلی با f/2.0 و بزرگنمایی اپتیکال سه برابر است و یک لنز 1/4″ را دارد. هر دو لنز از PDAF و OIS پشتیبانی خواهند کرد.

سنسور اصلی ترکیب دوربین هواوی p40 پرمیوم یک سنسور 52 مگاپیکسلی 1/1.28″ با دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از PDAF و OIS با میزان خروجی تصویر 13 مگاپیکسلی است.

در قسمت جلویی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.0 به همراه لنز ToF سه بعدی دیده می‌شود.

از دیگر مشخصات فنی گوشی هواوی p40 پرمیوم می‌توان به صفحه نمایش 6.7 اینچ کواد اچ دی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز به همراه پردازنده کایرین 990 5G اشاره کرد. همچنین 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. هرچند هنوز مشخص نیست که آیا هواوی p40 پرمیوم درنسخه 16 گیگابایت رم به بازار می‌آید یا خیر اما به نظر می‌رسد که پس از رونمایی از محصول نسخه 16 گیگابایت رم آن نیز عرضه شود.

گوشی جدید هواوی به اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 مجهز شده و نسخه‌های غیر پرمیوم این گوشی 8 گیگابایت رم LPDDR5X را یدک می‌کشند.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید