تصاویر واقعی گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد ، طراحی دوربین خیره کننده و بدنه عالی

تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا

تصاویر واقعی گوشی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ منتشر شد ، همچنین این گوشی تاییدیه FCC برای حضور در بازار جهانی دریافت کرد. در ادامه تصاویر جدید گلکسی نوت 20 سامسونگ را مشاهده می کنیم.

سامسونگ در ماه آگوست اقدام به راه اندازی سری گلکسی نوت 20 خواهد کرد. تاریخ انتشار 5 آگوست است. گمانه زنی ها بسیار زیاد است که پیشرفته ترین مدل این سری را گلکسی نوت 20 اولترا Galaxy Note 20 Ultra بنامیم. کاربر توییتر و یوتیوبر Jimmy تبلیغاتی عرضه کرده اند که عکس های درز شده گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. تصاویر جدید طراحی براق این فبلت را نشان می دهند.

عکسهای زنده از نوع مشکی گلکسی نوت 20 فوق العاده نشان می دهد که دارای جذابیت زیاد است. به تازگی ، نسخه برنزی Mystic ناخواسته در وب سایت سامسونگ اوکراین ظاهر شده است. نسخه برنز به ظاهر مات AG شیشه ای به پایان رسید. با این حال ، به نظر می رسد این پایان در نوع سیاه وجود ندارد.
در اینجا مقایسه ای انجام شده توسط یک ساینس معروف چینی بین طراحی جلوی گلکسی نوت 20 Ultra سامسونگ و سال گذشته Galaxy Note10 +.
افشاگر این تصاویر خاطرنشان می کند که صفحه Galaxy Note20 Ultra منحنی تر خواهد بود و با حاشیه های باریک تر محاصره می شود. به نظر می رسد شرکت کره جنوبی اندازه سوراخ دوربین را کاهش داده است. سرانجام ، دستگاه مربع تر ظاهر می شود.

تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا

برجستگی دوربین به راحتی در قسمت پشتی در تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا قابل توجه است. سه لنز دوربین ، یک فلاش LED و یک سنسور دیگر در داخل آن دیده می شود. به نظر می رسد لنز سوم لنز زوم پریسکوپ باشد.

شاسی طراحی مجدد Note20 Ultra از دکمه صدای صدا و دکمه قدرت در لبه سمت راست خود بهره می برد. هلندی که تصاویر را به اشتراک گذاشته است ادعا می کند که محل S-Pen و بلندگو اکنون در سمت چپ پورت شارژ USB-C قرار دارد. این دستگاه فاقد جک هدفون 3.5 میلی متری است.

تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا

شایعات حاکی از آن هستند که گلکسی نوت 20 اولترا دارای سرعت تجدید 120Hz است که از نمایشگر QHD + 6.87 اینچی پشتیبانی می کند. این محصول توسط اسنپدراگون 865+ SoC تغذیه می شود و ممکن است با حداکثر 12 گیگابایت رم یا 16 گیگابایت رم همراه باشد. سیستم دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی از Note20 Ultra ممکن است از بزرگنمایی 50 برابر پشتیبانی کند. این فبلت ممکن است دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باشد. طبق جدیدترین گزارش در نشریه ETNews کره جنوبی ، سری Galaxy Note20 از 21 آگوست در بازار خانه برای خرید در دسترس است.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید