دوربین گلکسی S20 اولترا در رده ششم بهترین دوربین گوشی هوشمند قرار گرفت

به نظر می‌رسد که سامسونگ امسال از نظر دوربین از هواوی شکست خورده باشد. دوربین گلکسی S20 اولترا در رده ششم بهترین دوربین گوشی هوشمند از نظر وب‌سایت DxOMark قرار گرفت. یکی از اصلی‌ترین دلایل ضعف دوربین گلکسی S20 اولترا عدم فوکوس خودکار صحیح در تصاویر با نور کم است.

وب‌سایت DxOMark سرانجام تحلیل خود را از دوربین گلکسی S20 اولترا سامسونگ منتشر کرد و طبق امتیازهای به دست آمده این گوشی در رده ششم بهترین دوربین گوشی های هوشمند دنیا قرار گرفت که البته نسبت به تبلیغات پیرامون آن کمی جای تعجب دارد.

با این اوصاف دوربین گلکسی اس 20 اولترا 132 امتیاز در عکاسی و 102 امتیاز در فیلم‌برداری ویدیویی به دست آورده و نمره کل آن 122 شد که بعد از گوشی های هواوی p40 پرو ،آنر 30 پرو پلاس ، اوپو فایند X2 پرو، شیائومی می 10 پرو و هواوی میت 30 پرو با امتیازهای 128 ، 125 ، 124 ، 124 و 123 در رتبه ششم ایستاد.

دوربین گلکسی S20 اولترا

دوربین گلکسی S20 اولترا

دوربین گلکسی اس 20 اولترا از نظر میزان نمایش رنگ، محدوده دینامیکی و کاهش نویز بهترین گوشی دنیا شناخته شده و لنز اولترا واید آن نیز بسیار  قدرتمند است.

مشکل اصلی دوربین این گوشی در زمان فوکوس خودکار هنگام دید در شب یا صحنه‌های تاریک است و یکی از دلایل آن عدم وجود فوکوس خودکار Dual pixel روی سنسور 108 مگاپیکسلی است. هر چند عملکرد آن دقیق است اما سرعت فوکوس خودکار آن بسیار ضعیف عمل می‌کند.

محدوده دینامیکی در تصاویر واید نسبت به دوربین گوشی هواوی p40 پرو عملکرد خوبی ندارد و همچنین میزان شفافیت تصاویر از دوربین شیائومی می 10 پرو نیز کمتر است (این گوشی تصاویر خروجی 25 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد).

به نظر می‌رسد که سامسونگ بر خلاف تبلیغات مستمر برای عرضه یک گوشی فوق حرفه‌ای از نظر دوربین نتوانسه آن چیزی را که کاربران انتظار دارند براورده کند، همین الان هم امتیاز دوربین این گوشی از 3 محصول هواوی (P40 پرو، آنر 30 پرو پلاس و میت 30 پرو ) در رده‌های پایین‌تری قرار دارد.

نظر شما چیست ؟ آیا اگر نیاز به یک گوشی هوشمند با دوربین حرفه‌ای داشتیم، گلکسی اس 20 اولترا را انتخاب کنیم؟ یا شیائومی می 10 پرو و هواوی P40 پرو از شرکت‌های شیائومی و هواوی، گزینه‌های بهتری هستند؟ برای درک این موضوع همچنین می توانید مطالب آیا شیائومی بهتر است یا سامسونگ یا آیا سامسونگ بهتر است یا هواوی را مطالعه کنید.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید